Pandemi öncesi/ sonrası bu süre ne kadardı? Benim baya değişiklik olmuştu 😀


Pandemiden önce sırf boş boş gezmek için avmlere gittiğimiz olurdu. Saatlarce avm de gezerdik. Tüm mağazaları hiçbir şey almasam, ya da beş kuruşumuz olmasa bile dolandırdık. 😅
1-2 saat. Pandemide ise bir değişiklik olmadı. Önceden nereden neler alacağımı belirlerim zaten. O yüzden kısa sürer. Geri kalan tüm süre (giyim için oradaysam) farklı modellerine bakmakla geçer.
Cevap
27Cevap
Ben öyle çok sevmem aslında uzun uzun alışveriş yapmayı ihtiyacım olanı alır çıkarım pek fazla vakit geçirmem çabuk sıkılır bunalırım gitsemde 1,2 saat en fazla öyle uzun uzun alışveriş yapanlardan değilimdir alıp çıkanlardanımdır 😄
Genelde ihtiyacım az olur ama aradığımı bulamam reyon reyon gezerim ya da ilgilenen kişilere sorarım 30-45 dk sürer
Önceden de çok takılmazdım ama pandemiyle beraber baya azaldı
Pandemiden önce 2 saatti. Pandemiden sonra hiç gitmedim.
Öncesinde de çok yoktu, sonrasında da olmadı...
"Kader"imde olanı arıyorum sadece...
Rahat 3 saat.
Yemek, içmek, alışveriş, gezmek tozmak, eğlenmek 😂😂😂😂
3-5 parça bişey alcaksam 5-6 saat gezebilirim sıkılmadan
Ben alışveriş merkezlerinden ve orada takılmaktan dayanılmaz biçimde nefret ediyorum.
Çok sıkıntılı bir durum ya sorma hava nasıl kararıyor bi anlamadım gitti 😂🤦♀️
Kız arkadaşım zorla götürüyo 2 saat çıkmak bilmiyo mal mal dolaşıyo 😔😔
Öncesinde de şimdide ihtiyacımı alıp cikiyorum en fazla 30 dk.. kılık kıyafet alacaksamda 1-1,5 saat
çok fazla değil..
yarım saatten fazla ruhum daralıyor..
Pandemiden önce en az 3 saat duruyordum
Covid'den önce saat 11-12 gibi gidiyordum akşama kadar oradaydım ama şimdi 2-3 saat girip çıkıyorum o da en fazla.
Pandemi öncesi rahat 5 - 6 saat iken şimdi ihtiyacım olanı alıp çıkıyorum 😒
İnsanlarda iyi enerji var ya ben hep trendyoldan alırım
Eskiden 2 3 saat takılırdım...
online alışveriş yapıyoruz hep
en fazla bi saat sonra bi bunalma geliyor
Değişir ama girdim mi çıkamam genelde bacım
Girmemle çıkmam bir oluyor :D
mümkün olduğunca çabuk çıkarım
Ben 30 Saniye Takılır Çıkarım
Be alıcaksam alıp çıkıyorum 1 saat mesela:))
Önce 10 dk sonra 10 dk
Pandemi öncesi 7 saat sürüyordu, sonrası 2 saat.
Takılmıyorum sevmiyorum.
10 dk hep öyleyim. Alacağımı alıp çıkarım
4 saat filan
1 Dakika yeterli.
30 Dk
Max 2-3 saat
Ruh halime göre değişir
Fazla durmuyorum gerekeni alıp çıkarım
En fazla 2 saat
Alışverişe gitmem
Dakika mi tutucaz girerken
Tek başıma gidince 2 dk annemle gidince 2 saat
Yarım saat.
Hemen alıp çıkarım en fazla 2dk
2 3 saat en fazla
1 saat genelde
5 dk..
1-2 saat
4-5 saat 😌
Hemen çıkarım durmam
Baya
En fazla 1 satt
1-2 saat
Hiç gitmiyorum bile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?