
Alışveriş sonrası hiç harcadığınız paraya üzülüp pişman olduğunuz zamanlar oldu mu?

Oldu tabi, mağazada üzerime güzel olan elbise evde ne kadar çirkin olduğunu anlayıp, arkadaşıma doğum günü hediye verdiğimi bildiğim bir kaç kıyafetim olmuştur 😅
Evet hep olyor ama sadece mağaza ve ev arasında oluyor bu pişmanlık eve geldikten sonra bunu neyle kombinlerim derdi başlıyor sonra zaten ekstra alıcak şeyler çıkıyor sonra onun için yeni şeyler alıyorum bu sefer 🤣🤣ve bu kısır döngü böyle devam eder
Cevap
5Cevap
Selam, hayır hiç öyle bir durum yaşamadım. Pişman olacağım bir şey almam.
17 liraya 3 tane don almıştım 3 ü de tek kullanımlık. Ben onla Bi paket sigara alırdım
Kayınpederim bana 70 bin tl Lik takı seti alınca evet pişman oldum ama onlar almak istedi
Yok. ya genelde ihtiyacım olan şeyleri aldığım icin
100 tlye nemlendirici almıştım. Ertesi gün 57ye düşmüştü fiyatı. Tek pişmanlığım oydu sanırım.
Baya kötü olmuş yalnız seninki kanka yaaa 🤣🤣🤣
Lekdpekfepkfpdkf öyle oldu
Mağazada iken bayıla bayıla aldığım şeyleri eve gelince beğenmiyorum 😅 çok kararsızım bu yüzden pişman olduğum çok oluyor 😛
Evet hep bitince diyorum ne gerek vardı şimdi buna
Enson iki gun once oldum
Olbiliyor nadirde olsa.
Birkaç defa olmuştur.
He ya aldıklarimın geneli baza altında
Soru mu bu da tabi ki oluyorum genelde çoğunu denemeden aldığım için haliyle..
Hiç pişman olmadım. İhtiyacım olmayan şeyi almam.
Yok hayır iyi ki almışım diyorum vallahi
maalesef arada yapıyorum böyle şeyler..
Hep yaşıyorum
Cok oldu
Olmadı
Yooo sevmediğim şeyi almam
Oldu.
Ccooooookkk
Çoooookkkkkkkkkkk
Olmadı
Cok oldu hem de
😂millet iyi kazıkçı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?