Arkadaşlar merhaba benim oğlum 4 yaşında kızım 2.5 yaşında oda yapacağım ikisine sizce montessori yatak mi arabalı yatak mi daha doğru seçim fikirlerinize ihtiyacım var fikir verir misiniz lütfen? Teşekkür ederim şimdiden.
Montessori yatak
Arabalı yatak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Benim teyzemler kullandı arabalı yatakları ama hiç kullanışlı değl diyorlardı ki bence görünüm olarak da Montessori yatak çok daha iyi.
Öyle mi dersin ablacım ne yönden kullanışlı değilmiş peki bilgin var mi?
Abla onlarınki bazalı değildi diye hatırlıyorum bi bu yönden bi de çok çocuksu ydu yani kuzenler şu an 13 14 yaşlarındalar ve haliyle sevmiyorlar yataklarını. Ama arabalının da baza avantajı var diğeri de çok güzel, çok tatlı.. Bi kararsız kaldım
Ben bazalı alacağım bitanem biz zaten 2 sene sonra tayin olacağız arabalı istemezlerse tek baza olarak kullanabilirim diye bi tereddütte kaldım kafam çok karışık 😯
Aslında bazalı olması diğerine göre çok daha kullanışlı gibi abla. Diğerinin sadece görünüşü var, Montessori yatağı da büyüyünce beğenmeyebilirler. Arabalı iyidir
Bi detaylı da araştırayım en iyisi teşekkür ederim gülüm ⚘❤
Rica ederim ablacım 🌹🌹♥
ilk seçenek mantıklı ama
çocuklar arabalı yatağı daha çok tercih eder:)
Arabalı yatak aldık 😃😃
İleriye dönük düşünüyorsan bence arabalı ya da barbieli bir takım alma derim.
Biz tayinciyiz ne kadar ileriye dönük olabilirse 😃😃 peki neden?
Yavrular biraz büyüyünce çocuksu bulacaklar, gençlik düşünceleri baskın gelmeye başlayacak.. o yüzden bence 😁
Ayrıca oyun planlamaya daha çok açık bence
Hangi yatak diyorsun yani
Montessori
Teşekkür ederim 🤗
Rica ederim 😊
Erkeğe arabalı kıza öbürküsünden farklı olsun
Benim canavarlar birbirini çok kıskanıyor öyle düşündüm ama ikisi de aynı olsun diye karar verdik ama seçimi yapamadım
Arabalı daha çocuklara yönelik daha göze hoş gözüküyor bence
bazalı olursa büyüdüklerinde de kullanırım çok teşekkür ederim 🤗
Evet daha mantıklı o yönden de rica ederim dostum
haklısın bu cepte
Almışsınız almasa idiniz montessori derdim hem İzmir de çok iyi bir firma var. İleride de kullanma imkanı oluyor
Arabalı yatak aldım teşekkür ederim
Güle güle kullansınlar
öncelikle boyutuna bakmadınız ve çocukların kısa zamanlarda fazla boy atmalarını da göz önünde bulundurmanız gerek diye düşünüyorum
İki modelinde 90/190 yatakları
o zaman ikisinden de al çocuklar sıkıldıkça degiştirebilirsin yatakları
Tab merhumi sakıp sabancı da babam olur zaten
toplamda 2 tane almayacak mısın ben yanlış mı anladım
Evet ve ikisi de aynı olmak durumunda
o zaman montessori bence
Arabalı yatak çok seviyor çocuklar ışıklı kumandalı güzel oluyor
ikisi de güzel
Ne yapayım o zaman ikisinden de ikişer tane alayim mi ikiside güzel dedin çok yardımcı oldun
durumun iyiyse biri kıza biri oğluna al