Her gün gitmezsem kasiyerler arar mazallah "nerde kaldın abla iyi misin?" diye 😄
Her gün düzenli olarak market alışverişi yapar mısınız?
#Cassie
Her gün düzenli olarak market alışverişi yapar mısınız?


Her gün markette olmayı sevmiyorum ya. Ama bir şekilde de her gün yolum düşüyor ama öyle arabayla falan değil. Biz genelde aylık yaparız, en kötü ihtimal 15 günlük. Ama yok sigara, yok ufak şeyler derken bir şekilde de her gün girip çıkıyoruz maalesef.
Cevap
12Cevap
Çok acil bir ihtiyaç olmadıkça ben çıkmıyorum. Bir mesajla halloluyor😀🤭
Teknolojiye teslim olmuşsun sen😄 ben çıkıp geze geze alıyorum valla oh
Eheuehu 😄😘
Her aylık alısveriste diyorum ki artık markete gitmem bi bakıyorum yine damlamisim neyseki yalnız degilim
Hayır, haftada bir normal mutfak için alışverişe çıkarım, abur cubur almak içinde iki günde bir çıkıyorum.
Her gün yapıyorum valla, dondurmaya sardım sıcaklar yüzünden.
Bir hafta çıkamadığım oldu neredeyse onlar da özlemiştir beni.
Ekmek sayılıyorsa evet ama nadiren ara veriyoruz günlük mutlaka alıyoruz bişiler
Merhaba 🙂
Hayır, yapmam.
İhtiyacım olunca giderim ve o zaman da tüm ihtiyaçlarımı karşılarım ki tekrar tekrar gitmeyeyim.
Hergün gelen bir kızı görmek için gidiyorum.
O da mı her gün alışveriş yapıyormuş.
Her gün geliyormuş 😂 Şimdi sordum 😂
Her gün gelmesi mühim değil alışveriş yapması lazım
Nestle damak alıyormuş 😂
Aylık ya da haftalik yaoatimm
ayda bi ama bişey almasam da hiç çıkmak istemiyom
Eskiden yapardım ama artık her gün gitmiyorum
Az once marketten geldim
Haftalık daha iyi bence ya.
Haftanın belirli günleri alışverişe çıkarım.
her gün gitmıyorum zaten para pul yok
İhtiyacım oldukça giderim
Her gün değil toplu yaparım
Hayir
Hayir yapmam.
Her gün olmasa da gün aşırı giderim.
Hayır üşenirim
3 günde 1
Yapmam
Haftada 1
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?