Az önce arkadaşım sahur için dışarıdan yemek söylemek istedi. Malum bekar evi hazırlamaya üşendi sanırım :D Bir sipariş verdi tam 80 dakika sonra gelmiş, sahura zor yetişti :D Yarıldım yemin ediyorum. Kesin benim kurye kaza yaptı diyor sdkfmsdfsdf
Sizin geç gelen bir siparişiniz oldu mu bu şekilde? :D
Bir kere hiç unutmam kebap tarzında bir şey söyledik tam kebapta değildi garip bir şey geldi neyse akşam altı gibi sipariş verdik üstüne iki üç maç attık 10 dk açıyoruz ki sürekli gelince hani soğumasın onun üstüne kahve sigara yaptık balkonda 30 dk muhabbet ettik sonra en son televizyon izlerken 15 dk sonra geldi toplam 1 saat 15 dk ve fazla sürdü.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 557 cevap paylaştı.
Pandemiden 7 ay önce (2019 Ağustos) Donas'ın Hamamyolu Caddesindeki şubesine yemek yemeye gitmiştim. Siparişi verdim. Normalde salon çok yoğun olsa bile 5 dakika içinde siparişleri veriyorlardı. Bekledim, bekledim gelmiyor. Etrafıma bakınıyorum, salon yarısı kadar dolu. Müşteriler çoktan başlamış, ben aç aç bekliyorum. Salon %50 dolu olmasına rağmen, siparişim tam 28 dakikada geldi! "Yuh!" dedim içimden. Yemek yediğim şubeye bir daha adımımı atmadım.
2 saat gecikmişti, 3-4 kere telefon ettim ve kuryenin başına gelmeyen kalmamış. Kaza yaptığı söylendi, diğer aramamda başka bir kurye ile gönderecekleri söylendi, sonra adresi karıştırdılar vs. iştah falan kalmamıştı.😒
Burada da arkadaş sahur niyetiyle istemişti çocuğa dedik dert etme alırsın falan Allahtan yine yetişti ama siparişi bayaği erken verdi eğer geç verse hiç şansı yoktu valla :D Sana da geçmiş olsun ama xd
Ya normal şartlarda hiç dert ettiğim durumlar değildir, olabilir zor şartlar altında çalışıyor onlarda fakat değişik gelmişti, inandırıcı gelmedi daha doğrusu. Yine de sorun etmedim fakat zaten açken sipariş verdiğin için o geçen süre de bir miktar sinir bozuyor haliyle.😄 Sahuru yapabildiyse sıkıntı yok, yapamayabilirdi de.🤷♀️😄
Yaptı yaptı çok şükür. Tabii ki onların işi de çok zor :) Ama normal zamanda da o kadar geç gelmese keşke. Hadi şimdi sahur var diye öyle olması normal :)
Alışveriş & Hediyeler konusunda 375 cevap paylaştı.
Tam zamanında geldi bugüne kadar ama uzak bir restorandan sipariş verdiysem süre uzun olabiliyor en fazla 65 dakika bekledim zaten o da tahmini teslimat dakikası ile aynıydı
Aga şimdi ben fakirim tamam mı eve sipariş verdiğim şey genelde 5 tllik döner olur. Hani gecikme süreci de olmaz olsada ayıp yani 5 tl için cingar çıkartamam.
İşş yerinde mesaiye kaldık Kayseri birde ne kadar yoğun olabilir ki. İki kişilik yemek istedik 9akşam 9 yasaklarında yemek gelmedi. Emin olun 2 saate yakın bekledik ve gelmedi 😂😂
Kaç kere aradım yok şöyle yok böyle dedi en son aramamda sizin dedim yapacanız işin dedim sövdüm sövdüm sizden bi daha alanın da aldıranın da ya dedim iptal et lan dedim Bi racon kestim tamam efendim üzgünüm dedi siparişler bizden olsun dedi yok dedim yavşağa bak dedim kapattım
İyi bir şey yapmış gibi anlatıyor musun bunu bir de küfür etmiş bilmem ne demiş bu senin insanalıgını gösteriyor kibar bir dillede sorununu anlatabilirsin