
Süper marketlerde belirli bir fiyatı geçtikten sonra kasa arkası ürünlerde indirim oluyor bunlardan yararlanıyor musunuz?

Öncelikle ben markette çalışıyorum. O ürünlerin genelde ya tarihi yakın oluyo ya da stok fazlası ürünler oluyo. Ama güzel indirimlerde olabiliyo. Faydalanılmasını tavsiye ederim.
Genelde ihtiyacım varsa göz gezdiriyorum ve ihtiyacıma yönelik bir şey bulursam alıyorum. Bazen de sadece keyfi olarak hoşuma giden bir şey olursa ve o an paramı daha önemli bir şeye harcamam gerekmiyorsa kasa arkası ürünlerden yararlandığım oluyor. Tabii bu dediklerim Gratis, Watsons gibi mağazlar için geçerli.
Selam🎈
Yararlandığım pek söylenemez aslında gıda ürünlerini özellikle almamaya çalışıyorum. Marketlerde en çok dikkat ettiğim çoğunlukla ürünlerin son kullanma tarihleridir. Daha önce başıma geldiği için biliyorum , indirimli ürünlerden çok son kullanım tarihleri yakın ürünleri tercih ediyorlar..
Cevap
1Cevap
Kasa arkası ürünlerde dikkat ettiği özellikle gıda değil de diş macunu, diş fırçası ya da temizlik ürünleri varsa kesinlikle kaçırmıyorum.🌸
Bazen ihtiyacıma göre değişir ama gıda ürünlerini almam genelde
Butun narketlerde var.
Kullandigim urun olursa evet aliyorum tabii ihtiyac varsa da...
İşime yarayan ürünler varsa evet indirimden yararlanıyorum.
İşime yarayacak bir şeyse evet yararlanırım
Gidiyimde deterjan alıyım nasıl bişiymiş
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?