Gecenize eşlik etsin :)
Arif Akpinar Allah rahmet eylesin.. ne dinlerdik be..

Hayatının her kademesine karışırım :D ama ona harcama buna harcama demem. heves etmişse yapsın ama beni o alışverişe katmasın. normal kız arkadaşımla markete giriyorum onu da alayım bunu da alayım acaba şunu da mı alsam. benim aldığım belli nokta atışı. ya giderken düşünsene ne alacağını :D
Yok yok, birşey almaya gidiyorsun binbir tane çeşidi var nasıl karar verelim 😅🤷♀️
Fena ya, ben de acıdım biraz kardeşime ama olsun bi yandan da hoşuma gidiyor :D
Sadece 4buçuk saatcik 🤷♀️
Daha torbalarında duruyorlar :D bikaç birşey geri vermeyi planlıyorum.. nasıl ama? 😅
Ve yine caaanım kardomu da sürükleyecem 😃✌️
23 :D
Canım o ya kıramaz beni gelir :D kışkırtamazsın :P
Buna izin verir miyim sence 🤷♀️😅
Almazsın tamam pes :D
Saatten haberin var mı :D başımdan savmam ben, kaçıoom 🙋♀️
Boş yere yapılan harcamayı sevmem. Sırf gösteriş için para harcayanlar kadar başka boş insan sıfatını hak edecek tip yok. İstediğini harcayabilir ama gerekli olduğu sürece.
Ben de aksine para harcamaya bayılıyorum alışverişin 50% gereksiz aslında :D belki lazım olur diye alıyorum
Karışmam aklımı peynir ekmekle yemedim
Akıllı insanın hali başka oluyor :D
teşekkür ederim
Hayır, sonuçta kendisi ne yapıp ne yapmayacağını biliyordur. Böyle olmayan biri zaten sevgilim olamaz :D
Ah benim yorumcum gelmiş 😅 Cansın sen, aynen diyorum ✌️
Sen de cansın yorumcum :D
😍🌸🌸
:)
EİG için teşekkür ederimm
Rica ederim Balım 🦋
Cevap
17Cevap
Onun ne harcadığına güvenmeyecek kadar acizsem neden sevgili olayım ki. Bugüne kadar karsimadim, karışmam da. Ama beraber mağaza dolaşmayı sevemedim bir türlü. Alır götürürum oturur kahvcide saatlerce beklerim, ama mağaza da dolaşmak işime gelmez.
Eee kime soracak alayım mı? Nasıl olmuş? Falan filan :D
Mantıklı sevdim bunu :D
Karışmam isteğini alabilir.
Ben nasıl alıyorsam o da istediğini alabilir. Ama bensiz alışveriş yapsın mümkünse. Mağaza mağaza gezmekten nefret ediyorum
Yaa niye be güzel oluyor :D Mr Krebs
Çok doğru :D
Karışırım. Harcadığı kdr hesabıma da yollasın isterim. Sonra ben de harcarım 😊
Mantıklı :D
Eğer israf etmeden yerinde ve ihtiyacı olan eşyaları alıyorsa karışmazdım ama diğer türlü daha dikkatli olması konusunda uyarırdım
alışverişe çıkınca harcamaktan korkmamak lazım
ama çok gereksiz şeylere çok para verirse sevgilim ya da eşim
karışırım ya :)
bir birimizi tamamlarız karışmam bende sürekli elektronik ürünlere çok para harcarım
nerede ilk elektronik ürün çıkarsa ülkemde yoksa direk yurtdışına dadanırım ben :D
illa gelecek o elime
O zaman o sana karışır :D
karışmaz karışmaz karışırsa ona bir karışırım çarşı pazarı olur :D
Öte get :D rahat bırak yengeyi istediğini yapsın :D
bırakmam yengeni rahat ben oda beni bırakmasın çelik çomak oynarız :D
Oynayın bakem :D
öte get shegilll öteeee :D
https://voca.ro/1bBzlc6OL0jJ
Karışmam.
Kendi parası ise umurumda olmaz. Yani biz Mısır Milyarder Şeyma'nın sevgilisi değiliz sonuçta ki sevgilimin malıyım dedirtecek kadar...
durumumuza bağlı enayi gibi hissetmek istemiyorum açıkcası
benim paramla harcamasında ne yapıyosa yapsın
Senin benim param mı olur be o Saatten sonra :D
@Sosyetic_SheqiiL senin kadar zengin birisi değilim ben.
Ben zengin miyim :D çalışıp kazandığım parayı harcıyorum
@Sosyetic_SheqiiL isminizden kaynaklı bir algı oluştu, sorduğunuz sorunun içeriğine baktığımda da ben hayatımda hiç o kadar alışveriş bir kerede yapmadım.
@Sosyetic_SheqiiL belki yapmışımdır ama lüks mağazalardan değil
@Sosyetic_SheqiiL sizleri mutlu edecek birisi değilimdir. Cimri değilim ben yazdığım yoruma baktığınızda öyle bir imaj çıkıyor ama aylık gelirimin hepsiyle alışveriş yapması bizi zorda bırakmaz mı
yoksa canımı istiyorsa onuda alsın. geleceğimiz için yatırım yapmamız gerekir diye böyle yorum yaptım. yine kendi parasına karışmam onu da ben yaparım
Tamam tamam o eşinle veya sevgilinle senin aranda olacak şey.. benim gözümde nasıl bi imaj çizdiğinizin pek bi önemi yok :)
@Sosyetic_SheqiiL haklısınız, ben sizin gibi güzel ve lüks bir bayana layık değilim
Tövbe bismillah ne alaka yaf
@Sosyetic_SheqiiL benim de 15 bin üzerinde kredi kartım olsaydı eşime verebileceğim bende uygun bir eş olurdum sizin için
Yok ya, ben kimsenin parasına dokunmam.. kendim kazanır harcarım. Parasına malına mülküne bakarak eş seçilmez.
@Sosyetic_SheqiiL haklısınız
Gereksiz harcarsa karışırım.
Haberim bile olmaz kendisi anlatır zaten😃
Anası mıyım babası mıyım banane
Değilim neden karşı olimki
Yok. Onun bileceği iş.
Hayırr herşey feda olsun ona
Asla karışmam🙄
👏🏻👏🏻
karışırım playstation 5 istiyor olmaz dedim
Çok harcarsa evet
Karışırım tabi herşeyi alamazsın öyle
Karışmam
Yioo
Karışmam
Hayır banane
aklı başındadır, yanımda ise.
Söylenirim sadece
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?