Hellööö 💘 Nabersiniz Gençlik 🥳🥳Alışveriş yaparken ben genelde kartla ödeme yapmam biraz üşeniyorum şifreyi gir falan filan ayy daral gelir sizler nasıl yapıyorsunuz? Mağazadan Alışveriş Yaparken Nakit Ödeme mi Yapıyorsunuz? #Afraa
Mağazadan Alışveriş Yaparken Nakit Ödeme Yapar mısınız?
Nakit Ödeme yapıyorum yaa, kartla ödeme yapmak biraz çetrefilli geliyor bana, Bir keresinde karttan ödeme yaparken şifreyi girdim yanlış dedi, bidaha girdim yanlış dedi, Oysaki adım gibi eminim o şifre olduğuna, Bide sıra vardı kasa da üzerime bir lanet çöktü sanki rezil oldum, ondan beridir tövbe ettim kartla ödeme yapmaya😂😂