Pahalı hediye karşılığında sevgilisinin ihanetini affeden bir kadın net onursuz ve gurursuzdur. Ayrıca sevgisinden de şüphelenilmelidir. Beni aldatacak ve sonrasında pahalı hediyelerle affetmemi isteyecek öyle mi? İsterse bütün dünyayı ayağımın altına sersin yine de affetmem. Gururum buna izin vermez, midem kaldırmaz. Neyse sakinim..
Pahalı hediyelere kanan kadınların vay haline :( Hemcinslerim için gerçekten üzülüyorum. Yani tabii ki normal bir ilişkide pahalı veya ucuz fark etmez hediyeler sevilir fakat böyle bir durumda hediye ile ikna edilmek hiç hoş değil. Çocuk kandırmak gibi geliyor bana. Kesinlikle bende işe yaramaz.
Ben bu konularda hassasım biraz. Gene konuşma falan tarı bir şey olsa belki ama belki affedebilirim. Ama birinin altına yatmak tarzıysa benim için adam öldürsün yinede bir zerre kadar değeri olmaz
Alışveriş & Hediyeler konusunda 362 cevap paylaştı.
Para kilittir tanrıdır diye boşuna demiyoruz kıza bak fıstık gibi o arabayı hediye alıyosun istersen kamçıyla döv gidip şiddet görüyorum diye polise bile şikayet etmez her anına şükreder
Çoğu kadının para için onurundan vazgeçtiğini biliyorum ve görüyorum :D Genelleme yapmıyorum ama pembeli yorumlarıjn çoğu yalan ya dürüst olanlar da ne kadar aşşağılık olduğunu biliyor :D Ali ağaoglunun br videosu aklıma geliyor bunlar benim mallarımın malları diye bir sözü var aha da paraya tapanlar bu kadar basit ve aciz :D
Zengin özel kadın bula biliyor sade kendine ait olanla Fakir rast gele oluyor sonrada hastalık kapıp eşine getirir Fakirin aldatması daha acı çünkü kadın hem çoçuğuna bakıyor para yetmiyor temizliğe gidiyor evlere evdede hizmetçi oluyor fakir koca parayı saklıyor genel eve gidiyor Kadın öğrenince yıkılır Karnı doymazken çoçuğun rızkını uckuruna verecek Zengin kadın ićinde öyle adı çıkmasın diye yakışıklısında jigolasını tuttar kendine ait
Aklıma Ali Ağaoğlunun eski sevgilisi geldi, balerin olan. Mr. Ali buna tekmeyi atınca bu ekranlarda ağlıyordu, o yaşamı özlüyorum diye, yani o hayata alışmış olanlar o erkeği terk edemez, ederse erkek terk eder! Şimdi burada kızlar yok hediyeyi alırım terk ederim falan vs demişler de ee kim size o hediyeyi bırakıp da gider, hayal kurmayın!!!
Aldatan insan benim için normal değildir. Aldatilmayi kabul eden de hiç normal değildir 😅 pahalı hediyeyle barışıyorsa aldatan insandan daha serefsizdir benim için 🙈 böyle bir çift çok yakışır hiç ayrılmasınlar bence 😅
O şekilde ikna edilebilecek bir kadınla beraberse kurtarıcı olur tabi. Ama birini aldatıyorsan affedilmek niye istiyorlar ki? Aldatabildiğine göre yeterince sevmiyor/beğenmiyorsun zaten.
Para yiyecek olan kadınlar için problem olmaz kabul ederler yeterki hediye alsın yeterki para versin der ama karakterine önem veren gururuna önem veren bir insan herşeyi yok sayıp işine geldiği gibi devam edemez
Bu aldatma olayı karekter meselesi, bunun bayı bayanı olmaz, bu aldatmakta pahalı hediye kabul etmekte ayrı karekter olayı, demek pahalı hediye alınca herşey tamammı, bu sorunun cevabını ağırlıklı olarak bayanların vermesi olayı daha anlaşılır kılar
İlişkileriniz berbat ve rezalet. Kötü adamlara aşık olup iyi erkekleri üzdügünüz sürece ve kendi değerinizi bulamadığınız sürece her zaman aldatılmaya mahkumsunuz.
Sadece parasıyla bir adamın yanında olan kadın karaktersizdir net.
Evet kurtarıcıdır diyenlerin ekseriyeti erkek ahahaha çok komik gerçekten 😂 O zaman da kadınlar şöyle bir strateji geliştiriyor, sevmeyeyim ama seviyor gibi yapayım köküne kadar kullanayım. Bizi bunu yapmaya mecbur bırakmayın!!! Saf sevginizin değeriyle dikkat çekin. Cinsellik gücünüzle veya maddiyatınızla değil.
Hediyeleri aldırtırır naz yaparım. Ama eskisi gibi olmaz. Çıkar intikamını nefis alırım her şeyini internete dökerim. Hem pahalı hediyelerim olmuş olur hemde çocuğu pişman ettiririm.
bana yalan söylemişse ihanet etmişse dünyaları verseler bile direktmen silerim o kişinin adı sanı kimliği kendisi hiç bir şekilde hayatımda yer alamaz bir daha