
Beğendiğiniz bir parçanın farklı renklerinide alır mısınız yoksa tek bir tane yeter der misiniz?

aynı modelin aynı renginden de yedek alırım bir daha bulamazsam diye mesela çok sevdiğim bi tshirt jean falan olursa ya da iç çamaşırı
Hayır almam.
Cevap
5Cevap
Auuu keşke aynı modelin farklı rengi olsa aynı renk aynı model trençkotun 10 santim uzunu ve 10 santim kısası var öyle anlatayım
Yok almam. Onun yerine değişik bir şey alırım. Çiftlemeyi sevmiyorum öyle renk renk bile olsa. Tek olsun daha kıymetli olur :D
Bazı parçalarda bunu yapıyorum evet özellikle tap yelek ve pantolon.
Renkli pantolonları severim aynı modelden almayı düşünebilirim.
Yok asla yapmayacağım bi şey mantıksız geliyor takıntılı tipler yapıyo genelde mutlaka bi rengi diğerlerinden daha guzeldir onu alırım
Hayır aynı model almam
Öyle aldığım olmuştu 😅 yapılmaması gerek tabii
4 tane ayni model siyah bir o kadarda ayni modelin beyazi ve bir iki tane de mavi gomlegim var
Aynı modelden almam hayır.
Yapıyorum öyle şeyler
Çok beğendiysem olabilir
Param varsa evet yedeklerim
Alıyorum.
Olabilir.
Almam
Almışlığım var
Alirim
Evet alırım genelde
Alırım
Alirim
Alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar