Selam cankuşlar :) Çeyiz derdi her daim var sanırım. Yemek takımım benim için çok önemli olacak o yüzden de sizlerinde fikrini almak istedim. Çeyizim için nasıl yemek takımı tercih etmeliyim?

Selam cankuşlar :) Çeyiz derdi her daim var sanırım. Yemek takımım benim için çok önemli olacak o yüzden de sizlerinde fikrini almak istedim. Çeyizim için nasıl yemek takımı tercih etmeliyim?

Kimse bana evlenmeden çeyiz falan aldıramazdı aldıramadı da. Evlendiğimizde evimizde tabak tencere tava hiçbir mutfak eşyası yoktu. Hepsini evlendikten sonra gidip birlikte zevkimize göre aldık. Evliliğin başında da misafir gelir mi, gören beğenir mi diye düşüneceğim hiçbir ürüne para kaptırmadım. O parayla gittik farklı ülkelerde ve şehirlerde keyifli tecrübeler satın aldık. İyi ki öyle yapmışım.
Renklide alabilirsin sadede önemli olan ne tarz sevdiğin ben aldığım yemek takımlarımdan çok memnunum link bırakıyorum belki hoşuna gider. Ben sade ama detayları olan modelleri seviyorum.
https://www.jumbo.com.tr/urun/jumbo-golda-yemek-takimi?_sgm_campaign=scn_1306a8357f570000&_sgm_source=153.25.01.0868&_sgm_action=click
Cevap
1Cevap
Desenli tabaklar yerine sade tabaklar daha hoş duruyor kendi açımdan. Şahsen alırsam ovali derin olmayan tabaklardan alırım
Bence 12 kişilik yemek takımı al o ayrı misafirler için dursun bi kenarda. 6 kişilik ayrı al günlük kullanırsın 6 kişilik te kahvaltılık al yeterli olur 👍🏻
misafir takımlarını kare al
Envai çeşit var
sade tercih etmeni öneririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?