hasta birine iyileşince alınır ya hani. "Geçmiş olsun hediyesi olarak fotoğrafını atar mısın🤗" dedi. O an dank etti kafama. Almam mı gerekiyor acaba diye düşündüm
yok onu anladım tabiki. sadece ben çok düşünceli biri değilim. Hasta birine iyileşince herkes hediye alır bana da alındı. O da öyle bir cümle kurunca o an aklıma almam gerektiği geldi yoksa hayatta aklıma gelmezdi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence bu soruyu kalbine sormalısın vicdanina kalmış bir durum :)
Alabilirsin hoşuna gider
peki sence şart mı
almasam ayıp mı olur yani
Hediye önemlı degıl geçmiş olsun de yeterli
"Geçmiş olsun hediyesi olarak fotoğrafını atar mısın🤗" dedi.
O an dank etti kafama. Almam mı gerekiyor acaba diye düşündüm
gerek yok bence yinede sen bilrsin
Sana bağlı ama alma zorunluluğun yok
Alma desek almıcakmısın
evet
Alma öyleyse sanane onun ameliyatindan olm
E yani al
şart mi sence
ayıp olur mu
almasam ayıp olur mu yani
Olur bence bir çiçek al en azından
Yalnız evine gitmeyeceğim.
Buluşursak eğer arabayla olacağız. Çalışıyor çünkü. Yine de almalı mıyım?
İstersen al
"Geçmiş olsun hediyesi olarak fotoğrafını atar mısın🤗" dedi.
O an dank etti kafama. Almam mı gerekiyor acaba diye düşündüm
Al istersen
"Geçmiş olsun hediyesi olarak fotoğrafını atar mısın🤗" dedi.
O an dank etti kafama. Almam mı gerekiyor acaba diye düşündüm
Yok daha neler, ne alaka
hasta birine iyileşince alınır ya hani. "Geçmiş olsun hediyesi olarak fotoğrafını atar mısın🤗" dedi.
O an dank etti kafama. Almam mı gerekiyor acaba diye düşündüm
Hayir cocuk diyorki kendi fotografini attt, seni gormek istiyor
Gecmis olsun hediyesi sensin yani 😂 anladın mı
yok onu anladım tabiki.
sadece ben çok düşünceli biri değilim. Hasta birine iyileşince herkes hediye alır bana da alındı. O da öyle bir cümle kurunca o an aklıma almam gerektiği geldi yoksa hayatta aklıma gelmezdi
Yani saçma bennce yinede sem bilirsin
Al tabi