Amazonda kapıda ödeme olmuyor değil mi emin olmak istiyorum?

arkadaşlar yabancı arkadaşım bana amazon 75 dolarlık gift card yolladı. amazon usa dan alışveriş yaptım ve yarın büyük ihtimalle ups üzerinden teslimat gerçekleşicek. amazon hiç kullanmadım ve nasıl işliyor anlamadım. ödeme kısmında gümrük vergisi kargo bedeli vs ekleyip cüzdanımdan çekti. sorum şu.. siteyi anlamadım ve amazonda kapıda ödeme var mı varsa bile bütün şeyleri sipariş kısmında hediye kartımdan çekti ona rağmen kapıda bir şey isterler mi? bir sitede amazonun türkiye için kapıda ödeme hizmeti vermediğini söyledi ama ben amazon usa dan yapmıştım. umarım düzgün anlatabilmişimdir..
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar şimdi de gümrükte gecikme diye bir şey çıktı amazon kargo takip üstünde. bu ne anlama geliyor? ne yapmalıyım en ufak bilgim fikrim yok.. gümrüğe mi takılmış.. he bide bugün ups üstünden mail aldım gümrük için bilgilerim isteniyordu. bilgileri gönderdim ama hala gümrükte gecikme diyor
Amazonda kapıda ödeme olmuyor değil mi emin olmak istiyorum?
Cevapla