Alışveriş & Hediyeler konusunda 328 cevap paylaştı.
Evet alışverişe çıkmadan önce liste hazırlıyorum. Özellikle de market alışverişi için. Reyon reyon ayırarak yazıyorum bir de. Ama amacım liste dışına çıkmadan alışveriş yapmak değil. Alınması gerekli ürünleri almayı unutmamak için liste yaparım. Onun haricinde listede olmayan ama markette canımın almak istediği ürünler olunca da alıyorum. Liste dışına çıkabiliyorum çoğunlukla. Özellikle de abur cubur reyonunda. :D
Market alışverişinde zaman zaman hazırlarım. Yinede çoğu kez liste dışına çıkıyorum ve vicdanım rahat oluyor çünkü her zaman "bir daha çıkmamış olurum" ya da "gelmiş iken şunu da alayım" diyorum. Aslında kötü bir alışkanlık... Doğrusu; aylık ya da haftalık olarak nasıl alışveriş yapıyorsak buna göre bir liste eklemeliyiz. Önceliğimiz bitmiş ürünler daha sonra ise bitmek üzere olanlar olmalı... Ama suç bizde mi? Hayır 😀 Market raflarını ışıl ışıl çok çekici yapıyorlar.
Liste hazırlamış olsamda o listeye sadık kalamayanlardanım.
Aslında gereğinden fazla şey almamak için hazırlanması her ne kadar elzem olsa da ben hazırlamadan alışverişimi yapıyorum. Bu yüzden de mutlaka hesapta olmayan şeylerle marketten çıkıyorum. Özellikle aç karnına gitmişsem abur cubur reyonundan hemen çıkmıyorum...
Çok yorucu oluyor. Markete gidince kafamda sabit bir liste vardır. Liste olunca iki ileri bir geri dön, onu al dön geri başka şeyler çıkması marketin içinde beni maymuna döndürüyor. Kafamda derleyip topluyorum ne gerekiyorsa alıp çıkıyorum.
Market alışverişine çıkarken bir kaç gün öncesinden tüm eksikleri yazarım. Haftalık alışveriş yapıyorum. Temizlik ürününden gıdaya kadar evde ne bittiyse tek tek yazarım. Önce listede yazdığım ürünleri alırım. Sebze, peynir, süt, temizlik ürünleri, yoğurt, yulaf, çavdar ve siyez unu, ekşi maya, hindi füme, muz, biber, yumurta, çamaşır suyu, cif en çok aldığım şeyler. Liste dışına çıkmayı pek sevmiyorum bu sefer kafam karışıyor alcaklarıma odaklanamıyorun.
Kafam diyor ki annenin dediklerini almazsan seni evden sepetler😂 Kalbim diyor ki kanya abur cuburlara bak, şunların güzelliğine bi bak, hadi al ye onları 😂
Hazırlamam planı pek sevmem reyonda gördüğümü alırım eve gelince lazım olan bir şeyi alamadığımı görünce bir daha liste yapicam Derik yine yapmam öyle giderim