Bazı insanlar vardır hemen teslim olur satıcıya :D Bazıları vardır inat eder de o fiyata vermezse almaz. Bazıları ise hiç uğraşmaz böyle şeylerle ne yazıyorsa o der, alır. Siz hangisisiniz?
Dışarda zorluklarla sebze meyve satan biriyle hayatta pazarlık yapmam. Ayrıca pazarlık olayı şehirden şehire o kadar farklılık gösteriyor ki. Yaşadığım yerde insanlar direkt indirim yaparken başka bir yerde 50 kurusu bile indirmiyor.
Markaların Katalogları Tercihim. Her Üründe Kullandığım Marka Yer Vs Sabittir. Zaten Sağolsunlar Gerekli İndirimi Yapıyorlar. Ben Beğeniyorum Sadece. Onlar Hallediyor.