Alışveriş & Hediyeler Kız arkadaşıma ayakkabı aldım sizce not olarak ne yazmalıyım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Kız arkadaşımın beğendiği bir ayakkabı var arkadaşlar sizce not olarak ne yazmalıyım ona kargoyla göndereceğim Güncellemeler+1 yıl Kimse yok mu arkadaslar yardimci olucak Güncellemeler+1 yıl Yarin vericem ayakkabiyi yok mu baska yaratici soz arkadaslarrrr Kız arkadaşıma ayakkabı aldım sizce not olarak ne yazmalıyım? Cevapla Kargo Soruları Ayakkabı Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
AtomunÇekirdeği Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Yürüdüğün her yolda yanında olamayabilirim ama her attığın adımda beni hatırlaman dileği ile... 4 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bu ayakkabiyi görunce sen aklima geldin çünkü yanimda olmasini istedigim yolunu bekledigim tek kisi sensin 2 0 Yorumla
Bayolric Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Birlikte yürüyeceğimiz günlere yaz 3 10 Yorumla Soran +1 yıl Buda güzell ama daha güzel olsaa sankii Yorumla Bayolric +1 yıl Aklıma bu geldi bence geliştirilebilir biraz daha düşünün ya da daha parlsk fikirler gelebilir Yorumla Müsavirbeyyy +1 yıl Uğruna halı olurum yazsın Yorumla Bayolric +1 yıl O kadarı soranin bileceği iş Yorumla Müsavirbeyyy +1 yıl Ben olsam öyle yazardım sadece bir kişi için Yorumla Müsavirbeyyy +1 yıl #Bayolric Yorumla Bayolric +1 yıl @Müsavirbeyyy? Yorumla Müsavirbeyyy +1 yıl Yaz bana bir güzel kıza benziyorsun bir tanışalım Yorumla Müsavirbeyyy +1 yıl @Bayolric bacı Yorumla Müsavirbeyyy +1 yıl Hande Yorumla
Müsavirbeyyy Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 88% +1 yıl Güzel ayaklarının altını öpüyorum yaz 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Mükemmel yaraticisin dostum begendim.. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yürüdüğün her yolda yanında olamayabilirim ama her attığın adımda beni hatırlaman dileği ile...
Bu ayakkabiyi görunce sen aklima geldin çünkü yanimda olmasini istedigim yolunu bekledigim tek kisi sensin
Birlikte yürüyeceğimiz günlere yaz
Buda güzell ama daha güzel olsaa sankii
Aklıma bu geldi bence geliştirilebilir biraz daha düşünün ya da daha parlsk fikirler gelebilir
Uğruna halı olurum yazsın
O kadarı soranin bileceği iş
Ben olsam öyle yazardım sadece bir kişi için
#Bayolric
@Müsavirbeyyy?
Yaz bana bir güzel kıza benziyorsun bir tanışalım
@Bayolric bacı
Hande
Güzel ayaklarının altını öpüyorum yaz
Mükemmel yaraticisin dostum begendim..
güle güle giy helalim