• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Bu zamana kadar aldığınız en güzel hediye ne idi?

8matador1180
8matador1180 Takip Et
Master Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
53
Yapay Zekaya Sor
Sizin için en mutlu edici olan hediye ne idi? Hadi bir düşünün. :)
Bu zamana kadar aldığınız en güzel hediye ne idi?
Bu zamana kadar aldığınız en güzel hediye ne idi?
Cevapla
En Güzel Soruları Hediye Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Momenta
    Momenta Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    Boş geliyor her şey. Mutlu olamıyorum. Oyuncak bebek almışlardı. Karne hediyesi. Sanırım en çok o mutlu etmişti beni. O zamandan beri mutlu olamıyorum. Ne kadar acınası bir durum değil mi? Ama belki birileri kaliteli boya kalemi veya boyum kadar büyük bir bebek alırsa neden olmasın? Ya da duvar boyası. Sanırım mutlu olurdum. Bir de bluetoothlu hoparlör. Odamın duvarlarını boyayıp, resimler çizerek sakinlemek istiyorum. Ruhum daralıyor. Bir şekilde, yaratıcılıkla aşmam gerek bunu.

    2
    40 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Her şey boş geldiği için beni de çaresiz bırakıyorsun yoksa bu sorunu seninle çözmeyi çok dilerdim ancak sanırım bunu başarmam için bana yardımcı olmayacaksın haliyle bir boya kalemi de değilim :S Ancak ruhunu daraltan şeylerden bir şekilde sıyrılmalısın.

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Sayın 8matado1180, çok naziksin. Anlatılarak azalacak bir şey olsa emin ol bunu yaparım. Yaptım da. :)

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Anlatılarak değil Momenta, yani bu dinlemenin ötesinde bir eylem yapmaya da hazırım ancak işte sen geçmiş sıkıntılarına bağlı kalmışsın yani değişikliğe hazır değilsin :)

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Dinlemeden başka ne yapılabilir ki. 🎈
      Evet, değişikliğe pek açık değilimdir. 🎈🌺

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Mesela ben seni değil sen beni dinlersin bir konsept değişikliği olmuş olur :D Ama işte değişikliklere açık olmak şu geçmişin yükünü sırtından her ne olursa olsa atmak lazım.

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Sen bana ne anlatacaksın, heyecanlı hikâyeleri ve masalları dinlemeyi severim. (*-*

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yani şimdi belli bir şey var desem yalan olur suyun akışına göre diyelim :D

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Hitabet yeteneğin var mıdır? Jest ve mimiklerini güzel kullanabiliyor musun?

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yalçın abinin programına da katılırım, kasiyer kız da olurum o iş bizde rahatke :D Ama öyle masalsı şeyler yerine belki eğlence üzerine programlı bir insanımdır xd

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Masal anlat, şu eski anlatıcılar gibi. (*-*

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Anlatırım öyleyse :)

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Tamam, o köpek de olsun mekanda. Resimdeki çoban köpeği ama benim yanımda oturuyor olsun. Bana yaslanmış ve yatmış. (*-*

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      O öldü o olamaz ama başka bir şey yollarız sana :)

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Oh, öldü mü :( :(
      Tamam ama onun gibi büyük olsun. :( :(

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Olur onu da ayarlarız o zaman :(

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Var mı ki? Senin miydi?

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Okulumuzda 35 tane sokak köpeğine bakıyorduk yani okulumuzun etrafının köpekleri bizim sayılırdı. Şimdi okulum bitti pek çoğu da öldü vs. Ancak yine de okulda vardır köpekler bir gider bakarız bir şey olmaz :)))

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Hangi okul, neredeki okul ki?

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Çubukta bir köyde idi Ankara 'da. Zaten okulun etrafı tamamıyla boş tarla olduğundan köpekler orada yaşıyor hep :)

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Öğretmen misin (*-*

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yok öğrencilik yıllarımda öyle idi :) Öğretmen değilim. 5 yıl orada okudum :) Üniversitemiz oradaydı. Yıldırım beyazıt üniversitesi esenboğa yerleşksi diye geçiyor :)

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Ankara 'da okudun yani. Anladım. (*-*

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bu kadar şehir dışında Ankara der isek evet Ankara 'da okudum :)

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Ne okudun (*-*

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bunu buradan söylemeyeyim ya :D Sen okudun mu? :)

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Okudum.

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sadece okudum mu?

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Ne okuduğumu senin gibi gizlemek istedim 8matador1180 (*-*

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Nerede okudun hangi şehirde okudun şu an hangi şehirdesin gibi şeyleri yazabilirsin en azından sadece Okudum. demek de ne bileyim :D

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Sadece okudum dedim çünkü bölümü sordun. Sen gizledin ve sana sinirlendim ve böyle bir yol izledim. -,-
      İstanbul'da okuyorum ben. Okudum değil aslında. Şu an memleketim Konya'dayım.

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Seydişehir de misin :D

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Hayır. (*-* uzak.

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Meram :D

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Hayır, değilim yani şehire yakın değilim. Neden düştün bakalım bu kadar üzerine (*-*

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Normalde ilçeleri çok bilmem Konyada okuyan arkadaşlarımdan duyduğum ilçeleri sayıyorum işte bilmiş gibi neden olacak :D

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Ahhahahah, yahu ben de sandım Konyalısın :DD

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yok o şerefe nail olamadık biz henüz :D

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Henüz derken (*-*

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yani henüz konyaya hiç gitmedim ilçelerini de bilmiyorum o yüzden ama belki ileride konyaya gidebilirim gitmem yasak değildir umarım? :D

      Yorumla
    • Momenta
      Momenta
      +1 yıl

      Konyalı olmaktı mevzu yahu, gel tabii. Güzel, tepsi gibi düzdür Konya.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • caramelmacchiato25
    caramelmacchiato25 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    Eskiden sürekli sinifa bizi saglik konusunda bilgilendirmeye gelen emekli bir doktor vardi
    O aralar kapali kalp ameliyat olacakdim ve ilerde doktor olma gibi hayallerim oldugu icin doktorla cok samimiydim ve ona beni ziyaret ederse cok sevinecegimi söylemistim.
    Ama benim hastaneye yatacagim tarih degismisti- doktorda gitmis beni o gün aramis durmus hastanede
    Ertesi gün bana seni aradim bulamadim dedi bana o gün ki verecegi hediyeyi vermisti oyuncak bi köpek almis
    Cok basit ama cok anlami var hala sakliyorum, iyi insanlar iyi ki var 😊

    2
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Çok güzelmiş gerçekten içimi ısıttı teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • caramelmacchiato25
      caramelmacchiato25
      +1 yıl

      Rica ederim 😊

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

52

Cevap

7

Cevap

  • Kendinibilmeyenkadin
    Kendinibilmeyenkadin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 93%
    +1 yıl

    Galatasaray forması ve icinde çikolata ve ufak. Notlar yazan bir hediye kutusuydu forma çöpte notlar kül oldu...

    2
    3 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Aaaa neden :( ilişki bitti diye attın mı

      Yorumla
    • Kendinibilmeyenkadin
      Kendinibilmeyenkadin
      +1 yıl

      Iveett
      Sonra gidip kendi formamı kndim aldm 😏

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yine de saklasaydın niye attin kavgayla mi bitti

      Yorumla
  • matthillda
    matthillda Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    1 hafta önce babam işten dönünce gül getirmişti 😍 dünyanın en güzel hediyesi 😊🥰

    2
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :) Ne mutlu sana..

      Yorumla
    • matthillda
      matthillda
      +1 yıl

      Teşekkürler😊

      Yorumla
  • Haylazzponçik
    Haylazzponçik Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Kuran-i kerim hediye etmişti teyzem okudukça mutlu oluyorum

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Vay be teyzem beeeeeeee :)))))))

      Yorumla
  • Delirttiniz0beni
    Delirttiniz0beni Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Pijama takımı 😊😊 çok severim uykuyu o yüzden 6 çift pijamam var 😂😂😂

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Maşallah :D

      Yorumla
  • Mervişşkoo
    Mervişşkoo Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Bir velim kızıyla benim fotomu bardaga bastirmisti 😍😍😍 O kadar kiymetliki o bardak😇

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yaa :) çok güzelmiş.

      Yorumla
    • Mervişşkoo
      Mervişşkoo
      +1 yıl

      Fotosunu aradimda bulamadim. ya

      Yorumla
  • Taiza
    Taiza Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Düşündüm de pek hediye almamışım aklıma hiç gelmedi ahdkhdjdjshd

    1
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Almışsındır da demek ki aklında yer etmemiş be dsfgf

      Yorumla
    • Taiza
      Taiza
      +1 yıl

      Yok ya valla

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Alırsın umarım ben şans getiririm bak almış bil sdfg

      Yorumla
    • Taiza
      Taiza
      +1 yıl

      Hadi inş

      Yorumla
  • Variations
    Variations Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Tüm Galatasaray'lı futbolcuların imzaladığı forma var.😌

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      oooo çok iyiymiş valla

      Yorumla
  • _Sunshine__
    _Sunshine__ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 85%
    +1 yıl

    Liseye giderken babama saat al alarm için demiştim o bana telefon alıp getirmişti❤

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Maşallah çok iyiymiş cidden.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    2 gün önce doğum günümde hediye gelen bilekliğim ve ablamın akşam 10 da gönderdiği kek 😋😊

    2
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Afiyet olsunnn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 😄

      Yorumla
  • Dilrüba22
    Dilrüba22 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 95%
    +1 yıl

    Hediye konusunda ciddi sıkıntı var 😩 artık beklenti içine girmiyorum ve hediye alsa da mutlu olamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Nazo777
    Nazo777 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Degeri büyük olan hediyyeler beni mutlu eder genelde ama en sevdigim hediyye erkek arkadaşımdan almıştım yüzük o

    1
    0 Yorumla
  • 19parıldayanyıldız
    19parıldayanyıldız Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 87%
    +1 yıl

    Annemin iş yerime sürpriz yapması orkide göndermesi 😊

    2
    0 Yorumla
  • Cottoncndy
    Cottoncndy Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 88%
    +1 yıl

    Oha kimse bas harfimli bi hediye paketi hazirlamadi bana

    1
    0 Yorumla
  • hayalmee
    hayalmee Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 70%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 669 cevap paylaştı.

    Abimin ilk maaşı ile aldığı bebekti hediye olarak hep klasik şeyler geldi zten

    1
    0 Yorumla
  • DenizRuhluKız09
    DenizRuhluKız09 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Önemli ve anlamlı bir kolye çok beğenmiştim
    Onun dışınd doğum günü sürprizleri çok güzeldi

    1
    0 Yorumla
  • TheHilarious
    TheHilarious Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Pek hediye alanım olmadı, sadece eniştem doğum günümde top almıştı çocukken ama oynayacak yer bulamamıştım 😂

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Haydaa :D Top aslında iyi ama tek oynamak ya da yer bulamamak kötü

      Yorumla
  • nеvеrмind
    nеvеrмind Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    hediyelerimn hepsi güzel en güzeli hangisi bilemedm

    1
    0 Yorumla
  • Denizdibindeinciiii
    Denizdibindeinciiii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 93%
    +1 yıl

    İlkokulda hocam bana hatıra defteri almıştı o güzel bir hediyeydi :)

    1
    0 Yorumla
  • kanya
    kanya Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Fotodaki N harfin bi anlamı var mı Matador 👀

    4
    6 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yok valla internete hediye kutusu fotoğrafları yazdım bu çıktı diğerlerinin arka planı beyazdı sevmedim :D

      Yorumla
    • kanya
      kanya
      +1 yıl

      Himmm pek inandırıcı gelmedi 😑ben bi araştirim şunu 😂😂😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      La valla öyle hayırdır bana kız ayarladın da benim mi haberim yok ayarlıyorsan söyle adayları hepsine yazıyım hemen

      Yorumla
    • kanya
      kanya
      +1 yıl

      Yok 😅artık çöp catanlık yapmıyorum merak ettim sadece bide seni gıcık etmek istedim 😜😜😝😝😝😝

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yaa öyle zararlı çıkarsın ama bak sdfgfbv

      Yorumla
    • kanya
      kanya
      +1 yıl

      Benim ne zararim olacakmış 😆

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Beni mutlu eden bı hediye almadım. Çünkü ben kar küresi müzik kutusu gibi şeylerden hoşlanıyorum. Daha alan bı insaana rast gelmedim

    2
    3 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Aslında çok sık alınan şeylerdir ama. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Alan çıkmadı işte.

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Nerde yaşıyorsun?

      Yorumla
  • luluşka
    luluşka Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 42
    +1 yıl

    Son 6 yıldır hiç hediye almadım...

    1
    0 Yorumla
  • __DeliHatun__
    __DeliHatun__ Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    +1 yıl

    Abim kolye almıştı doğum günümde

    1
    0 Yorumla
  • _Shivers
    _Shivers Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 79%
    +1 yıl

    Hiç hediye almadım bunu samimi söylüyorum

    2
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kardeşim sitede bir hafta takıl buranın aslanları sana yollar hediye o havayı sezdim ben sana yaptıkları yorumlardan ilk sorunda. :d

      Yorumla
  • ___LAVİNİA___
    ___LAVİNİA___ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Tek taş ama kabul etmedim.😑

    1
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Edecektin yaaaaaa

      Yorumla
    • ___LAVİNİA___
      ___LAVİNİA___
      +1 yıl

      Napim sevmiyordum adamı umutta vermedim. Sadece okuldan arkadaştık.😕

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sadece arkadaş gidip tek taş da almaz ki amaa

      Yorumla
    • ___LAVİNİA___
      ___LAVİNİA___
      +1 yıl

      Kendisi his beslemiş bana haber vermedi

      Yorumla
  • Platonunmavisi
    Platonunmavisi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gönülden verilen ve gülümseten her hediye güzeldir. Benim için beklemediğim birisindem gelen kitap güzel bir hediyeydi.

    1
    0 Yorumla
  • Ggecce
    Ggecce Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 36%
    +1 yıl

    Biri bana çeyrek altın almıştı hahah😂😂😂

    1
    5 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      O nasıl hediye imiş öyle ya bana da alsınlar söyle de sdgf

      Yorumla
    • Ggecce
      Ggecce
      +1 yıl

      Ahah😂hemen iletiyorum😝 jfkdkks

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      bana almazlar bak senle şöyle yapalım sen kendine aldır bozdur paranın yarısını bana yolla :D

      Yorumla
    • Ggecce
      Ggecce
      +1 yıl

      Olduuuu başka jfjsjsj😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ticaret yapıyoruz şurada sdfdsf :D Başka ne veriyorlar sen ikramları söyle bölüştürmesi kolay dsfdg

      Yorumla
  • byrhm_ekn
    byrhm_ekn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 87%
    +1 yıl

    Almadım ki. Yollayan olursa kabul ederim tabi ☺️

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bana da yollamıyor kimseeeeee :D

      Yorumla
    • byrhm_ekn
      byrhm_ekn
      +1 yıl

      Ahh ahhh bizim halimizi görmüyorlar

      Yorumla
  • Jfjshfsjf
    Jfjshfsjf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    Bu yaşıma kadar kimse bana hediye almadı kii

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Almıştır illaki ama yaa

      Yorumla
    • Jfjshfsjf
      Jfjshfsjf
      +1 yıl

      Hayır kimse almadı.

      Yorumla
  • LovecezaM
    LovecezaM Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Ayicik almstm kndime en son ghhjj

    2
    0 Yorumla
  • Levia
    Levia Takip Et
    Yoda Yaş: 96 , eic 71%
    +1 yıl

    Gökyüzündeki yıldızlardan biri

    1
    0 Yorumla
  • Vvdxbc
    Vvdxbc Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayatımda hiç hediye almadım

    1
    0 Yorumla
  • Ayşenur4321
    Ayşenur4321 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 78%
    +1 yıl

    Almadım daha önce güzel olsun

    1
    0 Yorumla
  • S_ertÉrkek_
    S_ertÉrkek_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Kol saati arkadaşımdan

    1
    0 Yorumla
  • GeriDöndümBebek
    GeriDöndümBebek Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Iphone telefon şeklinde çikolata

    1
    0 Yorumla
  • birhaber
    birhaber Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hediyyeler hepsi gzuel

    1
    0 Yorumla
  • lovegirlll
    lovegirlll Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hiç hediye almadım 😭

    1
    33 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Herkese de üzülemiyorum ki artık yaa sen neden almadıııııın

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Bilmem hic kimse hediye vermedi ne bilim 😂arkadaşım olmadi sanirim hic 2 sene önce sevgilim vardı kalem almıştı o sayılır 😂😂5 yıl önceki sevgilimle bisiler almıştı ama ne için aldı cidden hatırlamıyorum ama doğumgünüm deildi yani tek o başka aklıma gelmiyo 🤷‍♀️

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      hep de sevgililerin almış maşallah da 5 sene önce 15 yaşındasın kız ne sevgilisi o yaşta :(

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      2.5 sene çıktık ne bilem işte bi mallik mal mali çeker ya

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Mal demeyeyim ama o yaşta küçükmüşsün kardeişm :) gerk yokumtşu :D

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Yaşla alakası deilde başla alakası var

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      15 yaşında ne kadar olgun hissetsen de gerek yok böyle şeylere dostum hatta şimdi de yok :) daha erken yaa

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Olgun deildim ya mevzu o yok şimdi olgunum 20 olduk 20😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      20 olunca olgun mu olduun şeen bakiiyymmm

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      2 haneli sayı seni olgun yapmaz yaşadıkların olgun yapae

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sayılar hiç olgun yapmaz zaten ama ne yaşadın mesela anlatsana biraz :)

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Herşey herkese anlatılsa ohooo

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Ama şu kadar diyim herkesden darbe yiyip 19 yaşında sağlık sorunları yaşarsan olgun olursun 😊

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :) Umarım daha iyi olursun bundan sonra

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Toparladım zaten teşekkür ederim 😊ama olgun olduğunu söyleyen ben deilim çevremdeki insanlar dış gorunusum min 25 20 yim desem zaten kimse inanmiyo

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      hayat mı yordu o zaman neden 25 yaa bence öyle dğeildir

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Hayat yordu çöktüm be saçlar bile bembeyaz 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Saçları salla sana bir şey olmasın. D

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Korona olmazsak iyiyiz sanirim

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Olmazsın olursan da gençsin bir şey olmaz endişelenme. :))

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Kronik astım var kış geldi mi perte çıkıyorum şu an da yavaş yavaş perte çıkıyorum zaten ağır olmamaya bakıyorum 😊

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bir yerde çalışıyor musun yoksa evde misin

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Kaç ay oldu bilmiyom evden cikmiyom

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      o zaman güzel dinlen bir şey olmaz :)

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      He ne dinlenmek ne dinlenmek

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Neden dostum?

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Evde kala kala insan kafayı yyo

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yemez yaa ben de hep evdeyim hiç yemedimmmmmm

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Ders çalışıyorum bide sağlık sorunlarımdan dolayı uniyi de bıraktım çok guzel çalışıyo da 😂ama az kaldı kafayı yiycem

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sakin ol biraz kafanı dinle hazırlan sınavına. Hayatı bu kadar ciddiye alma. Canını da sıkma. Senden değerli değil dersler mersler...

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Ders çalışmasam napcam sanki bi isim var

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Takıl öyle istediğini yap ders de yap yap bi şeyler

      Yorumla
    • lovegirlll
      lovegirlll
      +1 yıl

      Öyle istediğini yao diye bisi yok ama 😂

      Yorumla
  • GalaDali
    GalaDali Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Deniz kabuğu

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kapak fotoğrafın fenaaa

      Yorumla
    • GalaDali
      GalaDali
      +1 yıl

      😀😀😂 özetlemek istedim durumu

      Yorumla
  • Spadess
    Spadess Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 84%
    +1 yıl

    Galatasaray forması

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kim almıştı :)

      Yorumla
    • Spadess
      Spadess
      +1 yıl

      Yakın arkadaşım ))

      Yorumla
  • pembeşeyler
    pembeşeyler Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kendime saat hediye ettim😄

    1
    8 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kendine olur mu be reisim yaa

      Yorumla
    • pembeşeyler
      pembeşeyler
      +1 yıl

      Çok güzel oluyor hem de

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sen bana al kendine alma :D hahaha

      Yorumla
    • pembeşeyler
      pembeşeyler
      +1 yıl

      Sende bana alırsan alırım :)

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Her şey karşılıklı mı bu dünyada be :P

      Yorumla
    • pembeşeyler
      pembeşeyler
      +1 yıl

      Herşey değil bazı şeyler😄

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bu şey onlardan biri mi :D Hediye iki taraflı mı olur xd

      Yorumla
    • pembeşeyler
      pembeşeyler
      +1 yıl

      Öyle 😄

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    yeğenimin yaptığı resim..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sevgilimin aldıkları..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çiçek. Kurutup sakladım.

    1
    0 Yorumla
  • Hi_bitch
    Hi_bitch Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Kutuya bayıldım

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Baş harfini mi yansıtıyor peki :D

      Yorumla
    • Hi_bitch
      Hi_bitch
      +1 yıl

      Hayr

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Elza kostümü galiba😂

    1
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      o ne gı :D hiç bilmiyorum bekle googleden bakığ gelecem

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Elsa yazınca çıktı sanırım dediğin o ama biraz gelinlik tarzı bir şey o öyle :D kaç yaşında aldılar onu sana sfdg

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben hediye ettiğim diye anladm☺️ 3 yaşındaki yeğenim istemişti ona almistm😊

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      yani bence de :D yok ben sana ne aldılar diye sordum.)

      Yorumla
  • çokomela
    çokomela Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Onun kalbi dkdkl

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      sdfsdfsd yapma bu klişeyi yapma sdf

      Yorumla
  • ALTERegoss
    ALTERegoss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Sevdiğimin yazdığı şiir.

    1
    0 Yorumla
  • mnk34
    mnk34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 83%
    +1 yıl

    Ayıcık

    1
    0 Yorumla
  • Kamitperastil
    Kamitperastil Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kedimin resminin olduğu kolyem.

    1
    0 Yorumla
  • HürreemSultaaN
    HürreemSultaaN Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 48%
    +1 yıl

    Kitap 🌺

    1
    0 Yorumla
  • ɢɛʟinciӄ
    ɢɛʟinciӄ Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl

    Ayna almıştım.

    1
    0 Yorumla
  • selviimm
    selviimm Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    Ördek

    1
    0 Yorumla
  • Tosurdak
    Tosurdak Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 79%
    +1 yıl

    Mutfak eşyalarım

    1
    0 Yorumla
  • DenizdenbirDeniz
    DenizdenbirDeniz Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    madeni para

    1
    0 Yorumla
  • TERÖNYKS
    TERÖNYKS Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Egzoz

    1
    0 Yorumla
  • pembeodaboyasi3
    pembeodaboyasi3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kitap

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    ayyildiz kolye

    1
    0 Yorumla
  • polen03
    polen03 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sehmeran

    1
    0 Yorumla
  • volgakızı
    volgakızı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Araba

    1
    0 Yorumla
  • AHUAHENK
    AHUAHENK Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Araba

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Bu zamana kadar aldığınız en güzel hediye ne idi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bu zamana kadar aldığınız en güzel hediye neydi? 6 cevap verildi
Bu zamana kadar aldığınız en güzel hediye neydi? 35 cevap verildi
Bu zamana kadar aldığınız en güzel hediye neydi? 5 cevap verildi
Şuana kadar aldığınız en güzel hediye neydi? 29 cevap verildi
Şuana kadar aldığınız en güzel hediye neydi? 10 cevap verildi
Bu zamana kadar size verilen en güzel hediye neydi? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨