Yaz geldi. Kafada saç ta yok. Sıcak güneş bir yandan. Beyin de bedava değil ki sahanda beyin yapayım. Şapka almak lazım ne önerirsiniz. ;)
Not: Top sakallı gözlüklüyüm.
Not: Top sakallı gözlüklüyüm.
Ben de kelim. Hiç şapka falan takmıyorum.
Öğle 12 güneşi, tepeme vurduğu zaman, çok göz alıcı oluyorum, şapkaya gerek yok. :D
Olumlu bir göz alman olmuyo o :)
f.bilgibende.com/.../...K_84633787_SK_1_SL_kqh.jpg
kesinlikle çok güzel olur
Sevmem daha resmi bir şey arıyorum
sen bilirsin
Cevap
3Cevap
Kep şapkalara bakmanızı öneririm
internet sayfasından modellere bakabilirsiniz
bandana al daha iyi olur
Takım elbise with bandana ;) ahshaha :D
sportıf
cap al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar