Ayagına oturan neden almıyorsun demeyin. Buçuklu numaralar giyiyorum ve çogu marka model çıkarmıyor buçuklu.
43 numara bir ayakkabı almıstım internetten. Epey sıktı. Sokakta falan giydim 1 gün açılır diye, açılmadı. Hatta ayaklarımı perisan etti, yolda zar zor yürüdüm.
Sonra iade ettim ve 44 aldım. Bu da büyük geldi. İçine tabanlık koydum biraz oturur gibi oldu.
Şimdi benim gibi sıkıntısı olanlar ne yapmalı?
BÜYÜK ALIP TABANLIK MI KOYMALI?
KÜÇÜK ALIP AYAKKABIYI KALIBA MI KOYMALI?
Ayakkabı bu ;
www.sportia.net/.../...rmizi_cizgili_1.preview.jpg
43 numara bir ayakkabı almıstım internetten. Epey sıktı. Sokakta falan giydim 1 gün açılır diye, açılmadı. Hatta ayaklarımı perisan etti, yolda zar zor yürüdüm.
Sonra iade ettim ve 44 aldım. Bu da büyük geldi. İçine tabanlık koydum biraz oturur gibi oldu.
Şimdi benim gibi sıkıntısı olanlar ne yapmalı?
BÜYÜK ALIP TABANLIK MI KOYMALI?
KÜÇÜK ALIP AYAKKABIYI KALIBA MI KOYMALI?
Ayakkabı bu ;
www.sportia.net/.../...rmizi_cizgili_1.preview.jpg
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar