Sıkan ayakkabı mı iyidir büyük gelen mi?

Ayagına oturan neden almıyorsun demeyin. Buçuklu numaralar giyiyorum ve çogu marka model çıkarmıyor buçuklu.

43 numara bir ayakkabı almıstım internetten. Epey sıktı. Sokakta falan giydim 1 gün açılır diye, açılmadı. Hatta ayaklarımı perisan etti, yolda zar zor yürüdüm.

Sonra iade ettim ve 44 aldım. Bu da büyük geldi. İçine tabanlık koydum biraz oturur gibi oldu.

Şimdi benim gibi sıkıntısı olanlar ne yapmalı?

BÜYÜK ALIP TABANLIK MI KOYMALI?

KÜÇÜK ALIP AYAKKABIYI KALIBA MI KOYMALI?

Ayakkabı bu ;

www.sportia.net/.../...rmizi_cizgili_1.preview.jpg
Sıkan ayakkabı mı iyidir büyük gelen mi?
Cevapla