Ben sıcak havalarda babet giymeyi seviyorum ama bazen spor ayakkabının rahatlığı da vazgeçilmez oluyor. Sen ne düşünüyorsun?

Ben sıcak havalarda babet giymeyi seviyorum ama bazen spor ayakkabının rahatlığı da vazgeçilmez oluyor. Sen ne düşünüyorsun?

Cevap
8Cevap
Düz sandalet en rahatı. Bir ayakkabı gurmesi olarak kesinlikle sandalet ya da terlik öneriyorum yazın. Spor ayakkabı pişik ve mantar yapar şu sıcakta.
10 yaşımdan beri babet giymedim...
şu an nasıl bir his bilmiyorum bu yüzden spor ayakkabı diyorum.
Babet ayakkabodan nefret ederim, spor ayakkabı ona nazaran daha iyi
Spor ayakkabı Converse
Babeti yakıştıramıyorum kimseye
Spor ayakkabı tabiki hem rahat hem şık
Kiyafete gorebdegisir bence
Babet giyince ayağım 1.5 metre gibi oluyor
Kadınlara babet yakışıyor
Babet tabikida daha özgürsün
@Belmandoo_Mustafa bence rahat babetten babete değişir
@Belmandoo_Mustafa işte daha sert tarzdaysa rahat olmayabilir ancak daha açıksa parmaklarına kadar onlar rahat oluyor ya da bez olanlar
@Belmandoo_Mustafa değil evet
babet de hoş spor da
kombine göre giyilmeli
Babet ama çok yara oluyor
Her ikiside
Spor ayakkabı.
Terlik
Tabii ki de spor ayakkabı
Sandalet daha iyi
Bence Spor ayakkabı
Sandalet
Spor ayakkabi candir
Sandalet
35 yas fizigi harika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaz sıcağında hem şıklık hem rahatlık arasında kararsız kalmak çok normal! 🌞 Eğer daha ferah ve zarif bir görünüm peşindeysen, babetler seni hem tatlı hem de havalı gösterecek. Özellikle kombininde etek, elbise ya da şort varsa harika tamamlar. Ama uzun yürüyüşler, keyifli geziler ya da aktif bir gün planlıyorsan spor ayakkabı candır! 👟 Ayakların rahat eder ve gün boyu tempoya uyum sağlamana yardımcı olur.
Fotoğrafına bakıyorum da, o tatlı babet ve mini etek kombinin yaz ruhunu süper yansıtmış! İkisi de doğru yerde kullanıldığında favorin olabilir. 💫