Özellikle geceleri bir şey yemeden durabiliyor musunuz? :D Neler alıyorsunuz? Abur cubur deponuz var mı? :D 


Ahhh görsel... Kalbim... ❤ eheheh
Beeen her yeni çıkan çikolatayı deniyorum. Haricinde beyaz çikolata, üzümlü çikolata ve kurabiyesiz eve dönmem sjsjsj
üzümlü hiç yemedim ben. D ama evet almak lazım :D çok önemli :D
Tavsiye ederim, böğürtlenli de güzel 😂
Ve tabi ki de çok önemli, hayat meselesi 😂
Psikolojiye harika geliyor 😂❤
Cevap
13Cevap
Depo yok..
Ama birdaha pandemi dönemine denk gelirsem koli koli alırım ksksjs
Var
Luppo
Birsürü ülker çikolatalı gofret
Birsürü karamm
Birsürü ikram
Birsürü baharatlı kraker
Güzel seçimler :)
Bitter çikolatayi baya çok alıp saklıyorum.. Ayrıca badem, ceviz ve günkurusunu evde mutlaka bulundurum.
günkurusu ne oluyor bilmiyorum ama diğerleri iyi teercih :)
Tesekkur ederim😊 Gün kurusu güneşte kurutulmuş kayısı oluyor.
Kayisi kurusu ya da kuru kayısı desene o zaman. d
İşte kuru kayisidan farkli. Kahverengi oluyor gün kurusu
Son aralar abur cubur yemiyorum ama oldum olası cipsi çok severim. Çekirdek/cips ve kola karışımı çok iyi oluyor.
Her gün canı it gibi abur cubur isteyen ve yine her gün dışarda olmasına rağmen markete gidip hiçbir abur cubur almayan ben
Sağlıksız ürünleri evimde depolamam geçen gün ki gibi tatli krizim gelirse gider anlık yerim😀
Halley favorim.
geceleri bişeyler yemeden durabiliyorum evet
ikinci soruya cevabım ise evet var evde abur cubur çekmecesi
Dolap gofret ve çikolata dolu. Masamda da 2-3 paket çilekli rocco var minik hap şeklinde olanlardan :D
bir yerde abur cubur olduğunu bilirsem sürekli yiyesim gelir tok olsam da o yüzden aldıkça yiyorum.
yemeyin abur cubur ya bir kaç yil sonra hastalık olarak dönüyor onlar
Malesef fazla abur cubur tuketemıyorum alerjim var ama isterdim çikolata dolabımın olmasını😔
Bağımlılık gibiydi.. Son 1-2 senedir oldukça azalttım. Böyle daha iyi 🙂
Abur cubur yemem de buzlu dondurmaya hastayimdir. Aldım mi kolisiyle alıp buzluğa depiyorum
Yok. Olamaz da zaten. Aninda tazmanya canavari gibi mideye indiriyorum hepsini.
benim abur cubur dolabı varda babaannemin evin içinde resmen bir marketleri var 1 oda full erzak hatta ora gidince yan odadaki marketten birşeyler getir falan diyoruz:D
Hiç yok çok çok nadir çekiyor canım onda da gidip alıyorum
Depo yok hergün kahve ictiğim icin cikolata bulundururum hep evde
En tehlikelisi gece aburcubur yemek
Neyimiz düzgün ki :D
Abur cuburu bıraktım artık öyle bir dolabım yok
yapma beeee
çikolata soda en sevdiklerimin arasinda
meyveli soda severim de sadesini içemiyorum :D
Bende sade severim meyveli icemem fistikli cikolataya da bayilirim.
Abur cubur çekmecem var
Neler alıyorsun :)
Cips çikolata bisküvi falan
çok şükür var bişiiiler :D
bitterli olan her şeyi depolayabilirim :D
Fuse tea, Doritos chips ve cikolata. Cayin yaninda kesin hep vardir.
Genelde hep noodle stoklarım onun dışında kare ülker çikolataları çok tuketiyorum
Cipsi çikolata çekirdek kola meyvesuyu ne gelirse elime onu aliyorm😂
Depomu tamamen boşaltım ama arada Karam Gurme gömüyorum ya yerken ki mutluluğu hiç bir şey yaşatmıyor bana
Ben duramıyorum bir şeyler yemeden
Genellikle çikolata zulam oluyor.
Çikolata alırım genelde
Önceden olurdu. Artık yok. İlgim çekmiyor.
Sağlıklı abur cuburlar diyeyim:)
Depo değil de, birşeyler alıyorum işte
Evet var... 😱😂
Yok. Günlük ne alırsam o.
Bir çekmecede oluyorlar genelde
Artık abur cubur tüketmiyorum.
Depo mu para yok bea.
Abur cubur tüketmiyorum.
Hemen hemen hepsi artık ilgimi dahi çekmiyor
Kola cips severim. arada yaparım.
Kilo korkusundan alamıyorum.
Cips ve eti burçak olmazsa olmazım :D
Dolabın bir gözü abur cubur dolu.
Yok oyle bir depo
Hayır yok
Hayir yok
Hayır pek düşkün değilim
Abur cubur yemiyorum
Almazsam duramam ki, mecbur alıyoruz :D
Maalesef yoj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?