• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Evinize abur cubur stokluyor musunuz? Neler satın alıyorsunuz?

8matador1180
8matador1180 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
66
Yapay Zekaya Sor
Geceleri, akşamları ağzı boş durmayanlar buraya gelsin :D Evinize stokladığınız abur cuburlar neler? Çerezlikler neler? Dökülün bakalım :D
Evinize abur cubur stokluyor musunuz? Neler satın alıyorsunuz?
Evinize abur cubur stokluyor musunuz? Neler satın alıyorsunuz?
Cevapla
Satın Alma Soruları Satış Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Çilek_22
    Çilek_22 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 78%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 551 cevap paylaştı.

    Çikolatanın her türlü çeşidi.. fıstıklı sade bitter beyaz gibi seçenekler..
    Eti burçak üstü çikolata kaplı bisküvi vazgeçilmezim.
    Patlamış mısır kokusu beni benden alır .. kokusu bütün evi sarar..
    Gofret'e hiç dayanamam
    Lüks karışık kuruyemiş.. ve
    Cevizli sucuk.. Tercih ettiğim abur cubur kategorisinde yer alır..😃

    1
    19 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Çilek bugün geç kaldın bak seni bekliyordum son sorularıma da uğramadın dedim başına bir şey geldi bu kızın :D

      Bitter çok hastası olmasam da ben de yerim evet :D Patlamış mısır da güzel gong da bu bağlamda fena değil :D
      Sen hepsini saydın ama maşalllah :D CEVİZLİ sucuk hiç sorma bir ara bağlandıydım da şimdi onun yanında fındık ezmesi olan da var muska gibi falan şekli var tam tarif edemedim ama sdfs o da fena değil :d

      Yorumla
    • Çilek_22
      Çilek_22
      +1 yıl

      Kötülere bir şey olmaz merak etme
      Dermişim 😃 Cevizli sucuk güzel ve yararlı.. üzüm pekmezli ve dut pekmezli olmak üzere iki çesidi var.. Fakat Atom da güzel.. Atom insanı düz duvara çıkartıcak kadar enerji verir... Bide mesir macunu.. ve ballı cerezli var.. hepsi enerji deposu 😃😃

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Valla ben zayıfım birazcık pek beni bunlar tırnandırmaz ama tatları güzel diye yiyorum ben :d

      Yorumla
    • Çilek_22
      Çilek_22
      +1 yıl

      mesur macunu ye sabahları aç karnına bir kaşık madem zayifsin.. gerci ben pekmez tüketiyorum. zaten kilo yapmaz sadece enerjini yükseltir. Sabah uyandığında. üstünde yorgunluk ve bitkinlik hissi varsa iyi gelir..😃😃

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sabah uyanamıyorum ki Çilek nereden baksan faullü hareketler yani :D ama gittiğimde cevizli sucuk alırım yine seviyorum tadını. D ama o dediğim fındık ezmesi gibi olan da güzel onun adını her ne kadar tarif edemsem de :D

      Yorumla
    • Çilek_22
      Çilek_22
      +1 yıl

      Resmini atarsın bir ara bakayım nasıl bir şeymiş bu fındık ezmesi..
      Herhalde şu marketlerde satılan kavanozdaki fındık ezmesinden değil bahsettiğin 😃

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Evinize abur cubur stokluyor musunuz? Neler satın alıyorsunuz? aha bundan :D

      Yorumla
    • Çilek_22
      Çilek_22
      +1 yıl

      Tamam bunu biliyorum.. geçen gün kuruyemiş ve aktarcı karışımı bir dükkandan bundan aldım.. Bide bunun yuvarlak top gibi üstü fındık kaplı olanları var. onada atom diyorlar 😃

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Valla bunun tadı da güzel ısırması zor olsa da biraz :D Atomunu bilmiyorum ama sdfsd

      Yorumla
    • Çilek_22
      Çilek_22
      +1 yıl

      Evet kayış gibi biraz sert zor yeniyor.. pestil gibi bir şey işte bide muska şeklinde olanları var.. Fakat benim aldığım yer yeni açılmış bir dükkan... bu fıstık ezmesinin üstü kadayıfla kaplı olanı var.. ve o kadar tazeydiki yumuşacıktı.. ver adresi gönderiyim sana bir kutu.. karışık hepsinden 😃

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Allah razı olsun düşünmen bile yeter :D Bu kadar enerjiye gerek yok halı sahaya maça da gitmiyoruz ki evde yatıp duruyorum zaten :D Senin oralar baya yenilikçi maşallah :D

      Yorumla
    • Çilek_22
      Çilek_22
      +1 yıl

      Ben İstanbul 'yım sen bana yakınmısın.. harbi diyorum bak veririm kargoya yarın sana şöyle en kralından bir kutu karışık yaptırırım..

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ben Ankaradayım ama Allah razı olsun cidden şu an düşünmen bile yeter çok mutlu oldum teşekkür ederim o halde sen benim yerime yemeyi ihmal etme sana güç olsun :D Ben evdeyim hep

      Yorumla
    • Çilek_22
      Çilek_22
      +1 yıl

      Rica ederim.. Ne demek sen yeter ki ben fındık ezmesi istiyorum de anında gönderirim bir gün sonra kapında olur.. ya bende arada sırada tüketiyorum sağol hergün yesek kilo yapar zaten..🙂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Valla ben de pek yapmaz gibi ama sana hemen dokunuyor olabilir tabi :P Teşekkür ederim cidden çok mutlu ettin beni :D

      Yorumla
    • Çilek_22
      Çilek_22
      +1 yıl

      Rica ederim.. Ne zaman istersen Her zaman için teklifim geçerlidir.🙂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bak ne zaman istersem kapını çalarım on yıl sonra da isterim sözün vardı diye :P

      Yorumla
    • Çilek_22
      Çilek_22
      +1 yıl

      Anlaştık.. Fakat On yıl sonra hala burada yani KS, de olur muyuz dersin.. Bir tek iletişim kurduğumuz yer burası çünkü.. Iletişim kurabildekten sonra kaç yıl olursa olsun.. farketmez
      . gönder demen yeterli 🙂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      6 senedir buradayım demekki bir 16 seneyi de ömrümüz yeterse başarabiliiriz ancak tabi bilemiyorum :D

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Mathildaa88
    Mathildaa88 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 54%
    +1 yıl

    Bayılırım abur cubura o yüzdende kilolar aldı başını gidiyor ama bir alıştınmı bırakamıyorsun bağımlılık yapıyor en çok tükettiğim şeylerde jelibon bisküvi kek çikolata ayda 1 flnda cips ama özellikle çayın nescafenin yanına mutlaka bisküvi kek falan alıyorum

    1
    0 Yorumla
  • onur26vw
    onur26vw Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 557 cevap paylaştı.

    Eti'nin bisküvileri var. Daha perşembe günü, karantina devam ederse yerim diye almıştım. Bugün itibariyle işe başlayacağım için, artık bunların hepsi Temmuz sonuna kadar zor biter.

    1
    0 Yorumla
  • sulupilav
    sulupilav Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 87%
    +1 yıl

    Ben stok yapamıyorum.
    Ne bulursam yerim. Örneğin, şimdi bir çikolata yediysem 1 saat sonra ne varsa 2 saat sonra başka bir şey.
    Bunlar bana keyif veriyor 😂 Stok dayanmaz.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

113

Cevap

59

Cevap

  • THATMAN
    THATMAN Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 807 cevap paylaştı.

    Görmen lazım :)
    Abur cubur dolabım var tıklım tıkış.
    Ama istediğim zamam yiyemiyorum o sıkıntı

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Valla onun ayarını tutturmak gerekiyor evet ama ben de çok stoklayan biriyim markete gidince toplu alıyorum :d

      Yorumla
    • elif_alprss
      elif_alprss
      +1 yıl

      Wtf

      Yorumla
  • limonlucikoltaa
    limonlucikoltaa Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 64%
    +1 yıl
    Evinize abur cubur stokluyor musunuz? Neler satın alıyorsunuz?

    Böyle hep

    2
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ablacım bu işi sen çözmüşsün :D Ama şekerli drajelerde büyük bir hayranlığın olduğunu görüyorum sdf

    • limonlucikoltaa
      limonlucikoltaa
      +1 yıl

      Hahahaha

  • FilozofHYPATİA
    FilozofHYPATİA Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 89%
    +1 yıl

    Bim de satılan bütün bademli çikolata vardi stok olarak aradim bulamadim😞
    İyi stoklamisim demekki alajsksk

    2
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :D valla bimdeki çikolatayı normalde pek sevmem ama yine de sdfs

      Yorumla
    • FilozofHYPATİA
      FilozofHYPATİA
      +1 yıl

      Bunu kesinlikle denemelisin kasanin hemen yanında 😍

      Yorumla
  • NaaaaaaaaaaK
    NaaaaaaaaaaK Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Hahahaha 😂😂😂en çok kızlar. Halbuki bizde de abiciğim alır 😂😂😂😂😱
    Eskiden alırdım. Gereksiz buluyorum. Herkesin kendi keyfi yahuu 😂

    1
    5 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Gülmeyi cok mu seviyorsun bana mi oyle geliyor d

      Yorumla
    • NaaaaaaaaaaK
      NaaaaaaaaaaK
      +1 yıl

      Aslında ağlıyorum 😂😂 ama gülmekten bak 😂 yaş geliyor. Sahi gülmekten yaş gelen göz de 😱 çok ilginç geliyor. Ağlıyorlar en sonunda ee ne anladık 👀

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yok baha guler yüzmüşüm oyle gozukuyor. d

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yuzlusun. d. d

      Yorumla
    • NaaaaaaaaaaK
      NaaaaaaaaaaK
      +1 yıl

      😅 küçükken çok somurturdum 😂😂😂 böylesi iyi bea 😂😂 ahahha

      Yorumla
  • Nixantos
    Nixantos Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl

    Stoklamıyorum yaaaa jelibon krizine girdim hiç bir yer açık değil 14 dk yürüdükten sonra eve geldim elimboş qq

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      aga be yazık :D yarın alırsın

      Yorumla
  • Balllıbörek
    Balllıbörek Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Cipsler gofretler çekirdek fındık fıstık dondurma ve daha neler neler bu kiloları durduk yere almadık

    1
    6 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kaç kilosun hayırdır :D

      Yorumla
    • Balllıbörek
      Balllıbörek
      +1 yıl

      Çok çok karıştırma oraları

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Çok mu fazla sdfs

      Yorumla
    • Balllıbörek
      Balllıbörek
      +1 yıl

      100e adım adım

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Maşallah fazlaymış ben 59 kiloyum :D

      Yorumla
    • Balllıbörek
      Balllıbörek
      +1 yıl

      Hayal oldu o kilolar xhmdjfkd

      Yorumla
  • umay8272616
    umay8272616 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 75%
    +1 yıl

    Ben yapmam boyle seyler ama kardesimin dolabinda vardır bir ara nesquik vardi sonra kecap sakladi herkes ne seviyosa onu sakliyo demekki😂😂😂

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Evet herkes sevdiiğini saklar sonra da yer :D

      Yorumla
    • umay8272616
      umay8272616
      +1 yıl

      O da aynen oyle yapiyo

      Yorumla
  • nedesembilemedim40
    nedesembilemedim40 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 62%
    +1 yıl

    mal mıyım mk. abur cubur çok sağlıksız, çok tüketmem de zaten ne diye bunları stoklayayım. işe yarar bozulmayan gıda stoklarım. geçen yeni patates 2 liraydı şaaakkkk parayı bastırıp 10 kilo aldım attım kenara.

    1
    0 Yorumla
  • Mercy0
    Mercy0 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Millet bu kadar abur cubur yiyorsa bu Kızlar nasıl böyle zayıf 😂

    1
    5 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sen neden sürekli hesap açıp kapatıyorsan bu kızların abur cubur yeme sebebi de bu biliyor musun T. :)

      Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Nasıl yani 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yani günlük sıkıntılarını ve enerjilerini atmak için daha doğrusu önce tüm bunları depolayıp kendilerini mutlu etmek için yiyorlar. Bu açıdan bakmak lazım. İhtiyaçlarımızı karşılıyoruz bir nevi... Sen de sürekli hesap açıp kapatarak bir şeyler yapıyorsun kendince :D Ama hangi boşluğunu tamamlıyorsun bilmiyorum.

      Yorumla
    • Mercy0
      Mercy0
      +1 yıl

      Evet ben de iş çıkışı kafeye gidip tatlı yediğimi biliyorum 😂 kendimi ödüllendirmek içikn

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ama sonrasında o enerjiyi nasıl atıyorsun? Bu önemli. Psikoloji hocamız der ki kızlara kendinizi yorun eğer çikolata yiyorsanız. Yormazsanız sonuçları kötü olur kendinizi yorun merdiven kullanın asansöre binmeyin :D

      Yorumla
  • E-Y-Ş-A-N
    E-Y-Ş-A-N Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 37%
    +1 yıl

    Tatlı, abur cubur yemem tatlı ihtiyacımı meyve ile gideriyorum

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kişisel tercih tabi...

      Yorumla
  • Berivann6
    Berivann6 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Çok yemiyorum anca günde çikolata bir tane ya da yarısı :) spordaki sıkılığım boşa gitmesin

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sporda sıkılığı varmış bir de bak :D

      Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Evet çok yesemde kilo almam ama sporla daha çok olan sıkılık hiç gitsin istemem :)

      Yorumla
  • I_Run_Each_team_3
    I_Run_Each_team_3 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 43%
    +1 yıl

    Burada söylersek cevabı. Zabıta ve polisler her an kapıma dayanır sjsk

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Stokculuktan diyorsun. D

      Yorumla
    • I_Run_Each_team_3
      I_Run_Each_team_3
      +1 yıl

      Aynen jsjsk

      Yorumla
  • serendi_pity_
    serendi_pity_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 90%
    +1 yıl

    çikolatalı kek cips kakaolu süt kraker ne bulursam cöslfşs jelibon hariç

    1
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      O neden hariç acaba :D

      Yorumla
    • serendi_pity_
      serendi_pity_
      +1 yıl

      hiç sevmiyorum ya

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Alıştırırız seni de dsf

      Yorumla
    • serendi_pity_
      serendi_pity_
      +1 yıl

      yok valla çok denedim ama vıcık vıcık midem kalktı

      Yorumla
  • CCvîtåmïnį
    CCvîtåmïnį Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 33%
    +1 yıl

    cikilita, cips, kraker, gofrett, jiliboonn🤷‍♀️🎈😋

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ohh bunları yeyip buradakilerle kavga etme keyfi sdfsd f

      Yorumla
    • CCvîtåmïnį
      CCvîtåmïnį
      +1 yıl

      hahaha hafızaya bak masallah omega 3deposu

      Yorumla
  • KozalaklıPizza
    KozalaklıPizza Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 58%
    +1 yıl

    Stokluyorum. Hatta bazen o kadar çok alıyorum ki bitiremeden terihleri geçiyor.

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      O kadarı da hiç görmedim ben ama tarihlerini geçirmeden yerim :D

      Yorumla
  • cecensahan
    cecensahan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 83%
    +1 yıl

    Pek stoklamam.
    Ama ara sıra soslu mısır, cips ve kola istiyor canım gidip alıyorum😄

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      A101in soslu mısırnı öneririm biminkini sevemedim. :) cips ve kola da iyiymiş :D

      Yorumla
    • cecensahan
      cecensahan
      +1 yıl

      A101'i bilmiyorum Şok'tan alıyorum genelde bim'den 1 defa aldım bende. A101'i de denerim teşekkürler 🙂

      Yorumla
  • yeşilgözlükızz03
    yeşilgözlükızz03 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 56%
    +1 yıl

    Bayram şekeri aldın cok aburcubur tüketen birisi degilimdir

    1
    13 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bayram şekerini çok buna dahil edemedim ama yine de damak zevki tabi :D

      Yorumla
    • yeşilgözlükızz03
      yeşilgözlükızz03
      +1 yıl

      😃sıradan şeker günde 3 4 şeker anca yiyorum canım isterse gecmiş bayramınız mubarek olsun hayırlı bayramlar yakında şeker biter🤣

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Teşekkür ederim sizin de olsun kardeşinize selamlar :)

      Yorumla
    • yeşilgözlükızz03
      yeşilgözlükızz03
      +1 yıl

      A. selam aliyemi. Cocuktan aburcubur tüketmem

      Yorumla
    • yeşilgözlükızz03
      yeşilgözlükızz03
      +1 yıl

      Sagolun

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Alıştırırım ben seni. D

      Yorumla
    • yeşilgözlükızz03
      yeşilgözlükızz03
      +1 yıl

      Gerek yok fazlası zarar

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Fazlası diye bir şeyden söz etmedim abla :)

      Yorumla
    • yeşilgözlükızz03
      yeşilgözlükızz03
      +1 yıl

      Keşke yiyebilsem de kilo alsam ya

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kaç kilosun abla

      Yorumla
    • yeşilgözlükızz03
      yeşilgözlükızz03
      +1 yıl

      53 kiloyum

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Aslında bir iki kilo daha alsan eterli olur

      Yorumla
    • yeşilgözlükızz03
      yeşilgözlükızz03
      +1 yıl

      55 şi gecsem iyi olcak inşallah zayıflamamışımdır artık kas olarak geri alıcaz kaybettigim kiloyu

      Yorumla
  • bussyboxxx
    bussyboxxx Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Cips meyve suyu eneji içeceği çikolata bisküvi kola fanta çekirdek karışık kuruyemiş

    1
    3 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Maşallah nevale sağlam :D

      Yorumla
    • bussyboxxx
      bussyboxxx
      +1 yıl

      Alkol de var tabii

      Yorumla
    • bussyboxxx
      bussyboxxx
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • bisradiyebiri
    bisradiyebiri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    diyette olmadan önce mini bir buzdolabım vardı stoklardım hep ama yapmıyorum artık :D

    1
    20 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Tekrar dön sahalara kaç kilosun :D

      Yorumla
    • bisradiyebiri
      bisradiyebiri
      +1 yıl

      49 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Eee böyle diyet olmaz 55 yapacağız seni :D

      Yorumla
    • bisradiyebiri
      bisradiyebiri
      +1 yıl

      Ağlarım yapma xmdmd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      O kilo kötü olmaz bak bana güven etin budun yerine gelir oturur :D

      Yorumla
    • bisradiyebiri
      bisradiyebiri
      +1 yıl

      Etim butum var eritmem lazım 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      49 iken erimez o daha fazla. D 55 ol ki eritmeye de çalışırsın sdf

      Yorumla
    • bisradiyebiri
      bisradiyebiri
      +1 yıl

      Kalbim çıt fkdkkd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kemiklerin de but olsun yiiiivrum

      Yorumla
    • bisradiyebiri
      bisradiyebiri
      +1 yıl

      Löp löp butum jzmxkdkd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bilmem görmedim. D

      Yorumla
    • bisradiyebiri
      bisradiyebiri
      +1 yıl

      Ben gördüm 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Oturduğun zaman göbeğin kat kat oluyor mu :D

      Yorumla
    • bisradiyebiri
      bisradiyebiri
      +1 yıl

      1 kat oluyo canım göbeğim 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Güzel o zaman sana iyi gider ikinci kata çıkalım. D

      Yorumla
    • bisradiyebiri
      bisradiyebiri
      +1 yıl

      Kaçak kat çıkmak istemiyorum xmxmxkx

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ekstra sıva yaparız düz görünür o :D

      Yorumla
    • bisradiyebiri
      bisradiyebiri
      +1 yıl

      Yapma göz yaşlarım durmuyor dmcjkf

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Onları da biriktirelim boşa gitmesin içersin :D

      Yorumla
    • bisradiyebiri
      bisradiyebiri
      +1 yıl

      Kilo hep kilo 😂

      Yorumla
  • invictus16
    invictus16 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Neler yokki o mutfaktaki cam bölmeli büyük dolapta 🤪

    1
    6 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ben odamın bir köşesindeki poşette tutuyorum eriyecek şeyleri ise buz dolabında :D O cam bölmeli şey bizde yok be ablam. D Ama olsun yine de stok stoktur sfds

      Yorumla
    • invictus16
      invictus16
      +1 yıl

      Abur cubur stokculuğuna ceza gelse en ağrını bizim hane alır sjsks

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ben nescafe stoğu da yapıyorum aldıgım zaman 50 tane falan alıyorum duruyor sdf var mı artıran

      Yorumla
    • invictus16
      invictus16
      +1 yıl

      Anneciğim iki tane 20 li paket alır hep : )

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Anneciğiniz de rakip oldu bana demek :P

      Yorumla
    • invictus16
      invictus16
      +1 yıl

      Haha gönlünce olsun. 🍀🍀

      Yorumla
  • mişgibiymişgibi
    mişgibiymişgibi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25
    +1 yıl

    Elimden gelse marketi ev yaparım ama şüşkolara yiyemez

    1
    7 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bence şüşkoo diilsin sen gandırıyon bizi :D

      Yorumla
    • mişgibiymişgibi
      mişgibiymişgibi
      +1 yıl

      Keşke öyle olsa necmicim ama maalesef gerçekler bu

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kütlen kaç yasincim

      Yorumla
    • mişgibiymişgibi
      mişgibiymişgibi
      +1 yıl

      100 numara bir şey Necmi

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      O zaman gerçekten varmış kütleniz dostum yemeye ara verseniz sizin sağlığınız için daha iyi olur

      Yorumla
    • mişgibiymişgibi
      mişgibiymişgibi
      +1 yıl

      Hayatımın bundan sonrasında yemeden uzaya kadar giderim. Öyle bir enerji

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Enerji varsa o çok iyi :D

      Yorumla
  • ballıçöreek
    ballıçöreek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bir sürüüü alıyorum 😄 Şeker, çikolata, cips, kurabiye, kraker, gofret, Danone, bebek bisküvisi daha bir sürü bişey😂

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Tabi sınava çalışırken iyi gidiyor diyorsun :D Maşallah senin stok listesi kalabalık

      Yorumla
    • ballıçöreek
      ballıçöreek
      +1 yıl

      Ayneen ders çalışırken çok acıkıyorum 😄

      Yorumla
  • Pofudukkkkk
    Pofudukkkkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    Stoklamayan kaldı mı huuuuğ.
    Gerçi gelirim yok (haci baba bankına mensup bir üyeyim) , kendime ait bir evim bir iş yerim olsa oh mis.
    Abur cubur dolabı yapacağım.

    1
    0 Yorumla
  • butterflyeffect32
    butterflyeffect32 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Trans yag iceren hicbir seyi eve sokmamaya calisirin genelde atistirmaliklarimi kendim yaparim. Cerez mecbur disaridan ama tatli turlerini genelde kendim yapmaya gayret ederim

    1
    0 Yorumla
  • morpanjur
    morpanjur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    en çok gong acı peynirli, karam, cips bunlar abur cuburlarım çerez ise tuzlu fıstık, çekirdek, Siirt fıstığı, leblebi, 😂😂😂 bak canım çekti gidip yicem şimdi

    1
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 498 cevap paylaştı.

    abur cubur stoklarını hemen erittiğimiz için almıyorum. bende iki oğlan var Allah bağışlasın cümlemizinkini... iştahlılar da... abur cubur alırız ama stoklayacak kadar değil.

    1
    0 Yorumla
  • buketburcu
    buketburcu Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Stoklamam bugün gong almaya gittim kalmamış şansıma:))

    1
    8 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Hayat sana istediğini vermiyorsa bir sonrakinde ondan iki katını iste :D

      Yorumla
    • buketburcu
      buketburcu
      +1 yıl

      Diyorsun:)) Birde market çalışanı yürümeye çalışmasaydı iyiydi😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sen de ona yürü ne yapacağını şaşırsın

      Yorumla
    • buketburcu
      buketburcu
      +1 yıl

      Hayır, sert bir micazla cevabını aldı. Herkes ettiği gibi yani egolu arkadaşım:))

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bak sana kaç kere egolu deme dedim :D Millet bunu kendini beğenmiş olarak anlar Ankara egosu olarak anlamaz kötü bir reklam olur sdfs

      Yorumla
    • buketburcu
      buketburcu
      +1 yıl

      Banane onlarda egoyu bilsinler:)) 😂Batıkentçik seferi yalan oldu zaten

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sana biz egodan anlayan birilerini bulalım daha iyi olur :D

      Yorumla
    • buketburcu
      buketburcu
      +1 yıl

      Yok almayayım. Abilerim benzinlikteyken ee gezdirerek kimsede yok orada olunca mecbur egocuk, metro😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Stoklarsam hepsini bir günde yiyorum o yüzden stoklamıyorum canım çektiğinde gidip alıyorum 1 2 tane bişey

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Valla onun ayarını tabi tutturmak lazım da sürekli gitmeye üşeniyorum toplu alıyorum :D

      Yorumla
  • zambak3675
    zambak3675 Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Bu abur cuburlar tr de yokki... Ben haribo lays coco star metro alırım

    1
    5 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bu genel olarak bir abur cubur fotoğrafı yani temsili :) Gayet iyi alıyorsun tatlı tuzlu güzel. D

      Yorumla
    • zambak3675
      zambak3675
      +1 yıl

      Yani onun dışında hoşbeş canga eti burçak alırım

      Yorumla
    • zambak3675
      zambak3675
      +1 yıl

      Bide algida classic vanilyalı doldurma çok alırım

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Valla hepsi de hayır denmeyecek şeyler açıkcası :D akşam iyi gider

      Yorumla
    • zambak3675
      zambak3675
      +1 yıl

      Aynen 😻

      Yorumla
  • Xoxo1820
    Xoxo1820 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    Markette 3 beş tane hesabına göre alıp batmaktansa abur cuburları koli şeklinde alıyorum biter tükenir derdim kalmıyor😁

    2
    0 Yorumla
  • __AnKaKuŞu__
    __AnKaKuŞu__ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 41%
    +1 yıl

    Hayır aburcubur tüketmiyoruz. Küçük çocuğum olduğu için aburcubura alışsın istemiyorum kendim sağlıklı atıştırmalıklar yapıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • akrep_1903
    akrep_1903 Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    evet bşr süre böyle yaptım ama artık yapmıyorum gerek kalmadı

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Niye gerek kalmadı abi hayırdır :D

      Yorumla
    • akrep_1903
      akrep_1903
      +1 yıl

      yasaklar kalkıyor haftaya işbaşı yapıcam aksilik olmazsa

      Yorumla
  • freudfalan
    freudfalan Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 47%
    +1 yıl

    Bir iki çikolata alırım onu da coook uzun zaman yerim. Abur cubur düşkünü değilim ama meyve yemeden duramam

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet stokluyodum ama bitti :(( cips cikolata vs neyse aliriz yarın üff canim kasık cips cekti

    1
    16 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kaşık cipsi geçen yedim ilk defa :D Fena değil ama soslayınca daha iyi olur ben de sos falan yoktu tabi sdfd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aman sosla uğraraşamıyorum ya 😄 doğrudur sosla daha güzeldir :))

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ben sosla yemedm işte sossuz da güzel ama sos yapanlar da oluyor yani :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hee cahilliğime ver f4btj5hehjrhehrhjrhrhrbrnrbvr

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Verdim gitti hayırlı olsun Allah bir yastıkta kocatsın. D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      nE :d

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ne olduğunu daha iyi bilirsin sen yiğenim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yanmayalım mı dayııı. ddd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      yaşıosun bu hayatı tekeeeeeeeee

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tovbe haşa sen dururken fkhcldjdkrhd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Biz çok gördük geçirdik sonra bize geçirdiler vazgeçtik yaşamaktan :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aboo laflara bak üstad 😀

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      söyleyene değil söyletene bakkk yavru kurt

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Vay bee reis senden ogrenicegimiz cok sey var, beton yetmez odjdodjxljdkd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yeter yeter padişahlara kalmamış dünya bize de kalmaz. D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dkjdkdnd

      Yorumla
  • merlininDudakları
    merlininDudakları Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    6 kilo alınca 1 ayda bıraktım bendeve sadece çikolata yiyordumbıraktım5 kiloya yakın gitti sporda yapmıyorumyani abur cubur yersem kilo kaderdir for me.

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Valla sana ne yesen dokunuyor o zaman :D

      Yorumla
    • merlininDudakları
      merlininDudakları
      +1 yıl

      dokunuyor

      Yorumla
  • sacmaliklardunyasi2
    sacmaliklardunyasi2 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 78%
    +1 yıl

    Bana kalsa eve sokmam eşim dolduruyor maalesef her türlü abur cubur oluyor

    2
    0 Yorumla
  • coronavar
    coronavar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 60%
    +1 yıl

    Abur cuburla arama mesefe koyma kararı aldım. Sıkılaşmam lazım 🙄

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bimdeki 6lı kare gofret, metro, cocostar, lays, jelibon, pötibör ve niceleri

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Her şey gayet iyi sadece bimdekini tanıyamadım. D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bime gidince bak bence, ülker çokonatla birebir aynı lezzet, hatta daha bol fındıklı, süper bişi, rulo şeklinde turuncu ambalajda

      Yorumla
  • Yenernihat
    Yenernihat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Fındık ve ceviz her hasat mevsimi Karadeniz'den sipariş ederim çuval ile (yıllık yetecek kadar).. Anne baba stoğumuz bunlar.
    Evde genç kızımızda var elbet tasvip etmesek de cips, cikolata gibi şeyler de ara da giriyor eve.

    0
    0 Yorumla
  • pinkღchocolate
    pinkღchocolate Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Denedim ama ayni gun hepsi bitiyo durmuyor hic 😂 abur cuburda sınırım yok

    1
    0 Yorumla
  • NewBlackWater
    NewBlackWater Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 88%
    +1 yıl

    Cips
    Çikolata
    Rulo kat
    Puding
    Profiterol
    Çekirdek

    1
    0 Yorumla
  • LaCaSa
    LaCaSa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 87%
    +1 yıl

    Evet, stokluyorum özelliklede yazında kilolarca dondurma alıyorum

    1
    0 Yorumla
  • AsabiMarul
    AsabiMarul Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl

    Bazen eti puf alıyorum
    Bazen de cikolata bisküvi...
    O kadar sadece

    1
    0 Yorumla
  • Biröylebirböyle__
    Biröylebirböyle__ Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 70%
    +1 yıl

    Şeker acayip bir şekerciyim çikolata ve meyveli yoğurt ama depolama yapmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • _Katherina
    _Katherina Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 62%
    +1 yıl

    En çok sevdiğim çikolata, en çok çikolata stokluyorum. Onun ardından kola, cips ve kaju fıstığı

    1
    0 Yorumla
  • Bolga
    Bolga Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 75%
    +1 yıl

    Eti karam gurme için öyle şeyler yaptığım doğrudur. 😋

    1
    0 Yorumla
  • manyakmıdırnedirya
    manyakmıdırnedirya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 60%
    +1 yıl

    Stok yapmak bana göre değil çünkü hepsini bir anda bitiririm ben o yüzden canım çektikçe alırım.

    1
    0 Yorumla
  • KırıKMerdane
    KırıKMerdane Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 63%
    +1 yıl

    Tabi stokluyorum cips çikolata gofret vb birsürü şeyler 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • teomanhayranıbirkız
    teomanhayranıbirkız Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    bazen diyelim cips kola noodle cikokta kraker kek filan

    1
    0 Yorumla
  • Zehra1993
    Zehra1993 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Hoş-beş çekirdek yoğurt (meyveli ) kağıt helva ve sütlü çikolata şart

    1
    0 Yorumla
  • MrSlytherin
    MrSlytherin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Söyle odamda bir minibar var (ufak buzdolabi) içinde hemen hemen her ülkeden bişey var ama en çok çek cumhuriyetinden aldığım enveri çeşit milka bide değişik cipsler sanırım amerikadan almıştım çilekli fanta değişiklik iyidir

    1
    0 Yorumla
  • Bensadecemutsuzum
    Bensadecemutsuzum Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Abur cubur stokluyoruz tabiki de çoğu insan yapıyordur bunu değil mi?

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Çooğu insan çok şeyi yapıyor evet dostum bunu da yapıyor yüzde doksanı

      Yorumla
  • Cippus
    Cippus Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Şekerli ve sentetik, işlenmiş gıda tüketmiyorum😎(Bu konuda iyiyimdir😂)

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Maşallah o halde biz tüketiyorUZ :d

      Yorumla
    • Cippus
      Cippus
      +1 yıl

      jsjsjs😂

      Yorumla
  • karamel395
    karamel395 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    hiçbişeyyy... sonra o kiloların cefasını çekecek yürek yok bende

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kilo almayanlar var yiyip de onlar şanslı onlardan biri benim sfds

      Yorumla
  • Umursamazbeyfendi
    Umursamazbeyfendi Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Hayır, abur cubur yemiyorum. Bazen istisnalar oluyor tabi

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Stoklamayan da ne bileyim yani :D Yemek lazım sağlık yerindeyken.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Valla sevgilim sağolsun torba torba çikolata getiriyor

    1
    0 Yorumla
  • SabitFikirliAdam0
    SabitFikirliAdam0 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 580 cevap paylaştı.

    Her maaş yattığında 100tllik yaparım cips kek gofret

    1
    0 Yorumla
  • 16Defne16
    16Defne16 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    milka'nin cikolota dolgulu cookiesi (kurabiyesi)

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kurabiyesi diye belirtmiş bir de :D

      Yorumla
    • 16Defne16
      16Defne16
      +1 yıl

      Cookienin ne olduğunu bilmeyen de var 🙄

      Yorumla
  • elzeminval
    elzeminval Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 86%
    +1 yıl

    Zulam var benim Zulam

    1
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Baskın var çıkar zulalarıı

      Yorumla
    • elzeminval
      elzeminval
      +1 yıl

      Nein. Olamaz.

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      şayzee :D

      Yorumla
    • elzeminval
      elzeminval
      +1 yıl

      Ich ficke dich 😊

      Yorumla
  • Devamını Gör (112)
Devamını Gör(157)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Evinize abur cubur stokluyor musunuz? Neler satın alıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evinizde abur cubur deponuz var mı? Neler satın alıyorsunuz? 51 cevap verildi
Evde eşya istifleme huyunuz var mı? Varsa hangi eşyalar? 14 cevap verildi
Evinizde her türlü eşyayı alır mısınız? 4 cevap verildi
Evinizde abur cubur stoğunuz var mı? 44 cevap verildi
Ne kadar alışveriş yaparsak yapalım dolap boş, siz evinize ne alıyorsunuz? 13 cevap verildi
Evde abur cubur stoğunuz var mı? 68 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨