Alışveriş & Hediyeler konusunda 551 cevap paylaştı.
Çikolatanın her türlü çeşidi.. fıstıklı sade bitter beyaz gibi seçenekler.. Eti burçak üstü çikolata kaplı bisküvi vazgeçilmezim. Patlamış mısır kokusu beni benden alır .. kokusu bütün evi sarar.. Gofret'e hiç dayanamam Lüks karışık kuruyemiş.. ve Cevizli sucuk.. Tercih ettiğim abur cubur kategorisinde yer alır..😃
Çilek bugün geç kaldın bak seni bekliyordum son sorularıma da uğramadın dedim başına bir şey geldi bu kızın :D
Bitter çok hastası olmasam da ben de yerim evet :D Patlamış mısır da güzel gong da bu bağlamda fena değil :D Sen hepsini saydın ama maşalllah :D CEVİZLİ sucuk hiç sorma bir ara bağlandıydım da şimdi onun yanında fındık ezmesi olan da var muska gibi falan şekli var tam tarif edemedim ama sdfs o da fena değil :d
Kötülere bir şey olmaz merak etme Dermişim 😃 Cevizli sucuk güzel ve yararlı.. üzüm pekmezli ve dut pekmezli olmak üzere iki çesidi var.. Fakat Atom da güzel.. Atom insanı düz duvara çıkartıcak kadar enerji verir... Bide mesir macunu.. ve ballı cerezli var.. hepsi enerji deposu 😃😃
mesur macunu ye sabahları aç karnına bir kaşık madem zayifsin.. gerci ben pekmez tüketiyorum. zaten kilo yapmaz sadece enerjini yükseltir. Sabah uyandığında. üstünde yorgunluk ve bitkinlik hissi varsa iyi gelir..😃😃
Sabah uyanamıyorum ki Çilek nereden baksan faullü hareketler yani :D ama gittiğimde cevizli sucuk alırım yine seviyorum tadını. D ama o dediğim fındık ezmesi gibi olan da güzel onun adını her ne kadar tarif edemsem de :D
Tamam bunu biliyorum.. geçen gün kuruyemiş ve aktarcı karışımı bir dükkandan bundan aldım.. Bide bunun yuvarlak top gibi üstü fındık kaplı olanları var. onada atom diyorlar 😃
Evet kayış gibi biraz sert zor yeniyor.. pestil gibi bir şey işte bide muska şeklinde olanları var.. Fakat benim aldığım yer yeni açılmış bir dükkan... bu fıstık ezmesinin üstü kadayıfla kaplı olanı var.. ve o kadar tazeydiki yumuşacıktı.. ver adresi gönderiyim sana bir kutu.. karışık hepsinden 😃
Allah razı olsun düşünmen bile yeter :D Bu kadar enerjiye gerek yok halı sahaya maça da gitmiyoruz ki evde yatıp duruyorum zaten :D Senin oralar baya yenilikçi maşallah :D
Ben Ankaradayım ama Allah razı olsun cidden şu an düşünmen bile yeter çok mutlu oldum teşekkür ederim o halde sen benim yerime yemeyi ihmal etme sana güç olsun :D Ben evdeyim hep
Rica ederim.. Ne demek sen yeter ki ben fındık ezmesi istiyorum de anında gönderirim bir gün sonra kapında olur.. ya bende arada sırada tüketiyorum sağol hergün yesek kilo yapar zaten..🙂
Anlaştık.. Fakat On yıl sonra hala burada yani KS, de olur muyuz dersin.. Bir tek iletişim kurduğumuz yer burası çünkü.. Iletişim kurabildekten sonra kaç yıl olursa olsun.. farketmez . gönder demen yeterli 🙂
Bayılırım abur cubura o yüzdende kilolar aldı başını gidiyor ama bir alıştınmı bırakamıyorsun bağımlılık yapıyor en çok tükettiğim şeylerde jelibon bisküvi kek çikolata ayda 1 flnda cips ama özellikle çayın nescafenin yanına mutlaka bisküvi kek falan alıyorum
Alışveriş & Hediyeler konusunda 557 cevap paylaştı.
Eti'nin bisküvileri var. Daha perşembe günü, karantina devam ederse yerim diye almıştım. Bugün itibariyle işe başlayacağım için, artık bunların hepsi Temmuz sonuna kadar zor biter.
Ben stok yapamıyorum. Ne bulursam yerim. Örneğin, şimdi bir çikolata yediysem 1 saat sonra ne varsa 2 saat sonra başka bir şey. Bunlar bana keyif veriyor 😂 Stok dayanmaz.
mal mıyım mk. abur cubur çok sağlıksız, çok tüketmem de zaten ne diye bunları stoklayayım. işe yarar bozulmayan gıda stoklarım. geçen yeni patates 2 liraydı şaaakkkk parayı bastırıp 10 kilo aldım attım kenara.
Yani günlük sıkıntılarını ve enerjilerini atmak için daha doğrusu önce tüm bunları depolayıp kendilerini mutlu etmek için yiyorlar. Bu açıdan bakmak lazım. İhtiyaçlarımızı karşılıyoruz bir nevi... Sen de sürekli hesap açıp kapatarak bir şeyler yapıyorsun kendince :D Ama hangi boşluğunu tamamlıyorsun bilmiyorum.
Ama sonrasında o enerjiyi nasıl atıyorsun? Bu önemli. Psikoloji hocamız der ki kızlara kendinizi yorun eğer çikolata yiyorsanız. Yormazsanız sonuçları kötü olur kendinizi yorun merdiven kullanın asansöre binmeyin :D
Ben odamın bir köşesindeki poşette tutuyorum eriyecek şeyleri ise buz dolabında :D O cam bölmeli şey bizde yok be ablam. D Ama olsun yine de stok stoktur sfds
Stoklamayan kaldı mı huuuuğ. Gerçi gelirim yok (haci baba bankına mensup bir üyeyim) , kendime ait bir evim bir iş yerim olsa oh mis. Abur cubur dolabı yapacağım.
Trans yag iceren hicbir seyi eve sokmamaya calisirin genelde atistirmaliklarimi kendim yaparim. Cerez mecbur disaridan ama tatli turlerini genelde kendim yapmaya gayret ederim
en çok gong acı peynirli, karam, cips bunlar abur cuburlarım çerez ise tuzlu fıstık, çekirdek, Siirt fıstığı, leblebi, 😂😂😂 bak canım çekti gidip yicem şimdi
Alışveriş & Hediyeler konusunda 498 cevap paylaştı.
abur cubur stoklarını hemen erittiğimiz için almıyorum. bende iki oğlan var Allah bağışlasın cümlemizinkini... iştahlılar da... abur cubur alırız ama stoklayacak kadar değil.
6 kilo alınca 1 ayda bıraktım bendeve sadece çikolata yiyordumbıraktım5 kiloya yakın gitti sporda yapmıyorumyani abur cubur yersem kilo kaderdir for me.
Fındık ve ceviz her hasat mevsimi Karadeniz'den sipariş ederim çuval ile (yıllık yetecek kadar).. Anne baba stoğumuz bunlar. Evde genç kızımızda var elbet tasvip etmesek de cips, cikolata gibi şeyler de ara da giriyor eve.
Söyle odamda bir minibar var (ufak buzdolabi) içinde hemen hemen her ülkeden bişey var ama en çok çek cumhuriyetinden aldığım enveri çeşit milka bide değişik cipsler sanırım amerikadan almıştım çilekli fanta değişiklik iyidir