Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,7b cevap paylaştı.
Yatağın her gün havalandırılması ve haftada en az 2 kez nevresim takımının değiştirilmesi gerekir. Çünkü biz görmesek bile ne kadar temiz olduğumuzu etmiş olsakta, yatağın içinde milyonlarca bakteri olur.
Aslında bunların hepsi kulağa iğrenç geliyor en güvendiğimiz yer olan yatağımızda bile bu kadar dehşet verici toz akarlarının ve kirin barınması gerçekten korkunç en az evimiz kadar yatağımız da temiz, hijyenik, rahat ve kullanışlı olmalı..
Teşekkürler Dyson ✌🏻😍💜
8
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Toz akarları ve onların dışkılaması durumu bana kesinlikle "hijyen!" diye isyan ettirir ve hemen elime ne kadar hijyenik malzeme varsa alırım, yatağı temizleyene kadar ona yatak muamelesi bile yapamam :( İyi ki Dyson V11 var da yatağı temizleme konusunda içim rahatlıyor. Temizlik rutininde Dyson'ın ile yatak temizliğini ilk 3'e taşıdım ;)
Ne pis insanlarımısız.. Yatakta bile tozlu mikrocanlılar var. Bunları göremiyoruz ama bunlar için makine alma gereksinimi duyuyoruz 👎🏾. Görünmeyen şey benim midemi bulandırmak 1. Yatagımı hergğn havalandıran biri olarak sorun yaşamıyorum. Mikroskopla gelip bakabilirsiniz kizlar. 👍🏽
Aman tanrım dedim seçenekleri okurken. Zaten titiz biriyimdir hergün ayrıntılı şekilde temizlerim. En çok D ) Seçeneği beni etkiledi
6
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hepsi 😲 Benim gibi temizliğe ve hijyene önem veren biri için hepsi çok önemli. Bu yüzden Dyson tüm ev ve aile bireyleri için harika ve hijyenik bir seçim 🤞
Çok şaşırdım. Bunların alerjik reaksiyonlara sebep olduğunu bilmiyordum. Ama öğrendiğim iyi oldu. Bundan sonra daha dikkatli olursam belki daha az hapşırırım. 😂
Neyse ki mikroskobik canlılar. Biraz büyük olsalar yatağı falan yakarım korkudan. Bu haber de ayrı ilginç. https://m. haberturk. com/ev-tozu-akari-mite-yuzunden-bakteriyel-enfeksiyon-yasadi-gozunu-kaybetme-noktasina-geldi-1753347-amp
İğrenç ve korkunç tüylerim diken diken oldu. Benim derimdeki döküntülerle beslenen iğrenç yaratıklar her gün yatağıma 20 defa pisliyor ve ben onlarla temas ediyorum üzerlerinde yatıyorum 🤢🤮🤮 iğrenç iğrenç !!!
Böyle okuyunca hepsi kulağa iğrenç geliyor, bazılarını duymamıştım şaşırdım açıkçası dışkılaması gibi. Zaten normalde de dikkat ederdim oda yatak temizliğime ama bu süreçte herkes gibi ben de daha fazla dikkat etmeye çalışacağım.
Yataktaki her bir toz akarinin gunde ortalama 20 defa diskilamasi kulacaga cok igrenc geliyo ve ben bunu ilkkez duyuyorum ve gercekten ne kadar onem verirsem temizlige 10 kat daha vericem aksi taktrde yatamam o yatakta
Bunları daha önce hiç duymadım. Ben çok sık nevresim değiştirmenin yatağımı temiz tuttuğunu düşünürdüm. Toz akarlardan haberim hiç olmadı hele bir de dışkılaması durumu filan. Sanırım bunları okuduktan sonra rahat yatamıcam gibi🙁
Alışveriş & Hediyeler konusunda 551 cevap paylaştı.
Milyonlarca toz akarlarıyla birlikte uyumak düşüncesi yatak temizliğine ekstra önem verilmesi gerektiğini gösteriyor.. Çarşaflar 60 derece yıkanmalı.. yatak yüzeyi Dyson ile süpürülüp yatak üzerindeki toz akarları yok edilmeli
Çok titiz bir insanım. İnsan derisi tozlarıyla beslenen toz akarlarının en çok yatak gibi sıcak ve karanlık yerlerde gelişmesi maddesini gördükten sonra yatak temizliğine ekstra önem vermemem imkansız.
İki haftada bir yastık kılıfı, pike, çarşafı yıkarım ama daha sık sevmem. Hangi canlı pisliyorsa pislesin kardeşim insan vücudunun mikroorganizmalara da ihtiyacı var 😂
Akvaryumda balık alayım diyordum, meğer zaten milyonlarca evcil hayvanım varmış benim, akvaryum yerine büyüteç aldım, artık karantinada yalnız hissetmiyorum! :) Teşekkürler K. S.
İnsan derisi tozlarıyla beslenen toz akarlarının en çok yatak gibi sıcak ve karanlık yerlerde gelişmesi ama annem sık zamanlarda değişiklik yapıyor çarşafları
Bitmisiz biz! gelse yat şimdi ulan bı yatak keyfimiz vardı bee. Şimdi bunları öğrenmem hiçte iyi olmadı. Titizim ancak bu kadar hassas olabileceğini dusunememistim konunun
Son maddeyi özellikle ilk kez duydum😯 telefonumuzda da temizlik yapılmazsa tuvalet dışkısıyla aynı bakteriyi taşıyormuş bilginize haberlerde görmüştüm.
Akarların fikri bile beni tedirgin etmeye yetiyor. Açıkçası kullandığım süpürgenin bunu sağladığını düşünmüyorum. Dyson sahibi olmak isterdim açıkçası.
gerçekten temizliğe önem veren marka :) alerji ve astım ve göğüs hastalara tavsiye ediyorum sağlığınız için doğru ürün kullanmakta fayda var. İyi Şifalar ;)
Hepsi kötü zaten bu yüzden yatağıma bir kılıf diktirdim ve geçirdim ayrıca yatağın üstüne toz ter kir bulaşmasın diye kalın bir yorgan yorganın üstüne de çarşaf seriyorum kirlendikçe yorganı yıkıyorum yatağım ilk günkü gibi tertemiz
Sonucta onlarda faydali ölu derimizi yiyorlar.. bagirsaktaki faydali mikroplar gibi dusunun.. belli oranda olmalilar.. ben diger mikropla4dan korkarim.. yataga karbonat dokun arada agiz iltibina bile iyi geliyor.. limon ve bikarbonat karisimi ile agiz kargarasi limon sirke bikarbonatla dus alin koltuk altina cikarken karbonat surun kokuyu onler.. cunkuu mikroplar faliyet gosteremez.. Daysini begeniyorum emis gucude iyiyse almak isterim.
Benim gibi temizliğe ve hijyene önem veren biri için hepsi çok önemli. Bu yüzden Dyson tüm ev ve aile bireyleri için harika ve hijyenik bir seçim 🤞
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Hepsi 😲 Benim gibi temizliğe ve hijyene önem veren biri için hepsi çok önemli. Bu yüzden Dyson tüm ev ve aile bireyleri için harika ve hijyenik bir seçim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
343Cevap
Bunların hepsinin düşüncesi bile beni etkiliyor. Sağlığımız acısından çok önemli olduğunu düşünüyorum.
Yatağın her gün havalandırılması ve haftada en az 2 kez nevresim takımının değiştirilmesi gerekir. Çünkü biz görmesek bile ne kadar temiz olduğumuzu etmiş olsakta, yatağın içinde milyonlarca bakteri olur.
Aslında bunların hepsi kulağa iğrenç geliyor en güvendiğimiz yer olan yatağımızda bile bu kadar dehşet verici toz akarlarının ve kirin barınması gerçekten korkunç en az evimiz kadar yatağımız da temiz, hijyenik, rahat ve kullanışlı olmalı..
Teşekkürler Dyson ✌🏻😍💜
Toz akarları ve onların dışkılaması durumu bana kesinlikle "hijyen!" diye isyan ettirir ve hemen elime ne kadar hijyenik malzeme varsa alırım, yatağı temizleyene kadar ona yatak muamelesi bile yapamam :( İyi ki Dyson V11 var da yatağı temizleme konusunda içim rahatlıyor. Temizlik rutininde Dyson'ın ile yatak temizliğini ilk 3'e taşıdım ;)
Bunları daha önce bilmiyordum.
Aralarından en çok dikkatimi şu çekti:
Kulağa çok iğrenç gelse de böyle bir şey var: Yataktaki her bir toz akarının günde ortalama 20 defa dışkılaması
Bundan sonra ekstra önem vereceğim..
bende ilk defa öğrendım önem verecem
Aynen bende özen gösterecem artık
Hiç haberim yok tu
Ne pis insanlarımısız.. Yatakta bile tozlu mikrocanlılar var. Bunları göremiyoruz ama bunlar için makine alma gereksinimi duyuyoruz 👎🏾. Görünmeyen şey benim midemi bulandırmak 1. Yatagımı hergğn havalandıran biri olarak sorun yaşamıyorum. Mikroskopla gelip bakabilirsiniz kizlar. 👍🏽
Aman tanrım dedim seçenekleri okurken. Zaten titiz biriyimdir hergün ayrıntılı şekilde temizlerim.
En çok D ) Seçeneği beni etkiledi
Hepsi 😲 Benim gibi temizliğe ve hijyene önem veren biri için hepsi çok önemli. Bu yüzden Dyson tüm ev ve aile bireyleri için harika ve hijyenik bir seçim 🤞
Zamanında İhlas marka bir süpürge vardı, onu tanıtan arkadaşlar bol bol öğretmişlerdi sağolsunlar 🙏
Yatakta geçirilen süre boyunca temas edilen toz akarlarının alerjik reaksiyonlara sebebiyet vermesi
Çok şaşırdım. Bunların alerjik reaksiyonlara sebep olduğunu bilmiyordum. Ama öğrendiğim iyi oldu.
Bundan sonra daha dikkatli olursam belki daha az hapşırırım. 😂
Neyse ki mikroskobik canlılar. Biraz büyük olsalar yatağı falan yakarım korkudan. Bu haber de ayrı ilginç.
https://m. haberturk. com/ev-tozu-akari-mite-yuzunden-bakteriyel-enfeksiyon-yasadi-gozunu-kaybetme-noktasina-geldi-1753347-amp
Okadar korkmaaa
İğrenç ve korkunç tüylerim diken diken oldu. Benim derimdeki döküntülerle beslenen iğrenç yaratıklar her gün yatağıma 20 defa pisliyor ve ben onlarla temas ediyorum üzerlerinde yatıyorum 🤢🤮🤮 iğrenç iğrenç !!!
Yatağımı ve bazalarımı 10 yıl geçmeden değiştiriyorum. 10 yılı geçince bilmeyen arkadaşlara söylüyorum yatakta ve bazalarda böceklenme oluşuyor.
Nevresim takımlarımıda haftası dolmadan 60* üzeri sıcaklıkta yıkatıyorum.
Böyle okuyunca hepsi kulağa iğrenç geliyor, bazılarını duymamıştım şaşırdım açıkçası dışkılaması gibi. Zaten normalde de dikkat ederdim oda yatak temizliğime ama bu süreçte herkes gibi ben de daha fazla dikkat etmeye çalışacağım.
Yataktaki her bir toz akarinin gunde ortalama 20 defa diskilamasi kulacaga cok igrenc geliyo ve ben bunu ilkkez duyuyorum ve gercekten ne kadar onem verirsem temizlige 10 kat daha vericem aksi taktrde yatamam o yatakta
Bunları daha önce hiç duymadım. Ben çok sık nevresim değiştirmenin yatağımı temiz tuttuğunu düşünürdüm. Toz akarlardan haberim hiç olmadı hele bir de dışkılaması durumu filan. Sanırım bunları okuduktan sonra rahat yatamıcam gibi🙁
Milyonlarca toz akarlarıyla birlikte uyumak düşüncesi yatak temizliğine ekstra önem verilmesi gerektiğini gösteriyor.. Çarşaflar 60 derece yıkanmalı.. yatak yüzeyi Dyson ile süpürülüp yatak üzerindeki toz akarları yok edilmeli
Çok titiz bir insanım. İnsan derisi tozlarıyla beslenen toz akarlarının en çok yatak gibi sıcak ve karanlık yerlerde gelişmesi maddesini gördükten sonra yatak temizliğine ekstra önem vermemem imkansız.
Henüz deneme şansım olmadı ama sanıyorum Dyson kullanan herkes çok memnun.
En kısa sürede denemeyi umuyorum.
Toz akarlarıyla aynı yatağı paylaşmak korkunç 😱 zaten akarlara alerjim var, elimden geldiğince temiz tutmaya çalışıyorum.
Süpürüyorum, havalandırıyorum, yıkıyorum. İnşallah temizleniyordur :)
İki haftada bir yastık kılıfı, pike, çarşafı yıkarım ama daha sık sevmem. Hangi canlı pisliyorsa pislesin kardeşim insan vücudunun mikroorganizmalara da ihtiyacı var 😂
Akvaryumda balık alayım diyordum, meğer zaten milyonlarca evcil hayvanım varmış benim, akvaryum yerine büyüteç aldım, artık karantinada yalnız hissetmiyorum! :) Teşekkürler K. S.
İnsan derisi tozlarıyla beslenen toz akarlarının en çok yatak gibi sıcak ve karanlık yerlerde gelişmesi ama annem sık zamanlarda değişiklik yapıyor çarşafları
Bitmisiz biz! gelse yat şimdi ulan bı yatak keyfimiz vardı bee. Şimdi bunları öğrenmem hiçte iyi olmadı. Titizim ancak bu kadar hassas olabileceğini dusunememistim konunun
Son maddeyi özellikle ilk kez duydum😯 telefonumuzda da temizlik yapılmazsa tuvalet dışkısıyla aynı bakteriyi taşıyormuş bilginize haberlerde görmüştüm.
Akarların fikri bile beni tedirgin etmeye yetiyor. Açıkçası kullandığım süpürgenin bunu sağladığını düşünmüyorum. Dyson sahibi olmak isterdim açıkçası.
gerçekten temizliğe önem veren marka :) alerji ve astım ve göğüs hastalara tavsiye ediyorum sağlığınız için doğru ürün kullanmakta fayda var. İyi Şifalar ;)
Hepsi kötü zaten bu yüzden yatağıma bir kılıf diktirdim ve geçirdim ayrıca yatağın üstüne toz ter kir bulaşmasın diye kalın bir yorgan yorganın üstüne de çarşaf seriyorum kirlendikçe yorganı yıkıyorum yatağım ilk günkü gibi tertemiz
Sonucta onlarda faydali ölu derimizi yiyorlar.. bagirsaktaki faydali mikroplar gibi dusunun.. belli oranda olmalilar.. ben diger mikropla4dan korkarim.. yataga karbonat dokun arada agiz iltibina bile iyi geliyor.. limon ve bikarbonat karisimi ile agiz kargarasi limon sirke bikarbonatla dus alin koltuk altina cikarken karbonat surun kokuyu onler.. cunkuu mikroplar faliyet gosteremez.. Daysini begeniyorum emis gucude iyiyse almak isterim.
Yatağımı düzenli olarak yıkatıyorum ben. Miteları reklamlarda gördüğümden beri uyku haram oldu.
Benim gibi temizliğe ve hijyene önem veren biri için hepsi çok önemli. Bu yüzden Dyson tüm ev ve aile bireyleri için harika ve hijyenik bir seçim 🤞
Hepsi 😲 Benim gibi temizliğe ve hijyene önem veren biri için hepsi çok önemli. Bu yüzden Dyson tüm ev ve aile bireyleri için harika ve hijyenik bir seçim
başak burcu bir kızla evleniceksin o sorun ortadan kalkıcak
Dyson ı türkiyede ilk çıktığından beri almak istiyodum. Artık çeyizime alırım çok istiyoruuuumrumrumrurmum
Fiyatı ne
4-5 bin arası
Yatakta 1 milyondan fazla toz akarının bulunabilmesi gerçekten korkunç bunun için yatağımız hijyenik olmalı
Teşekkürler Dyson😇
dyson süpürgelerin ferrarisidir 😍 hadi gene iyisin dyson seni övdüm gene
Teşekkürler #dyson ama ben çamaşır suyulu beznen siliyom.😂
toz akarlari diyor ozaman benim askerde ölmem gerekti o ktm deki berbat leş gibi kokan yataklar da 2 yata birlestirip 4 kisi yatardik daha neleri 😀
İnsan derisi tozlarıyla beslenen toz akarlarının en çok yatak gibi sıcak ve karanlık yerlerde gelişmesi
Günlük yaşamımızın yüzde 90 kısmını yatakta geçiriyoruz filim izlerken vs hep orda yemek yiyip içiyoruz temizlik şart her saniye
Titiz biriyimdir zaten ama bunları ilk defa duydum. Özellikle D Seçeneği 😖😖Bundan sonra daha çok önem vericem...
Bu zararlı canlıları daha öncesinde biliyordum ancak bu ürünü yeni gördüm, araştırmak lazım teşekkürler.
İsimlerini bilmiyorum ama gözle görülemeyen böcek türü bir şey vardı. bir yatakta dünyadaki insan sayısından daha çok bu canlıdan varmış
İnsan derisi tozlarıyla beslenen toz akarlarının en çok yatak gibi sıcak ve karanlık yerlerde gelişmesi diyorum
Bu seçeneklerin hepsiiiii🤮🤮😵😵😵 yatak temizliğime çok önem veriyorum her zmaan fakat bunları gördükten sonra daha bir önem vereceğim kesin 😵
bu makinadan aldık içimiz rahat temiz dediğimiz yerde bile toz kir çıkarıyor verdiğimiz parayı ilk hafta çıkardı bence
Br yatakta 1 milyondan fazla toz akarının birikmesi inanılmaz birşeydir. Dyson her zaman güvendiğimiz markadır.
Yataklarda bu bakterilerin sayısını ilk duyduğumda şok olmuştum. Düşünsenizse bizle birlikte uykumuzda kaç tane canlı birlikte uyuyoruz.
Bilmedigim şey degil
Küçük canlılar her yerde var ayrica akarlar örümceklerle akrabalar ve suda da yaşayanları var
yatağın , yatak başlıklarının temizliği düzenli olarak yastık yorgan ve nevresim takımlarının temizliği önemlidir.
Arada çarşaf değiştirirken yatağımı dyson dc 08 imle temizliyorum. Süper hijyen peşinde değilim ama belli oranda temiz kalmasını da isterim.
Yatağın üzerine hicbir boşluk kalmadan karbonat dökün bir saat kadar bekletin ve ardından elektrik supurgesiyle supurun sonuç tertemiz yatak
Kulağa çok iğrenç gelse de böyle bir şey var: Yataktaki her bir toz akarının günde ortalama 20 defa dışkılaması 🌺
Süpürge ile çekiyorum
https://www.youtube.com/embed/QzYSo5uvMI4Çarşafımı iki haftada bir, yastık kılıfımı 3 günde bir değişiyordum artık ne sıklıkla değiştiririm bilmiyorum...
Aslın da seçeneklerin bir çoğu berbat ama ilki diğerlerinden kat katta sanki teşekkürler bu bilgi için V
İnsan derisi tozlarıyla beslenen toz akarlarının en çok yatak gibi sıcak ve karanlık yerlerde gelişmesi
nsan derisi tozlarıyla beslenen toz akarlarının en çok yatak gibi sıcak ve karanlık yerlerde gelişmesi.
Yatak hijyenine çok önem verdiğim halde bunlar çıkıyorsa gerçekten korkunç.