Hepimiz alışveriş yapmayı çok severiz. Bunlardan biride market alışverişi reyonların içinden çıkamayız. Bende markete alışverişi çok severim.🤦Sizler de market alışverişini seviyor musunuz yoksa sıkıcı mı geliyor? Ya da hemen alıp çıkanlardan mısınız?
Market alışverişi severim yeni çıkanları uzun uzun incelerim falan. Tabi en çok böyle pazarlar esnafları dolanırım. Esnaftan alışveriş yapınca mutlu oluyorlar Allah razı olsun diyorlar falan böyle minik semt pazarları şile den gelen teyzeler amcaların oluşturduğu pazarlar oluyor alemdağında. Yoksa bizim mahalle aralarında ki pazarcılar gibi asabi sinirli değiller.
Market alışverişi yapmayı nedense çok seviyorum hele iş çıkışı akşamı markete uğrayıp alışveriş sepetimi doldurmayı çok seviyorum Tercih ettiğim marketler genellikle büyük marketler oluyor ( 5M migros, kipa vs..) bide toptan yaptığım alışverişleri seviyorum 😊
Bayılırım mm... Özellikle abur cubur reyonuna mutlaka caramio çikolatamı alırım.. Kahve reyonundanda kahvemi alırım sonra ihtiyaç olan kısımlara geçer alışverişimi tamamlarımmmm...
En İyi Cevaplar