Uzun suredir jip almayı düşünüyoruz fakat birkaç araç arasında kararsız kaldık birinin motor gücü iyiyken diğeri yakıt konusunda ekonomik siz hangi aracı tavsiye etmemi önerirsıniz arabalardan çok anlayan bir insan değilim yardımcı olursanız sevinirim 😊
(Mercedes Gla , 3008, Tucson) Sizce hangisi tercih edilir? Kızlar sizde görsel olarak yorumlarmısınız?
Hocam bunlar jip değil yalnız jip te jeep markasından esinlenmiştir ya neyse :D Bunlar SUV yani 4x2 ne jip ne de binek oto. Arasından birini seçmek gerekiyorsa. Maliyet açısından Hyundai. Geri kalan herşey için tabiki Mercedes.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haklısın halk arasında genel de büyük arabalara jip dendiği için bende dil aşinalığı öyle yazmış bulundum 😂 araba konusunda da bilen kişilere danıştığımda mercedes dediler benim de kalbimde mercedes var ama diğerlerine gore bütçeyi biraz aşıyor daha çok 3008 kafami karıştırdı oda tasarım olarak çok iyi ekonomik ama sanırım yolun sonu mercedese gidecek teşekkür ederim yorumun içinde 😊
En İyi Cevaplar