👠 Bir sürü kullanmadığım ayakkabı/kıyafetleri satışa çıkarmaya karar verdim.. Bu uygulama ile ilgili yaşadığınız: Avantajlar / dezavantajları paylaşırsanız sevinirim...
👉 Ödemeler, kargo vb. nasıl, sıkıntı oluyor mu?🍀 #Vildan1903 🏁
Uygulamadan memnunum👍
Memnun değilim👎
Kullanmadım, fikrim yok...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba 🙋 Dolap uygulamasını kullanan var mı?👓👕👖Alıcı-satıcı kısmından hangisini tercih ediyorsunuz?
Teşekkürler 🙏 ama ödeme, kargo vb. Bana minik özet geçebilir misiniz? Misal ödeme kısmı risk var mı? Ben şu an satış kısmındayımm.. Bize para aktarımı net mi?
Şöyle alışveriş yaparken ödemeyi kartla yapmak zorundasın (kapıda ödeme vs. Başka seçenek yok). Sana siparişini kargolar aldığın kişi ve kargon eline geçene kadar paran sitenin havuzunda kalır. Siparişin gelir, aldığın ürünle bire bir ve sorun yoksa onaylarsın ve alıcıya paran gider eğer aynı ürün gelmezse fotoğraflarsın ve iade istersin (sakın kaegon geldiğinde iade gününü kaçırma sen onaylamazsan site otomatik onaylar ve paran alıciya geçer). Satışta da sana komisyonla kesilen miktar hesabına şu kadar geçecek diye gösterilir (örn.50 liralık alışverişten kazancın 45 tl) gibi. O 45 tl olduğu gibi yatar asla sorun olmaz.
Satış yapıcam ilk diye 10 ürün koydum.. Duruma göre devamını ekleyeceğim.. Kredi kartı iban no ve ad soyad vermek sıkıntı yok di mi? Bize nakit yansıyor herhalde.. Ürünümü iade etmesinler gel-git onla mı uğraşcam😑ben alıcı kargo ödesini işaretledim..
Bilgilerim duruyor alışveriş yapmasam da bir sorun yok sonuçta kartın e ticarere açık olsa bile sms le onayın olmadan bir şey yapamazlar. Ürün açıklamaların net olursa bir de fotoğrafların asla iade edecek sebep bulamazlar. Yani genelde bedenlerini bilmeyen insanlar sorun çıkarıyor. Etikette beden kaçsa onu yaz atıyorum ben s giyiyorum ama m giyene de olur diye s kalıp pantolonu m beden diye gösterme. Senden ölçü isterlerse de ölç hatta alışveriş yaparken sen de iste çekinme. Katagorilerini de iyi yap bir de renklerinde de net ol iade falan uğraşmazsın😂
Çevremdeki insanlar bile bir şey beğenince benim hesabımdan almak istiyorlar bebek giyiminden erkek giyimine kadar fazlasıyla alışveriş yaptım hala da yapıyorum diyebilirim. Sana da ufak önerim olsun ptt ile asla uğraşma😂😂
Doğru satış yaptıysan ödemende sorun olmaz alıcı onaylarsa sana paran gelir ertesi gün de bankaya talimat verilir gün içinde paran yatar. Onaylanmazsa da site otomatik onaylanır 3 ile 5 iş gününde kartına gelir paran. Benim için hiç sıkıntı olmadı param yattı hatta resimde atardım ama mobilden giriyorum. Hatta şu an gidip baktım 299.82 tl kazancım gözüküyor hepsi de kuruşuna kadar ertesi günde yattı🌸
En İyi Cevaplar