Bu sıralar bir marka takıntısı aldı başını gitti. Herkes marka giyinme peşinde. Kaliteden ziyade gösteriş yapma takıntısı var. Sizin için hangi giyim markasından alışveriş yapmak zenginlik göstergesidir? Ben Guess'den alışveriş yapan görünce zengin olduğunu düşünüyorum. Bir kazak 300-400 TL olur mu ya? :( :D
Hangi giyim markasından alışveriş yapmak zenginlik göstergesidir?
O tur sacmaliklara takilmam 😏 gosterisi de sevmem ben onu zenginlik gostergesi demiyorum aptallik derim anca hayir ne oluyor yani bir kazaga 400 verince tanri mi oluyorsun cok mantiksiz o paraya 5 tane kazak alirsin hayir bosa gidiyor para normal marka bir kazak neyine yetmiyor hadi mont alirsin verirsin sicak tutuyordur derim bir ozelligi vardir ne biliyim montlar zaten pahali ama bir kazaga 400 verilmez aptal bu millet ya zenginlik gosterisi yapcaksan al bir yalı veya 3 4 katli villa havuzlu falan al altina bir porsche ozmn zenginmisin degilmisin anlariz 😏 ozmn yaparsin gosterisini yapmayada gerek yok goruruz zaten 😄
Marka takıntıları ve markaların insan üzerine etkisi için bir kitap okumuştum kitabı bitirdikten sonra markaların zenginlik değilde beynimizi ne kadar kolay kandırabildiği oldu. İnsanlar kendine yakışanı giydikten sonra isterse 10 tlye alsın isterse 10.000 tl
Marka giyinmenin bir zenginlik belirtisi olduğuna inanmıyorum. Ben durumum olmasına rağmen herkesin rahatça ulaşabileceği markalardan giyiniyorum ve arkadaşlarımdan aldığım tepki çok zengin durduğum. Benim aksime maddi olanağı olmamasına rağmen marka seçen arkadaşımsa çabalarının karşılığını alamıyor. Yani her şeyden önce kişinin duruşu önemli. Not: Pahalı markalar kullanmıyorum çünkü keriz değilim, o paraya yetim doyururum.
Bir söz vardır hani: “Ne insanlar gördüm üstünde elbise yok, Ne elbiseler gördüm içinde insan yok...”
Marka takındım fazla yoktur, hoşuma giden şeyi alırım aslında yani 15 liralık bir tişörtü beğendiysem alır giyerim ama 150 liralık ta hoşuma giderse alırım sadece çakma kullanmam ona karşıyım beğendiğim zaman orjinalini alırım, özellikle kozmetik ürünleri, sağlık açısından çok dikkat etmek gerekli.
300 ise ucuzmuş valla kazak için :) muhtemel boyner fiyatlarıdır. örn. beymen markası. kendi yerinde bir ayakkabı için 2, 3 bin fiyat yazar. alt katta beymen club vardır 500-1000 arasına düşer.. bir alt katta beymen studio vardır 300-600 lira olur :) bir alt katta boyner vardır.. ( kalanın kalan malları ) orada sie 150-300 tl arası olur. :) kısacası guess 300 tl ye kazak satmaz :) 2. olarak ta insan oğlu medeniyeti kurmadan bile marka takıntısı vardır.
dolabında yemeye dort tane zeytını olmayan bı kıbrıt kutusu peynırı olmayan ınsanların kredı cekıp borca haraca gırıp ev almaya kalkması araba sahıbı olmaya kalkması ıphone takılması loıss wıttın takılması ne buyuk gerzeklıktır.. kendınıze yakısanı gıyın mılletı sallayın.. onlar yarın unutur sızı sız kalırsınız basbasa kendınızle.. mevlana derkı ne insanlar gordum uzerınde elbısesı yok ne elbıseler gordum ıcınde ınsan yok..
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı.
Dediğin gibi gösteriş meraklisilar. Geçen serenay bildiğin hali terligi giymiş bir farkı yok. Terlik 4 bin tl. Yahu bu nasıl bir mantık aklım almıyor. Sanki gümüş kaplama da. Kuzen doktor. Vakko da gidip şort almış. Yani bir sortun ne özelliği ve kumaşı olabilir ki? 500 lira. Takım elbise alırsın yahu
Metroda chanel cantasini zorla gözüme sokmaya calisan kadin bak aklima geldin ya pazardan aldin ya da aptal zengin kocisin aldi neyin tribindesin bacım
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,5b cevap paylaştı.
marka takıntım yoktur zenginli kdeğil karakter önemli ama illa zenginlik göstergesi diyorsan The American Express Black Card marka sayılmasa da baya bir gösteriş yapar
Onların verdiği reklamların astığı tabelanın maliyetlerini ödüyorsunuz çünkü nike Endonezya da üretim yaptırıyor %100 polyester malzeme kullanıyor ve 2000 TL ye varan fiyatlarla ayakkabı satıyor bu 1 örnek diğerleride aynı yani
En İyi Cevaplar