Trendyol’da elimi neye atsam tükenmiş. Bu evrenin bana “artık alışveriş yapma” deme yolu mu?

Trendyol’da elimi neye atsam tükenmiş. Bu evrenin bana “artık alışveriş yapma” deme yolu mu?
Hellöööööğ alışverişkolikler 🛍
Yeminle uçağa binsem uçak düşer, martıyı sevsem kafama sıçar. O derece bahtsızlıklardayım. Yav daha sabah baktım alacağım ürünlere. Gayette vardı sitede. Dedim akşam eve gelince alırım. Bir girdim siteye ne istiyorsam hepsi ya tükenmiş ya da bedenim kalmamış. Ben ağlamayayım da kim ağlasın? Sorarım size kim ağlasın ☹️
Bence evren bana mesaj vermeye çalışıyor. Ne diyonuz bu işe?
Dipnot: gökten indirim yağsa bana zam düşer 🤧🥺

Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈
Trendyol’da elimi neye atsam tükenmiş. Bu evrenin bana “artık alışveriş yapma” deme yolu mu?
Cevapla