
#fromwithlovetavacı

Bilemezsin
Sana verecek bir armağanı ne çok aradığımı...
Hiçbir şey içime sinmedi.
Altın madenine altın sunmanın ne anlamı var.
Ya da okyanusa su...
Düşündüğüm her şey
Doğu’ya baharat götürmek gibiydi.
Kalbimi ve ruhumu vermemin bir yararı yok,
Çünkü sen zaten bunlara sahipsin.
O yüzden sana bir ayna getirdim.
Kendine bak ve beni hatırla! ..
Evet bana arkadaşımın annesi tarafından ayna hediye edildi ve sana senden daha güzel hediye bulamadım dedi verirkende çok hoşuma gitmişti
Son derece romantik
Cevap
13Cevap
Harika gadası
Evin her yeri ayna artık kimse bana ayna getirmesin istemiyorum.
😂😂
Bence hediyenin büyüğü küçüğü veya ucuzu pahalisi önemli değil hediye hediyedir değerini bilmek lazım
Herkes vereceği için bu hediyeyi en geç bir kaç ay sonra modası geçer
Çok çirkin olduğum için bu hediyeyi kendime hakaret sayardım 😆
Çirkin filan değilsin eğer fotodaki sensen. Güzelliğin için şükretmelisin.
Ayna ne ya her yer ayna bu devirde sökmez o numara.
Bence bit pazarından başka gidecek yer bulamamış alan arkadaş :D
O "benim gördüğüm güzelliği sende gör istedim" değil miydi ya 🤔
Bu benim bulusumdu ama. ..
Aynaya bak ve karşındaki güzel insana gülümse 👏👏👏👏
Aldim evet hediye edildi
Klişeleşti ama yinede ince bir dusunce
Çok klişe artık bunlar..
Aynaya yazık çatlatacak jdjfj
İlkokulda bir milyoncudan alıp bu sözü söylerdim
İsterdim😂 bence kibar bir hediye
Ne de olsa güzel kızsın😉
Utandırıyorsun🤪
Tamam tamam sustum😉
Alırdım da. Karşıdaki anlarmıydı
Bana biri ayna alsa korkarım :D
Çok bayık bu. Hmm aldım, güldürmüştü.
İsterdim.
Gayet pratik😂😂
Mila Kunis 😔
ayna ile aram iyi
Çok mantıklı
Aynaları sevmem
Aldım çok saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?