15 kiloluk kedi maaması nasıl muhafaza edilir?

evet soru aslında gizli sorulacak bişey değil ama canım sıkıldı gizli soruyorum :D
15 kiloluk kedi maması aldım. kolay kolay bitecek bişey değil 2-3 ay idare edicek. bunu nasıl muhafaza edebilirim? Plastik kaplarda mı dursun kendi poşetinde mi? Bide klima açtığımızda balkona sıcak hava üflüyor o balkona koymıyım demi sıcak bozarmı onu?
15 kiloluk kedi maaması nasıl muhafaza edilir?
Cevapla