Sevgilinin geç gelmesi mi sizi sinir eder yoksa kargocu mu? bence kargo beklemek..

kargo beklerken ben sizce?


Yasal olarak yoklaması gereken zamandan gecikirse arayıp siparişi iptal edip parayı geri alıyorum. Ürün hasarlı gelirse hem şikayet ediyorum TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE hem de değişime yolluyorum.
Huysuzlanıyorum açıkçası kargo durumlarında. Çok kez de dağıtımı beklemeden kendim gidip alıyorum eğer yakınlardaysa.
Sevgili gönlünü alır da kargocu almaz
Çok kavga ettim 😡
Diyosun
O konuda rahatım bir aciliyetim yoksa sorun yok.
Cevap
14Cevap
Evet öyle oluyo 5 tane kargom var yurtdışı bir ay oldu daha gelmedi
Evet çok beklediğim bişeyse
Yok değilse unutur giderim geldiğinde zaten bildirim gelio
Sokmaz 2 gün vakti var 2 . gün akşamı kapım'da olur olmaz ise iptal ediyorum.
Ne kadar geç olduğuna göre değişir ama çok stres yapan biri değilim.
İnternetten alış veriş yapmam bana ters geliyor çünkü
Verilen sürede gelmese illa strese giriyorum
Sevgilinin geç gelmesi daha sinir bozucu
Kargo aşırı sinirimi bozar
tabiki etraf ayyaş kaynıyo
Yani biraz sinirim bozuluyo.
Yaptm bugün elime ulaşacktı sözde bekliyorm.
Sokar tabi
Verilen süreyi geçmesi strese sokar
Kargo bencede ya
Evet
Koreli bebek mi oooo
Çok dövem vallaha
Camlara yapışırım 😂
Evet
Evet
Evet
Biraz
Foto guzelmis
Evet
Evet sokar
Beklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar