Alışveriş & Hediyeler "Dolap" uygulamasından kıyafet sattınız mı/satın aldınız mı? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor 2 kez giydigim montu satmak istiyorum talep cok mu o uygulamada?Montum marka bu arada, 300e yakın almistim Güncellemeler+1 yıl Gncl "Dolap" uygulamasından kıyafet sattınız mı/satın aldınız mı? Cevapla Marka Soruları Uygulama Soruları Mont Soruları Beğen Paylaş Takip Et
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,7b cevap paylaştı. Hayır almadım gadası 1 0 Yorumla
banayaklaşma Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 65% +1 yıl Evet uygun fiyata indirirswn alırlar 0 11 Yorumla Soran +1 yıl 300 tl ye almıştım montu. Satis fiyatina 219 dedim. pazarlık teklifini açık bıraktım. 100 liraya da olmaz ki yazik olur 2 kere giydim sadece ya insallah satılır Yorumla banayaklaşma +1 yıl Bence de 100 liraya olmaz giymeye devam etsen olmz mj Yorumla banayaklaşma +1 yıl Ya birde dolapta birşeyler satablmen için dolabınin tavsiye edilmesi flan lazım birde çok fazla ürün yuklmk gerekiyor Yorumla Soran +1 yıl Ama napabilirim mont satilsin diye her seyi satılığa mi cikarcam😂😂😂 onu satmak istiyorum onu koydum. Şu an daha onaylanmadi bekliyorum Yorumla banayaklaşma +1 yıl Bnde ayakkabı yukledm hic teklif veren bile olmadı çirkin de değil oysa ki Yorumla Soran +1 yıl Hadi ya. Niye oyle 🙄🙄 Yorumla banayaklaşma +1 yıl Bilmiyorum ki dediğim gibi dolabin hem tavsiye edilmeli hem de birden fazla güzel urun bulundurmali galiba 😕 Yorumla Soran +1 yıl Istek attim sana mesaj kutun kapali mi Yorumla banayaklaşma +1 yıl Evet ben de bu afet niye takip etti diyorum 😂😂 Yorumla Soran +1 yıl Ahahahahhahahh 😂😂 Yorumla banayaklaşma +1 yıl 😂😂😂😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hayır almadım gadası
Evet uygun fiyata indirirswn alırlar
300 tl ye almıştım montu. Satis fiyatina 219 dedim. pazarlık teklifini açık bıraktım. 100 liraya da olmaz ki yazik olur 2 kere giydim sadece ya insallah satılır
Bence de 100 liraya olmaz giymeye devam etsen olmz mj
Ya birde dolapta birşeyler satablmen için dolabınin tavsiye edilmesi flan lazım birde çok fazla ürün yuklmk gerekiyor
Ama napabilirim mont satilsin diye her seyi satılığa mi cikarcam😂😂😂 onu satmak istiyorum onu koydum. Şu an daha onaylanmadi bekliyorum
Bnde ayakkabı yukledm hic teklif veren bile olmadı çirkin de değil oysa ki
Hadi ya. Niye oyle 🙄🙄
Bilmiyorum ki dediğim gibi dolabin hem tavsiye edilmeli hem de birden fazla güzel urun bulundurmali galiba 😕
Istek attim sana mesaj kutun kapali mi
Evet ben de bu afet niye takip etti diyorum 😂😂
Ahahahahhahahh 😂😂
😂😂😂😂