• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Arabalar

60,000 TL paranız olsa hangi arabayı alırsınız?

Kültigintr
Kültigintr Takip Et
Xper 5 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
tam marka, yakıt, vites türü ve model yıllarınıda yazın
60,000 TL paranız olsa hangi arabayı alırsınız?
Cevapla
Marka Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Janti_bir_abiniz
    Janti_bir_abiniz Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 76%
    +1 yıl

    Simdi ulkede yakit fiyati yuksek kesinlikle dizel kullanmalisin Lancia delta al ucuz ama çok gösterişli. Ülkemizden çekildi ancak tüm fıat parçaları araca uyuyor tamir ve bakımını fiat servisler yapıyor www.sahibinden.com/.../detay onun disinda dacia duster olabilir. Birde daha güncel bir marka istersen dacia duster olabilir bu full ve ucuz www.sahibinden.com/.../detay

    Benzinli alırsan vede biraz klasik sedan olsun dersen su toyota ya bak www.sahibinden.com/.../detay alman mali olsun dersen volkswagen üretimi olan skoda rapid yine dizel öneririm www.sahibinden.com/.../detay 65e bırakır pazarlıkla

    1
    5 Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      uzun detaylı bilgi için teşekkürler ama bu arabaların hepsi tırt

      Yorumla
    • Janti_bir_abiniz
      Janti_bir_abiniz
      +1 yıl

      Kusura bakma ama 60 bin tl de tirt. 60 bin liraya ferrari vardıda ben yazmamazlik etmedim. Sana yüksek model düşük km olan araçlardan yazdım. He gidip 60 bine 2001model bmw x5 ya da porshe cayenne da alabilirsin ama her allahın günü arıza verir ayda 5 bin tl bakım onarım ödersin her ay

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      clio 4 var 2012-2014 arası en az yakan araçlardan biri çok nadir i20 bulunuyor şansa 20010 falan passat bile var senşn bilgin yoksa Ferrari düşünürsün

      Yorumla
    • Janti_bir_abiniz
      Janti_bir_abiniz
      +1 yıl

      Clio nün ama icon değil joy paketi gelir hyundai marka değeri bence çok düşük ayrıca i 20 kibrit kutusu kadar araç passat da nah gelir 🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      icon paket geliyor satayım sana, passat da var onuda satabilirim sen ütopyada yaşıyorsun :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • İhsan0145
    İhsan0145 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl

    Araba çok ama sen nasıl bir şey düşünüyorusun genç arabası mı yoksa aile arabası mı öyle seçenek söylersen daha iyi yardımcı oluruz

    1
    4 Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      erkeğim öncelikle :) 4 kişilik aileyiz şu an benim baktıklarım clio 4 ve hyundai i20 temizini bulursam Honda civic falanda olabilir şartlarım tamponlar hariç başka yerden hasar kaydı olmayacak sadece tampon dan hasar kayıtlı olabilir en fazla 120 bin km temiz masrafsız mümkün olduğunca dolu paket araçlar istiyorum aracın bşr tarafı komple boya veya kaporta değişmiş gibi sıkıntıları olmasın istiyorum

      Yorumla
    • İhsan0145
      İhsan0145
      +1 yıl

      Dediklerinin arasında en çok hoşuma giden civic güzel arabadır aile arabası içinde iyi olur clio 4 de kullandım o da güzel ama clio ve i20 de bagaj sorunu yaşayabilirsin küçük arabalar sonuçta bagaj sorunun yoksa golf lerde iyi olur ve satarken de kolay satarsın

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      bagaj a ne koyabilirsinde 300 lt az gelebilir ki b segmentinde var mı 500 lt falan bagaj olan civic de çok kötü kullanmışlar temiz araç yok gibi görünüyor

      Yorumla
    • İhsan0145
      İhsan0145
      +1 yıl

      Bir bebek arabası katınca bagaj kullanılmaz oluyor ki zaten civic içinse evet temizini bulmak zor ama bulunmaz değil b segmenti küçük arabalar zaten c segmenti biraz daha iyi jetta da güzel arabadır

      Yorumla
  • JuliaR
    JuliaR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 44%
    +1 yıl

    Golf Alırım Ama Suanki Arabam Gayet Iyi Ama Beleşeyse Alırım 😂 😂

    0
    2 Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      şu an ki araban ne

      Yorumla
    • JuliaR
      JuliaR
      +1 yıl

      Cabriolet 2018 model Var

      Yorumla
  • THATMAN
    THATMAN Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Arabalar konusunda 807 cevap paylaştı.

    Alfa Romeo

    1
    4 Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      hangi modeli biraz mantıklı düşünün ya

      Yorumla
    • THATMAN
      THATMAN
      +1 yıl

      Mantık ne alaka. bak işte ne bilem o kadar detaylı

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      alfa romeonun binlerce modeli var kendi kafama göremi bakayım harbi ruh hastası olmuşsunuz a q

      Yorumla
    • THATMAN
      THATMAN
      +1 yıl

      Fiyat aralığını yazdığın zaman önüne hepsi çıkıyor canım. Esas şu konuşmanla kimin ruh hastası olduğunu gösterdin

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

9

Cevap

30

Cevap

  • absinthe_vol90
    absinthe_vol90 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 32%
    +1 yıl

    10 ay once 2016 hyundai i20 elit blue pan aldim 1.2 benzinli simdi 67 binlira

    1
    10 Yorumla
    • absinthe_vol90
      absinthe_vol90
      +1 yıl

      53:250 ye almistim

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      yukarıya arkadaş passat ovmesi yaptı görmüştür herhalde hyundai ile para nasıl katlanır :)

      Yorumla
    • absinthe_vol90
      absinthe_vol90
      +1 yıl

      Araba alacaksan sistemi saglam. takip. edeceksin acele etmeyip bakacaksin paraya sıkışık illa bulursun :)

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      aynen clio 4 var kafamda yakıtlar aldı başını gidiyor en az yakan araçlardan biri o hem kadınlara hitap ediyor hemde gençlere full paketleri çok iyi değer alıcak diye düşünüyorum hyundai i20 nin son modelleri style paketleride cam tavan falan iyi araç onlarda değerlenir

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      3-4 aydır bakıyorum geçen 1 tane clio bulup baktım sen düşün onuda beğenmedim adam ertesi gün sattı pişman oldum sonra, hayırlısı artık

      Yorumla
    • absinthe_vol90
      absinthe_vol90
      +1 yıl

      Clio 4 un arkasi tabut gibi vede basik onu göz önünde bulundurun derim.
      Eger dizel almayacak iseniz mutlaka lpg taktirin...
      Hyundai i.20 aldi basini gitti. Stayl panlardan 1.2 bulursaniz lpg siz alip lpg yi kendiniz taktirin..
      Hyundaiyi tavsiye ederim

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      herkes böyle söylüyor ama ben binip baktım arkada lamba olmadığı için karanlık gözüküyor i20 olsunda 1 cm diz baş mesafesi olsun tanıdık da i30 var onunla 2cm baş 3 cm diz mesafesi var çok fark olmadığını düşünüyorum

      Yorumla
    • absinthe_vol90
      absinthe_vol90
      +1 yıl

      Cliodan corsadan yaristen daha ferah i20 daha genis..
      Gitmez diyenler cikarsada findik kadar atmosferik motor ama sotun cikartmiyor ben memnunum. gidisatindan yakitindan vergisinden tavsiye ederim.

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      anladım bende beğeniyorum ama dediğin gibi fiyatları baya arttı tabiki bütceme göre temşz bulursam alırım

      Yorumla
    • absinthe_vol90
      absinthe_vol90
      +1 yıl

      Sahibindeni sıkı takip edin bukursunuz illa

      Yorumla
  • ameledağcı
    ameledağcı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 53%
    +1 yıl

    2011 model dizel otomatik Toyota corolla elagance paket. şu an bende olan gayette memnunum az yakıyor, iyi kaçıyor.👍🏻

    1
    0 Yorumla
  • drmhmtkaan
    drmhmtkaan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    Ben Alfa Rome Guilletta 1.6 Dizel 2012 model alırdım

    1
    0 Yorumla
  • Azgıntekeerkek
    Azgıntekeerkek Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    O paraya ancak 2. El alırsın
    Ha alacam diyorsan benim arabayı satayım sana 2012 model Renault fluence düz vites 54.000 km yakıt tüketimi de az ama o parayla 0 km almayı düşünüyorsan avucunu yala bence 🤓🤓🤓👑👑👑👑

    0
    4 Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      bu parayla sıfır km aracın yarısını alamıyorsun en ucuz sıfır araç 129 bin tl şu an İnternette ki liste fiyatlarına kanma birazda sakin ol ne bu hırs :)

      Yorumla
    • Azgıntekeerkek
      Azgıntekeerkek
      +1 yıl

      Hahah bende 0 km almayı düşünüyor dum artık hayal oldu 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      zam gelmeden öncede alamazdın öandkamf

      Yorumla
    • Azgıntekeerkek
      Azgıntekeerkek
      +1 yıl

      🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
  • Melikşah_
    Melikşah_ Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Vw Golf 6 2009-2011 1.4 TSI Comfortline ya da şansıma bulursam Highline alırdım.

    1
    0 Yorumla
  • Oğuz1923
    Oğuz1923 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 48%
    +1 yıl

    Chevrolet cruze sedan
    2013 model. Otomatik. Turbo benzinli
    Kilometreleri düşük piyasadaki en sağlam araç. Hatcback versiyonuda var kadınlar daha rahat kullanır belki..

    0
    0 Yorumla
  • ChefG
    ChefG Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 76%
    +1 yıl

    VW scirrocco. Km de 60krş şehir içi. Hızı tatmin eder. 122hp olması dahi tatmin etsede satışı sıkıntı. 2012 model bir araç alırsın. Manuel spor arabada daha pahalıdır. Bu bir zevktir. Otomatik vitesini alabilirsin seçenek senin. Benzinli bu arada. 1.4 tsi motor var. Turbo üflemeli. Gaza basınca tıss ediyor.

    0
    3 Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      kanka sikrikkodan sonrasını anlamadım ya düzgün kullanın şu Türkçeyi

      Yorumla
    • ChefG
      ChefG
      +1 yıl

      Nasıl anlamadın sayın üye? Sana anlattım. Km de 60krş şehir içi. 37 krş şehir dışı. Benzinli. Ve Turbolu. Hızlı bir araç yani. Güzel ve spor

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      la sikrikkoyu anlattın anladım devamında gevelendin onu anlamadım neyse sen yorum yapma

      Yorumla
  • Ateist_Türk
    Ateist_Türk Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 69%
    +1 yıl

    Almam araba. Gerek duymuyorum. İstanbul'da zaten milyon tane araba var, bir ton hava kirliliği var. Araba almak pek mantıklı gelmiyor bana.

    0
    0 Yorumla
  • SimonPaula
    SimonPaula Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Arabalar konusunda 335 cevap paylaştı.

    Polo otomatik vites alırım

    1
    1 Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      bu fiyatlara var mı temiz 130 bin km altında

      Yorumla
  • alponzo060606
    alponzo060606 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    e46 cls türkiyede sayılı bulabilirsin tabi satılık olanını

    1
    4 Yorumla
    • Oğuz1923
      Oğuz1923
      +1 yıl

      O fiyata csl bul 10 tane alalım

      Yorumla
    • alponzo060606
      alponzo060606
      +1 yıl

      @Oğuz1923 var kardeşim arkadaş verecek 60 ama masraflı

      Yorumla
    • Oğuz1923
      Oğuz1923
      +1 yıl

      Csl mümkün değil.
      Normal e46 o fiyata anca. Perte çıkmış arabaya o fiyatı istiyorsa bilemem.

      Yorumla
    • alponzo060606
      alponzo060606
      +1 yıl

      @Oğuz192 el değmedik yeri yok

      Yorumla
  • Batuhan452
    Batuhan452 Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Araba almam uni okurum muhendis olur milli arabami uretirim hatta ucuyor be

    0
    0 Yorumla
  • captan_prise
    captan_prise Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 30%
    +1 yıl

    2012 honda civic elegance

    1
    0 Yorumla
  • _NiKaH_BoZaN_iMaM_
    _NiKaH_BoZaN_iMaM_ Takip Et
    Bilge Yaş: 107
    +1 yıl

    Passat alabilirsin

    1
    15 Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      eski kasa geliyor bu fiyata onlarda artık tırt

      Yorumla
    • _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      +1 yıl

      Öyle deme 2011-12 passatlar var artı son kasanın bir önceki kasası gayet güzel bence

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      Bu fiyata yok onlardan

      Yorumla
    • _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      +1 yıl

      59 bin e 1.4 tsi aldık yeni kasadan 20 gün önce... iyi araştır bence

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      kaç model

      Yorumla
    • _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      +1 yıl

      2011

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      kaç km de tamponlar hariç diğer bölgelerden hasar kaydı var mı, aracın bir tarafı komple boyalı mı bunların olmadığı araç yok İnternette en az 130 bin km de var benzinli ve ağır araç bize çok masraflı gelir en fazla 40 bin km daha dayanır

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      clio 4 gibi az yakan fırlayan masrafsız temiz az kullanılmış araç lazım bize malum adamlar artık tampon değişmiş hasar kaydı olan araca pert gözüyle bakıyor

      Yorumla
    • _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      +1 yıl

      Ne yaptın sende ya 60 bin e passat alıpta 100000 bin altı bekleme ve ayrıca çizikler değil ana şase motor ağır hasar sıkıntısı olmasın yeter... renault u vw ile bir tutma bence iyi geceler

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      bir tuttuğum yok paraya göre en mantıklısını alıyorum 160-170 binden sonra sadece kiralamacı galeriye satarsın, araç fiyatlarını ne kadar yükselirse yükselsin aldığının altında satarsın çünkü artık sürekli motor bağlantılı parçalar tamir ister bu km den sonra hatta 200 binden sonra yetkili servis bakıma bile almaz, gidip reno nun aşağı kalır yanı yok bence Honda da iyi araç 100 binin altında alırım ileride üzerine 5-6 bin katlar bile araç, siz bence aracı sağlam bir ekspertize sokun İnternette 2018 model üstü 150 bin altında yok bu fiyatlara km yi 200 bin yapıyorum 17 tane ilan çıkıyor ve hepsi ağır hasar kayıtlı en iyi ön kaput değişmiş 7 bin hasar kaydı kim bilir nasıl kafa kafaya girdi küçük bir kaza ile kaput değişmez

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      2010 model olucak

      Yorumla
    • _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      +1 yıl

      Neden kaputa parça düşmüş olamaz mı? Ayrıca 200 bin km bir şey değil 500 bin 1 milyon km artık yeni nesil arabalar sen öldürdün resmen

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      500 bin km mi dasak geçiyorsun a q adam yorum atmış i20 yi bir senede 10 binin üstünde kar yapmış sen hala 500 bin 1 milyon km diyorsun lamdjakd

      Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      sen nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama Türkiyede 200 bin km üstü ölüdür, bmw Mercedes olur zenginler çoluk çocuğuna alır havası olsun diye gerisi tırt

      Yorumla
    • _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      _NiKaH_BoZaN_iMaM_
      +1 yıl

      Motor değişimi için dedim ya neyse artık paran varsa gidip mercedes alırsın biter 60 bin çerez parası artık

      Yorumla
  • OuzBegg
    OuzBegg Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Seat leon 2012 oto vites

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    biraz daha biriktirir mini cooper alırdım

    1
    0 Yorumla
  • Hayat-Güneşi
    Hayat-Güneşi Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 32%
    +1 yıl

    Araba alacağıma eve yatırırım.
    Daha iyi.

    0
    0 Yorumla
  • Muratbyrm54
    Muratbyrm54 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    uste 10.000 daha koyar bmw z4 alirdim manuel

    1
    0 Yorumla
  • japonkadın3463
    japonkadın3463 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Ayaklarımı yerden kessin de

    0
    0 Yorumla
  • hazaltaskin
    hazaltaskin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Araba almak bankaya yatırırim

    0
    0 Yorumla
  • Sümüksüdüşünceler
    Sümüksüdüşünceler Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 61%
    +1 yıl

    30 binlik bir araba alırım gerisi saklarım paranın

    0
    0 Yorumla
  • reb00t
    reb00t Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl

    Araba değilde MacBook ve iMac alırdım

    0
    0 Yorumla
  • srkn01
    srkn01 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Alfa Romeo 159 stw

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    hayır..
    ev için peşinat yapardım..

    0
    0 Yorumla
  • Elisolder
    Elisolder Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Araba almam motorsiklet alirdim 😀 + ehliyet 🤣

    0
    0 Yorumla
  • Asdfghjklizx
    Asdfghjklizx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Biraz daha biriktirir vay be dediğimi alırdım

    0
    0 Yorumla
  • eflatunmavii
    eflatunmavii Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Audi a1

    1
    0 Yorumla
  • hknyln
    hknyln Takip Et
    Yoda Yaş: 50
    +1 yıl

    favorim volvo ikincisi workswagen

    0
    0 Yorumla
  • Specialman26
    Specialman26 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    BMW 318i 320d

    1
    0 Yorumla
  • EhliyetsizPilott
    EhliyetsizPilott Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Arabalar konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Giuliettaya gömerim hepsini

    0
    0 Yorumla
  • Uykucununşirinesi
    Uykucununşirinesi Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 40%
    +1 yıl

    hinda civic.

    0
    0 Yorumla
  • tuhafsin
    tuhafsin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Julietta

    0
    0 Yorumla
  • Gsw07
    Gsw07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    60 bine araba almam

    0
    0 Yorumla
  • istlife321
    istlife321 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    opel ıstıra ya da fosfoken kolf 🤔

    0
    2 Yorumla
    • Kültigintr
      Kültigintr
      +1 yıl

      golfun yarısı alınır aw cahili

      Yorumla
    • istlife321
      istlife321
      +1 yıl

      ya kafamı bozma. hem fikir veriyoruz hem de beğenmiyor. sanki sıfır alacak he birkaç yıl eskisini alırsan astra yerine golf de alırsın mercedes de. te allahım ya 🤔

      Yorumla
  • izzetkral
    izzetkral Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    BMW 525

    1
    0 Yorumla
  • Senyokken
    Senyokken Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Toyota corolla

    1
    0 Yorumla
  • HarLeyQuenn
    HarLeyQuenn Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Porsche

    0
    0 Yorumla
  • NincaTospa
    NincaTospa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Araba almam

    0
    0 Yorumla
  • Mami3407
    Mami3407 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bmw vazgeçilmezim

    0
    0 Yorumla
  • Sennkimsin
    Sennkimsin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    Arba almam😒😒

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(24)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Arabalar > Sorular > 60,000 TL paranız olsa hangi arabayı alırsınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

600 -700 bin lira bütçeniz olsa hangi arabayı alırdınız? 15 cevap verildi
1 milyon TL'niz olsa hangi arabayı alırdınız? 38 cevap verildi
1.500.000 TL'niz olsa hangi arabayı tercih ederdiniz? 7 cevap verildi
Yaklaşık 1 milyon TL bütçeniz olsa hangi arabayı almak isterdiniz? 10 cevap verildi
450.000₺ paranız olsaydı hangi arabayı alırdınız? 18 cevap verildi
Çok paranız olsa hangi arabayı alırdınız ? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨