İnsanlar değer verdiklerini göstermek için hediyeler alırlar. Bu hediyelerle söze vuramadıkları ya da sözlerle yavan kalan duyguları anlatmaya çalışırlar. Ancak hediye almak için doğru zamanlama gerçekten çok önemlidir. Yanlış zamanda alacağınız bir hediye sizi kötü düşüncesiz gösterebilir, ya da hemcinslerinizin çıtasını yükseltip hemcinslerinizi size düşman edebilir.
5-Özel günlerinde
Hemcinslerime sesleniyorum özel günlerinde mümkün olduğunca rutini bozmayın. Öküz falan derler geçerler ama eğer rutini bozup da hediye alayım ince düşüneyim derseniz yandınız. Duyabileceğiniz şeyler muhtemelen şunlar;
-Bana neden bu kadar iyi davranıyosun ben hak etmiyorum ki :'(
-Neden hediye aldın yoksa bir şey mi gizlemeye çalışıyorsun ?
-Böyle saçma şeylere para vermeni bir türlü anlayamıyorum
-Beğenmedim al götür bunu vb...
Dostlarım mümkün olduğunca rutini bozmayın aynı devam 2 kere öküz der 3. ye benim öküzüm der gelir sarılır ;)
4- Hafta dönümü
Sayın pek muhterem hemcinslerim. Mümkünse öyle hafta dönümü ay dönümü diye sürekli hediyelere boğarak çıtayı yükseltmeyin. Sonra olan bize oluyor. Hem iyi düşünün her gün nutella yiyen birisi nutelladan sıkılır diğer arkadaşlarının nutella istemesi ona garip gelir. Yani ota boka hediye alıp da onu alıştırmayın ki alınca değeri olsun.
3-Suçlu oldukları zaman
Acıma yetime öper gider ellere denen bir atasözü var. Bunu yaşamak istemiyorsanız sevgiliniz suçlu olduğu zaman asla ve asla barışmaya çalışıp hediye almayın. Çünkü laflarla üste çıkıp size hediyeyi aldırırsa yakayı bir kere kaptırdınız demektir
2-Size yanlarında ihtiyaçları olduğu gün
Sevgilinizin size sığınmaya yanında olmanıza ihtiyacı olduğu gün asla hediye almayın. Çünkü o duygusaldan siz meteryalistten gitmeye çalışırsınız ve uyumsuzlaşma süreci başlamış olur. Sizi yanında istiyorsa ona en büyük hediye sizin varlığınızdır.
1-İlgisizleşmeye başladıkları zaman
Bir kız size karşı ilgisizleşmeye başlamışsa eğer o kızı hediyelerle kandırıp hayatınıza bağlamaya çalışmayın. İlgi sevgi bir kere gelir. Giderse bir daha zor gelir gelse de gene gider emin olabilirsiniz. Benim çok arkadaşım oldu evlilik teklifi edeceği gün için aylarca hazırlanıp da kapattığı kafede uzattığı yüzükle beraber terk edilen. Daha yüzüğü uzatmaya fırsat bulamadan terk eden. Sonra çocuk kendini uyuşturucuya verdi.
Velhasılı siz siz olun hediyenin gereksizinden ve doğru zamanda verilmeyeninden kaçının.
@RienQuell katılıyorum :D koşucan sonra mecnun olucan bana neyzen tevfiğin şiirlerinden yazdırmayın @halledebilirdik sen öyle değilsin seni ayrı tuttuk kardeşim :D
özel günlerimde çikolatayla gelince anında bittiği için hepsi bu kadar mı diye ağladığımı hatırlıyorum sonra iki torba dolusu çikolatayla gelmişti annem tarafından bu yüzden yılın damat adayı seçildi kskskksks her zaman yanlış değil yani
o kadar bence yazdım halen daha hayvanların satın alınması hediye edilmesi olayını aşamadılar abla :D ben çocuğa karga burnu pense seti almayı düşünüyorum elinde altın bir bilezik olur :D @yampirik @rienquell
Sevgililer gününde bile verilmesine karşıyım ki bunların lafı dahi olmaz. İlk tanışma günü ve evlenme yıldönümü başka da tanımam. Tabi olağan istisnalar dışında.
En İyi Cevaplar