Merhaba KizlarSoruyor Kullanıcıları
Getir Bir mutluluk firmasıyla ilgili bilgilerimi anlatacağım :)

Pandemi de en çok büyüyen nadide firmalardan biri olan getir artık gündelik hayatımızda baş tacımız oldu özellikle kampanyalarıyla ve hızlı getirmesi ile en çok talep gören uygulama sırasında diyebiliriz.
Ama her büyüyen firmalarda yaşanan sorunlarda getir de de yaşanabiliyor kimi bazen aksaklıklar bizi buluyor burada hem artılarını hem eksilerini konuşacağız.
Eksiklikleri ve artıları bir arada olacak.
Sipariş bazlı yoğunluktan dolayı maalesef bazen akşamları ihtiyacımız olan siparişleri veremiyoruz. Özellikle İstanbul gibi bölgelerde bu sorun çok sıklıkla yaşanan sorunlar arasında başı çekiyor diyebiliriz.
Peki sipariş ettiniz bir ürününüz veya bir kaç ürününüz de kötü bir halde geldi sebze aldınız yıkarken kötü halde olduğunu gördünüz bu gibi durumlarda ne yapmalıyız derseniz ilk önce sakin olalım olabilir insanlık hali diye anlayış gösterebiliriz o kadar yoğun çalışırken bazen dikkatlerden kaçabiliyor. Bu gibi durumlarda Çağrı hizmetleri veya online destekle iletişim geçmenizi öneririm. O esnada o küflü veya kullanılamaz halde ürünü saklayalım ki gördüklerinde o arkadaşları uyarsınlar.
Diyelim ki yemek sipariş verdiniz fakat 45 dk geçti gelmedi bekliyorsunuz arıyorsunuz fakat gelmek bilmiyor bazen bu gibi durumlarda sükunetimizi koruyalım. Çünkü pandemi sürecinden dolayı özellikle restoranlar aşırı sipariş alıyor. Kuryeler can çekişiyor bildiğiniz bazen kaza yapabiliyorlar. Allah korusun bu gibi durumlarda sakin kalalım onlarında bir can taşıdığını akşam evine gittiğinde ekmek götürdüğünü bilip de davranalım. Benim gözümde getir hem iyi bir şey yapıyor kampanyalarıyla ilgili hem kötü şu anlamda milletimiz kampanya dediğinde istenmeyen ürünleri bile satın alıyor ihtiyacı olmayan bir alışveriş çılgınlığı misali gerçekleşiyor bu kadar bağımlı olduğumuzu düşünmezdim ta ki getirin satış hacmine kadar
bu arada aklınıza takılan her soruyu sorabilirsiniz cevaplamaktan çekinmem :)
Sizce tek soru Getir bir mutluluk mu getiriyor yoksa alışveriş çılgınlığı mı ?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Paketci dediğimiz kardeşlerimin canı ile çalıştığını unutmayın reklamda olduğu gibi süre hız üzerinden baskı yapmayın
Ben baskı yapmıyorum aksine onları anlıyorum ama insanlar 10 saniye gecikse tribe giriyor brom
teşekkürler eline sağlıkk
Ne demek rica ederim. Bir çalışan olarak elimden geldiğince eksikleri ve artılarını belirtmeye çalıştım.