Annem teknolojiden kaçiyor ben ona bunlari mi alayım? 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Supurgeye sevinirdi ama biraz pahali
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Valla o kadar param yokk. Kıyafet aldım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hepsi kullanışlı ve çok mantıklı.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
fırını yeniledik valla en ideali o oldu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Hepsi de çok kullanışlı. Teşekkür ederiz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hepsi harika hediyeler olmus
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ütü masası olsa çok iyi olurdu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
çok güzel ürünler 😌😌 bayıldım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ben Robot süpürge alacağım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Güzel hediyeler gerçekten👌
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Şu süpürge makinelerinden aşırı derecede çok istiyoruz ama çok pahalılar belki ben mezun olup çalışırsam o zaman alabiliriz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Teşekkürler güzel yazı anneler günü için
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Robot süpürge hem anneme hem kendime alcam
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
ahhhh ne güzeller para olsa da alsak
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Faydalı bir bence göz atacğaım hepsine
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hepsi çok güzel bence vay
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Neye ihtiyacı varsa o alınmalı tabii ki...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güzel bilgi teşekkürler :))
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çok pahalı bunlar yaa beleş yok mu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Param olsa laptop alırdım anneme
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hiç gerek yok... Anne bı öpücükle bile rahat eder maksat gönül almak
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Burada bulunan ürünlerin çoğu ev ihtiyacı falan yani uygun bir zamanda da alınabilir. Bence daha çok manevi şeylerin değeri oluyor. urunler biraz şey gibi; AL ANNE UTU YAP, BIRAZDA EV SUPUR anneler günü değil de ev günü gibi. Yaninizdaysa değerini bilip öpün elinden, yanağından bu daha çok mutlu eder. Süpürgeyi, ütüyü sonra ev için alırsınız.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hepside çok pahalı benim maaşım bunları almaya yetmez 😔
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
244Cevap
Öneriler güzel sağol mediamarkt
En mantıklısı robot süpürge onu alırdım
Güzel ürünler var teşekkürler
Her yerde robot süpürgeler karşıma çıkıyor sanırım yeni trend bu. Tercih edilebilir.
Tercihim süpürge olurduu.
En mantıklısı robot süpürge
Hepsi çok iyi beğendim güzel:
Hepsi çok iyi fiyatlarda öyle 😳
Şu robot süpürgeler dünyanın en iyi icadı olmuş herhalde köle gibi yere tuz dök gelip süpürsün işi ne 😂
Teşekkürler Mediamarkt👍👍👍
Saol saol teşekkür ederim
Yeni çıkan süpürgelerden almak istiyorum ben de
Robot süpürge en iyisi bence
Şu robot süpürgeleri çok beğeniyorum ya.
Robot vacum mantıklı olabilir.
harika bakacağım hemen ben de ne alsam diye dğşünüyordum denk geldi
anneme robot süpürge alsam yine yetmez ona kalkar yine kendi temizler 😂😂😂😂😂
anneme dondurma alacambtamam mi
Alıcağı Guzel seyler var :)
Güzel bir bence olmuş teşekkürler
Bilgisayar alırdım sanırım
Hepsi de güzel ürünler. Ihtiyaca göre alınabilir.
Bende telefon almayı tercih ettim ve yanında bişeyler daha aldım
Naparsanız yapın ütü almayın anneler gününde. Robot Süpürge mantıklı ama
XIOMI Mİ ROBOT VACCUM MOP güzelmiş 🤭 annemin bumun alıp trip atmayacağını bilmesem alırdım.
Alicam anneme insallah begenir😊
en iyisi robot süpürge çok büyük yardımcı eve
Annem teknolojiden kaçiyor ben ona bunlari mi alayım? 😂
Supurgeye sevinirdi ama biraz pahali
Valla o kadar param yokk. Kıyafet aldım.
Hepsi kullanışlı ve çok mantıklı.
fırını yeniledik valla en ideali o oldu
Hepsi de çok kullanışlı. Teşekkür ederiz
Hepsi harika hediyeler olmus
Ütü masası olsa çok iyi olurdu
çok güzel ürünler 😌😌 bayıldım
Ben Robot süpürge alacağım
Güzel hediyeler gerçekten👌
Şu süpürge makinelerinden aşırı derecede çok istiyoruz ama çok pahalılar belki ben mezun olup çalışırsam o zaman alabiliriz.
Teşekkürler güzel yazı anneler günü için
Robot süpürge hem anneme hem kendime alcam
ahhhh ne güzeller para olsa da alsak
Faydalı bir bence göz atacğaım hepsine
Hepsi çok güzel bence vay
Neye ihtiyacı varsa o alınmalı tabii ki...
Güzel bilgi teşekkürler :))
Çok pahalı bunlar yaa beleş yok mu
Param olsa laptop alırdım anneme
Hiç gerek yok... Anne bı öpücükle bile rahat eder maksat gönül almak
Burada bulunan ürünlerin çoğu ev ihtiyacı falan yani uygun bir zamanda da alınabilir. Bence daha çok manevi şeylerin değeri oluyor. urunler biraz şey gibi; AL ANNE UTU YAP, BIRAZDA EV SUPUR anneler günü değil de ev günü gibi. Yaninizdaysa değerini bilip öpün elinden, yanağından bu daha çok mutlu eder. Süpürgeyi, ütüyü sonra ev için alırsınız.
Hepside çok pahalı benim maaşım bunları almaya yetmez 😔
Güzel öneriler. Teşekkürler.
hergün anneler günü olmali