Stiliyle her yerde göz kamaştırmak isteyenler sıkı tutunsun: Mavi’de Kasım Fırsatları baş-la-dı! 🎉�
Moda & Stil Kasım Fırsatları Başladı: Her Kombinde Kendini İyi Hissedeceğin Jean’lerden Sıcacık Kazaklara En Trend 6 Parça (Sayfa 3) Mavi Takip Et Sponsorlu Moda Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1615 Kasım Fırsatları Başladı: Her Kombinde Kendini İyi Hissedeceğin Jean’lerden Sıcacık Kazaklara En Trend 6 Parça Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
Lazoğluuuuu Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Hep kadın görseli vardı erkek için bişey yokmuydu yaa 0 0 Yorumla
El_miram04 Takip Et Guru Yaş: 26 +1 yıl Geniş paça yüksek bel pantolon mükemmel bu tarzı çok seviyorum muhakkak almam gereken bir urun hemde indirimdeyken 1 0 Yorumla
Yalniz__cicek Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Gri esofman 👍🏻 bu senenin modalari pek cekmiyor 1 0 Yorumla
beautiful-angellll Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Bej mont rengi modeli harika eline sağlık bilgilendirici paylaşım 👍🏼 1 0 Yorumla
Congruent Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Kış mevsiminin en sevdiğim parçaları; kazaklar ve kabanlar. Özellikle de kazaklar favorim. Kombinlemesi iyi oluyor. 1 0 Yorumla
benbendeğilimartık Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Hepsi güzel, ancak eşofman tercih ediyorum. Rahatsızım ben evden çıkamıyorum ki. 0 0 Yorumla
Delirttiniz0beni Takip Et FenomenGuru Yaş: 25 +1 yıl Beğeniyorum bu tarzları. Güzel bir marka 1 0 Yorumla
Zlatan_red Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Mavi en çok sevdiğim markalar arasında geçenlerde 2 kazak aldım cidden harika :) 1 0 Yorumla
papatyacan Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl beyaz kazak çok güzel almam lazım 1 2 Yorumla Hüseyin_33 +1 yıl Kışın beyaz mı giyilir abla?@papatyacan Yorumla papatyacan +1 yıl renkleri vardır illaki Yorumla
Cailleach Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Benim de bu aralar yeni bir jean pantolona ihtiyacım vardı. Kendime doğum günü hediyesi vereyim 🖤 Yıllardır jean pantolon aldığım tek marka Mavi. Seviliyorsun 1 1 Yorumla Limansisleri +1 yıl Merhaba. Moderatörsünüz galiba. Mesajımı görünce bir konuda yardımcı olabilir misiniz? Yorumla
zenci21 Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl 14 yıldır her zaman mavi 1 numara kesimi kalıbı muhteşem 1 0 Yorumla
LaStCaCa Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl İyi güzel elinize sağlık. Biraz fiystı ucuzlatın ya 1 0 Yorumla
Siyaah_Beyaaz Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Jakarlı beyaz Kazak ve yeşil elbise çok güzel 1 0 Yorumla
merverahatli Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl simdi söyle, kazaklar moda oldu, penyeler modaliktan cikti, ben ne alsam moda olur gözüyle bakiyorum artik, moda benim aldigim kiyafettir 1 0 Yorumla
Odremacya Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bune ya resmen ayları satın almışlar her aya fırsat ayı diyorlar ama ürünler güzelmiş. 1 0 Yorumla
ayşe2346 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Yeşil elbisenin güzelliği peki 💚 Muhakkak alacağım kendime. Şahanesin Mavi! 1 0 Yorumla
Orhan_nermin Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Özgür ruhuna eşlik ederek sokak şıklığında zirveye çıkmanı sağlayacak BARCELONA Yüksel Bel Geniş Paça Jean Pantolon bayılıyorum. Benim tarzım böyle 1 0 Yorumla
VeronFeedee Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl eskitilmiş mom jeanler benim için yaratılmışlar bir de paçalarını kıvırınca mükemmel oluyor 1 0 Yorumla
Mordecaii34 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Ürünler güzel. Kullanıma uygun görünüş açısından. 1 0 Yorumla
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Moda & Stil konusunda 366 cevap paylaştı. Mavi iyidir. Fırsatlarla birleşince daha da iyi olmuş. ;-) 1 0 Yorumla
erkann29 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Mavi den çok alışveriş yapmam yalnız aldıklarım gayet şık be memnun kaldım 1 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı. Mavi yi seviyorum ama azcik dahab ucuz olsa keske 1 0 Yorumla
Jidotojimoshi Takip Et Guru Yaş: 44 +1 yıl İki pantolon aldım bir sweet bahara atarım kendimi ;) 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
güzel ındırımler var gercekten
Mom jeans e bayıldım. Çok güzel. 🖤
Hep kadın görseli vardı erkek için bişey yokmuydu yaa
Hadi bakalım hayırlısı olsun
Hepside çok güzeller
Yeşil elbise özelliklede
Geniş paça yüksek bel pantolon mükemmel bu tarzı çok seviyorum muhakkak almam gereken bir urun hemde indirimdeyken
Erkekler için olsa bakardık..😏
Erkek için yok mu yaa ejdjskks
üstler harika bayıldım efsane
Erkekler için bir reyonunuz Yokmuu
Gri esofman 👍🏻 bu senenin modalari pek cekmiyor
Bej mont rengi modeli harika eline sağlık bilgilendirici paylaşım 👍🏼
Fiyatlar hep böyle olsa keşke.
Bilgileriniz için teşekkürler.
alınası hediyeler var beğendim
çok kaliteli mağaza almaya değer
Güzwl bende kendime alayim
güzel çalışma olmuş bence
Hemen alayım bir kaç tane
Suni Kürk Detaylı Bej Mont gayet güzelmiş
Kış mevsiminin en sevdiğim parçaları; kazaklar ve kabanlar. Özellikle de kazaklar favorim. Kombinlemesi iyi oluyor.
çok. kaliteli urunler bulunan bir magaza..
Hepsi güzel, ancak eşofman tercih ediyorum. Rahatsızım ben evden çıkamıyorum ki.
Beğeniyorum bu tarzları. Güzel bir marka
Mavi en çok sevdiğim markalar arasında geçenlerde 2 kazak aldım cidden harika :)
beyaz kazak çok güzel almam lazım
Kışın beyaz mı giyilir abla?
@papatyacan
renkleri vardır illaki
Salaş hırkalar favorim... 😎
Abi her şey çok güzel ama çok pahalı ya
Benim de bu aralar yeni bir jean pantolona ihtiyacım vardı. Kendime doğum günü hediyesi vereyim 🖤 Yıllardır jean pantolon aldığım tek marka Mavi. Seviliyorsun
Merhaba. Moderatörsünüz galiba. Mesajımı görünce bir konuda yardımcı olabilir misiniz?
Bir ara alıp denemek lazım.
14 yıldır her zaman mavi 1 numara kesimi kalıbı muhteşem
İyi güzel elinize sağlık. Biraz fiystı ucuzlatın ya
Cok pahali cokk hersey guzel ama
Jakarlı beyaz Kazak ve yeşil elbise çok güzel
Hepsi birbirinden güzeller mavi
Suni Kürk Detaylı Bej Monta ba-yıl-dım!
Stil yaratmak için mavi tabikide
Hayat çok pahalı ya hemde çok
Hepsi çok güzel ama hiç biri tarzım değil.
Güzel yaziiiii beğendim
Ss
simdi söyle, kazaklar moda oldu, penyeler modaliktan cikti, ben ne alsam moda olur gözüyle bakiyorum artik, moda benim aldigim kiyafettir
Hepsi güzelde çok pahalı ekonomi durumu kötü
İyi gibisanki indirimler bence
Geçen sene aldığım uzun palto hala giyerim
Bune ya resmen ayları satın almışlar her aya fırsat ayı diyorlar ama ürünler güzelmiş.
Yeşil elbisenin güzelliği peki 💚 Muhakkak alacağım kendime. Şahanesin Mavi!
Özgür ruhuna eşlik ederek sokak şıklığında zirveye çıkmanı sağlayacak BARCELONA Yüksel Bel Geniş Paça Jean Pantolon bayılıyorum. Benim tarzım böyle
Hepsi çok güzel çok güzelsin mavili
eskitilmiş mom jeanler benim için yaratılmışlar bir de paçalarını kıvırınca mükemmel oluyor
Ürünler güzel. Kullanıma uygun görünüş açısından.
güzel hepsi almak istedim
Mavi iyidir. Fırsatlarla birleşince daha da iyi olmuş. ;-)
Teşekkür ediyorum güzel bilgiler için
Mavi den çok alışveriş yapmam yalnız aldıklarım gayet şık be memnun kaldım
Yazı ve öneriler için teşekkürler...
Güzel bir yazı olmuş tebrik ederim 🤍🤍
Mavi yi seviyorum ama azcik dahab ucuz olsa keske
Mavi mom jean işe beyaz gömlek
Yeni kombineler ateş ediyor 👍🏻
İki pantolon aldım bir sweet bahara atarım kendimi ;)