Kendimi zayıf gösterme hilem olan Star Mom Jean'imi ifşa ettiğiniz için biraz üzüldüm. Ama beyaz kazağı çok beğenince sizi hemencecik affettim. Harika bir liste olmuş hepsini alasım geldi. :)
Tam kız arkadaşıma hediye düşünürken karşıma çıktı. Beyaz kazak ve bej montu favorilere ekledim bile. 😇
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bej renk mont cokselmis ama çok para yahu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Güzelmiş zaten mavi iyi marka
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Mavi güzel kaliteli bir marka seviyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çok güzeller keşke hepsi benim olsa
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Oversize seviyorsam, sebebi sensin” dedirtecek Jakarlı Beyaz Kazak güzel
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Süper olmuş bence. Beğendim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Mukemmel otesi kombinler efendim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Hepsi güzel ama ben 70 kiloyum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
yüksek bel mom jeanlerin kölesiyiz
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Güzel bir paylaşım olmuş😀💃🏼
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hepsi güzel ürünler ama biraz Pahalı gibi
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ciddi bir harcama yaptım zaten 🤦🏼♂️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bej montun stoklarına bakmalıyım😅
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hepsi çok şık çok güzeller
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Çok güzeller ama 🙃🙃😊😊
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bayıldım!!! Gerçekten maviden aldığım jeanslerim 3 sene gidiyor
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Elbise çok şık görünüyor 🙏
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yeşil elbise çok güzel alicam
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Mavinin elbiselerinin hastasıyım, kumaşları aşırı kaliteli. Çiçek gibi duruyorlar üstümde, çiçek demişken; şu mehşur çiçekli elbiselerde Mavi bir marka <3
3
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Benceler > Kasım Fırsatları Başladı: Her Kombinde Kendini İyi Hissedeceğin Jean’lerden Sıcacık Kazaklara En Trend 6 Parça
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
hepsi birbirinden güzel ve şık duruyor
Harika pantolonlar var güzel kombinle
Mavi yine döktürmüş, güzeller bu seneki koleksiyonları
Mavi her zaman güzel şeyler yapıyor teşekkür ediyoruz kendilerine
Krem rengi monttan almıştım içinin dokusu efsoo
Kazak, ceket ve elbise gayet hoş parçalar 👌🏻
Sondan ikincı 10 numara alacagim
yalnız o hırkaya bayıldım
Çiçekli yeşil elbise çok güzel
Teşekkürler paylaşımın için 😊
Hepsinin modelleri çok güzel 🌸
Çok güzeller yaa özellikle kazaklar
Çok güzel bir yazı olmuş. Elinize sağlık
Mavinin reklamı bile kadın üzerine. Erkek modelleri görelim bi de. Stilimize renk katalım 😁
Hepsi birbirinden güzeller
Teşekkürler paylaşım için
3 yıl önceki modeller gibi şık, biker deri mont modelleri bekliyorum sizden.
çok tatlı fırsatlar teşekkürler mavi
güzel ve uygun hediye almak için
Harika hediye düşünüyordum ne olabilir diye artık hazır teşekkürler 😂
Kendimi zayıf gösterme hilem olan Star Mom Jean'imi ifşa ettiğiniz için biraz üzüldüm. Ama beyaz kazağı çok beğenince sizi hemencecik affettim. Harika bir liste olmuş hepsini alasım geldi. :)
Tam kız arkadaşıma hediye düşünürken karşıma çıktı.
Beyaz kazak ve bej montu favorilere ekledim bile. 😇
Bej renk mont cokselmis ama çok para yahu
Güzelmiş zaten mavi iyi marka
Mavi güzel kaliteli bir marka seviyorum
Çok güzeller keşke hepsi benim olsa
Oversize seviyorsam, sebebi sensin” dedirtecek Jakarlı Beyaz Kazak güzel
Süper olmuş bence. Beğendim
Mukemmel otesi kombinler efendim
Hepsi güzel ama ben 70 kiloyum
yüksek bel mom jeanlerin kölesiyiz
Güzel bir paylaşım olmuş😀💃🏼
Hepsi güzel ürünler ama biraz Pahalı gibi
Ciddi bir harcama yaptım zaten 🤦🏼♂️
Bej montun stoklarına bakmalıyım😅
Hepsi çok şık çok güzeller
Çok güzeller ama 🙃🙃😊😊
Bayıldım!!! Gerçekten maviden aldığım jeanslerim 3 sene gidiyor
Elbise çok şık görünüyor 🙏
Yeşil elbise çok güzel alicam
Mavinin elbiselerinin hastasıyım, kumaşları aşırı kaliteli. Çiçek gibi duruyorlar üstümde, çiçek demişken; şu mehşur çiçekli elbiselerde Mavi bir marka <3