Stiliyle her yerde göz kamaştırmak isteyenler sıkı tutunsun: Mavi’de Kasım Fırsatları baş-la-dı! 🎉�
Moda & Stil Kasım Fırsatları Başladı: Her Kombinde Kendini İyi Hissedeceğin Jean’lerden Sıcacık Kazaklara En Trend 6 Parça (Sayfa 2) Mavi Takip Et Sponsorlu Moda Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1615 Kasım Fırsatları Başladı: Her Kombinde Kendini İyi Hissedeceğin Jean’lerden Sıcacık Kazaklara En Trend 6 Parça Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
experienced16 Takip Et Master Yaş: 54 +1 yıl . Para varsa fırsat her zaman vardır.Bu kalabalıklarda bedava verseler işim olmaz.. 0 0 Yorumla
lüleli_turkuvaz Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl aşırıı güzel bu sene de her sene olduğu gibi mavi moda :)) 0 1 Yorumla lüleli_turkuvaz +1 yıl Şıklığı ve iç ısıtan sıcaklığı bir arada yaşatan Suni Kürk Detaylı Bej Mont gerçekten de öyle Yorumla
CrossSubject Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Eşofman altının fiyatını görene kadar gayet normaldi her şey... 0 0 Yorumla
pırıltı89 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Mavi yi severim fakat görsellerdeki ürünlerin hepsi niye salaş? 0 0 Yorumla
gecedenbirvakit Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Mavinin herşeyi çok kaliteli modelleride çok iyi ama bence gereksizce pahalı ya :( 0 0 Yorumla
freesiaaa Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Süper kampanyalar var hangisini alacağımı sasiriyorim 0 0 Yorumla
cemozturkk Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl İnsanlarin gözünü boyuyan indirimler iste. Normal gunden daha cok kazaniyorlar farkında mısınız 0 0 Yorumla
Olympuscazg Takip Et Xper 5 Yaş: 45 +1 yıl Erkekler içinde güzel indirimler istiyoruzzzz :) 0 0 Yorumla
Need4Read Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Güzel kombinler var, siteye göz atmam gerek sanırım. 🙂🙂 1 0 Yorumla
YetersizUmutsuz Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ay hepsi de çok tatlı bunlar ne e e e e ❤️ 1 0 Yorumla
Xibalba77 Takip Et Bilge Yaş: 33 +1 yıl Mavi gerçekten kaliteli ürünleri uygun fiyattan satıyor 1 0 Yorumla
Attarlıkadın Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl Ooooooo mavi severim ki pahalılığı sonradan arttı 1 0 Yorumla
Gizli1poncik Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Herkesin yeşil dediği elbise neden yeşil değil 😅 1 0 Yorumla
Titii Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Mavi nin ceket ve kot pantolonlarına baa yı lı yo rum👌❤ 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
.
Para varsa fırsat her zaman vardır.
Bu kalabalıklarda bedava verseler işim olmaz.
.
aşırıı güzel bu sene de her sene olduğu gibi mavi moda :))
Şıklığı ve iç ısıtan sıcaklığı bir arada yaşatan Suni Kürk Detaylı Bej Mont gerçekten de öyle
İyi paranız olursa alırım
Eşofman altının fiyatını görene kadar gayet normaldi her şey...
Mavinin ürünleri süper cidden
Mavi yi severim fakat görsellerdeki ürünlerin hepsi niye salaş?
Kasımda mavi başkadırrrr..
Mavi yide hiç sevmem ama neyse
Mavinin herşeyi çok kaliteli modelleride çok iyi ama bence gereksizce pahalı ya :(
Hic biri bana gore degil. Inanmiyorum..
Eşofman alti 112 lira olur mu
Hepsı guzel ama bıraz pahalı gıbı
Hepsi çok hoş fakat vüzdan boş. 🦄🥺
Mukemmel. Harika. Bayıldım.
keşke erkek ürünleride olsaydı
Hepsi güzel hepsi hoş bana herşey yakışır 😂
Süper kampanyalar var hangisini alacağımı sasiriyorim
Bitmedi şu kampanyalar günlerdir...
Mavi pahalı ya gri daha iyi bence
İnsanlarin gözünü boyuyan indirimler iste. Normal gunden daha cok kazaniyorlar farkında mısınız
Hic bir kampanyaya inanmiyorum
3 gunluk dunyaya 3 gunluk indirim
Erkekler içinde güzel indirimler istiyoruzzzz :)
Para olmadiktan sonra neye yarar
Hoş elbise dışında diğerlerini beğendim
Katılıyorum mavi zaten ülkenin en iyi markası
Güzelmiş bence teşekkür ederiz
Vay canına aman tanrım !!!
Hep bayanlara özel. Erkeklere yok mu indirim.
Eşofman baya baya iyiymisss
Evet ürünler güzel kaliteli beğendim
Güzel ürünler var almaya deger
Yeşil elbise mukemmel duruyor
Bu fiyatlar niye bu kadar ucuz bi de mavi
Kalite ucuz olmaz ama gerçekten uygun fiyat
Kış sezonunda bu soğukta giyen olur illaki dimi
Çok rahat ve kaliteli renkler kalıcı
Severim, bir cok ürün var.
Güzel kombinler var, siteye göz atmam gerek sanırım. 🙂🙂
Güzel bir markaya benziyor :)
erkeklere göre ürün yok mu
İkincisi çok hoş beya aşşık oldum
Ay hepsi de çok tatlı bunlar ne e e e e ❤️
Mavi gerçekten kaliteli ürünleri uygun fiyattan satıyor
Mavi candır 👍favori giyim markamız
Yeşil elbise çok çok güzellllll
Güzel parçalarmış gerçekten
Ooooooo mavi severim ki pahalılığı sonradan arttı
Mont çok hoş stoklara bakmalıyım🤤
Erkek ürünlerini de görmek isterdim 😔
Baaayııııldıııımmmmmmmmm💙💙💙💙💙
esofman bayagıı ıyı harıkaa
mavi kalbimi bıraktım buraya 💙
Herkesin yeşil dediği elbise neden yeşil değil 😅
Mavi nin ceket ve kot pantolonlarına baa yı lı yo rum👌❤
Güzel dpeişik modeller varmış
Eşofman bayağı güzelmiş aşık oldum❤❤
Oversize seviyorum... Her zaman heryerde
Guzel seyler var hosuma gitti mavi
Elbise güzelmiş eşofman fazla pahalı