Bazı insanlar şanssız doğar, bazıları ise sonradan şansını kaybeder. Öyle ya da böyle dünyanın en şanslı insanı olsanız bile hayatın sillesini market alışverişinde yeriz hepimiz. Nasıl mı? İşte böyle:
Poşeti bir türlü açamayız, ellerimiz titrer... Yapışmıştır resmen o an o lanet poşet! :D

Kendimizi o an dünyanın en beceriksiz insanı olarak hissederiz. Yarım bir gülümsemeyle "yapışmış açılmıyor yuaav" deriz kısık bir şekilde... İçten içe terleriz o poşeti açtığımıza pişman oluruz.
Aldığın ürünün barkodunun okunmaması ve düşmüş olması da bir felakettir.

Kasaya geldiğinde makine bir türlü okumaz. Barkodunu girer kasiyer ve yine olmazsa yeni bir ürün getirmek gerekir. Bir de kasada sıra varsa, o an zaman sanki su gibi akıp geçer bizim için. :)
5 kuruş para üstünü beklesem mi, beklemesem mi düşüncesi

Bazen bir şey alırsınız 9.95 Türk lirasıdır. 10 Lira verdiğinizde kasiyerin oyundan çıkarken yavaş hareket eden oyuncular gibi yaptığı hareket sonrası ulan para üstünü beklesem mi, beklemesem mi düşüncesi eminim çok kişinin aklına geliyordur.
İstediğimiz ürünün tam da o gün kalmamış olması

Hevesle yeni bir ürün duymuşuz ve marketin yolunu tutmuşuzdur. Evet o şanssız sensin biliyorum... Gittiğimiz gibi dönüşümüz bir olmuştur çünkü o üründen ya gelmemiş ya da kalmamıştır.
Almak istediğimiz ürünün fiyatını görünce "yuh ulan" deyip vazgeçmek

Bazen ise merak edip alırız ancak fiyatını görmemizle bırakmamız bir olmuştur. Keşke bırakmasak ama bırakıyoruz işte. Cimrilikten değil ancak o fiyatı hak etmez diyoruz belki de...
En az görünen kuyruğa girip en uzun sırayı beklememiz yok mu, dramdır bu.

Beyinler harika şekilde çalıştırılır ve en uygun kasanın yolu tutulur. O da ne! En az sırayı görüp gittiğiniz kasada bir anda işler uzayacaktır. Yandaki insanların işlerini halledip oradan ayrılmaları sizi bir hayli kötü hissettiriyor olsa gerek! :D
Mahalle bakkalının önünden geçememe

Bu eskidendi artık yok kesinlikle. Ancak eskiden büyük alışveriş yapıldığında market poşetleri ile bakkalın önünden geçmek büyük bir gerilimdi. Çünkü bakkala belki de yazdırdığın bir borç vardı ama onu ödemek yerine markete gitmiştin... Üzücü :(
Paranın kasada yetmemesi de insanı derin düşünceler içine sokar o an.

O an yine ince hesaplar peşine düşer insan. Şunu bırakalım lütfen deyip kasaya bırakırız... İnsan bu, vazgeçmek istemiyor hiçbir şeyden. İlk bırakılan ürünlerin kalbi olsa kırılırlar mıydı acaba bizlere? :D
Anne bundan da alalım diyen çocuğun isteğiyle yazdım bu yazımı. Allah kazancınıza bereket, vücudunuza sağlık sıhhat versin, selametle. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
En çok da aradığım ürünü bulamadığım oluyor.
Bir de inat edip market market gezmem yok mu :D
Emeğine sağlık, gülerek okudum :D
Teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim. Her ne kadar benceler okunmasa bile pek böyle gerçekten okuyup gelenler çok mutlu ediyor beni...
Valla geçen o bimdeki tatlıda kadife tatlısını bulmak için 4 tane bim değiştirdik arkadaşla valla :D
İşte tam bir alışveriş fenomeni :D
Ben tattım onu :) Güzeldi, sevdim 😋
Şahane bir paylaşım hepsi zamanında başıma geldi olmayan yok içlerinde
Teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :)
Eline sağlık çok güzel olmuş. Sırada parasını ı hazırlamanlar ilet
Ay o poşet, pahalılık ve kuyruk olayını okuyunca bile titredim
-kasiyer hatunun dido önermesi ,
- kasiyerin erkek ya da kadın farketmeksizin yavaş işlem yapması.
deli olurum.
Markette dolaşıp bişey almayınca sanki bişey çalmışım gibi hissediyorum kendimi 😂
Ellerine sağlık güzel olmuş ✨
Hepsini süper açıklamışın eline sağlık
az çok aynı şeyleri yaşıyoruz..
sıra beklemekten nefret ediyorum 😏
Sıra varken önünüze geçenler.
hep eğlenceli olmuştur alışveriş
Aynen genelde böyle şeyler oluyr
Çok kötü durumlar. Neyse ki bazılarını yaşamıyorum
Sosyal mesafeye uyan yok ben buna sinir oluyorum
Iyyy barkot sorununu hep yaşamışımdır 🤦♀️🤦♀️
Kuyruk evet sanki bana inat
Eğlenceli olmuş shsjs eline sağlık
Aynı banada oluyor bu ya poşeti acılmıyor 😂
Poşeti açmak ayrı bir dert cidden
Markette calisiyorum saygilar😬
Karikatürlerle daha da hoş olmuş. Eline sağlık.
Genelde barkot sorunları can sıkıcı😊
hiçbirini yaşamamak ümidiylee
çok doğru tespitler
Ne güzel olmuş
Güzel olmuş
Fiyat farki
ahaahahaaa