Gerilim ve Hayal Kırıklığının Bir Parçası: Market Alışverişinde Sürekli Başımıza Gelenler

Bazı insanlar şanssız doğar, bazıları ise sonradan şansını kaybeder. Öyle ya da böyle dünyanın en şanslı insanı olsanız bile hayatın sillesini market alışverişinde yeriz hepimiz. Nasıl mı? İşte böyle:

Poşeti bir türlü açamayız, ellerimiz titrer... Yapışmıştır resmen o an o lanet poşet! :D

Gerilim ve Hayal Kırıklığının Bir Parçası: Market Alışverişinde Sürekli Başımıza Gelenler

Kendimizi o an dünyanın en beceriksiz insanı olarak hissederiz. Yarım bir gülümsemeyle "yapışmış açılmıyor yuaav" deriz kısık bir şekilde... İçten içe terleriz o poşeti açtığımıza pişman oluruz.

Aldığın ürünün barkodunun okunmaması ve düşmüş olması da bir felakettir.

Gerilim ve Hayal Kırıklığının Bir Parçası: Market Alışverişinde Sürekli Başımıza Gelenler

Kasaya geldiğinde makine bir türlü okumaz. Barkodunu girer kasiyer ve yine olmazsa yeni bir ürün getirmek gerekir. Bir de kasada sıra varsa, o an zaman sanki su gibi akıp geçer bizim için. :)

5 kuruş para üstünü beklesem mi, beklemesem mi düşüncesi

Gerilim ve Hayal Kırıklığının Bir Parçası: Market Alışverişinde Sürekli Başımıza Gelenler

Bazen bir şey alırsınız 9.95 Türk lirasıdır. 10 Lira verdiğinizde kasiyerin oyundan çıkarken yavaş hareket eden oyuncular gibi yaptığı hareket sonrası ulan para üstünü beklesem mi, beklemesem mi düşüncesi eminim çok kişinin aklına geliyordur.

İstediğimiz ürünün tam da o gün kalmamış olması

Gerilim ve Hayal Kırıklığının Bir Parçası: Market Alışverişinde Sürekli Başımıza Gelenler

Hevesle yeni bir ürün duymuşuz ve marketin yolunu tutmuşuzdur. Evet o şanssız sensin biliyorum... Gittiğimiz gibi dönüşümüz bir olmuştur çünkü o üründen ya gelmemiş ya da kalmamıştır.

Almak istediğimiz ürünün fiyatını görünce "yuh ulan" deyip vazgeçmek

Gerilim ve Hayal Kırıklığının Bir Parçası: Market Alışverişinde Sürekli Başımıza Gelenler

Bazen ise merak edip alırız ancak fiyatını görmemizle bırakmamız bir olmuştur. Keşke bırakmasak ama bırakıyoruz işte. Cimrilikten değil ancak o fiyatı hak etmez diyoruz belki de...

En az görünen kuyruğa girip en uzun sırayı beklememiz yok mu, dramdır bu.

Gerilim ve Hayal Kırıklığının Bir Parçası: Market Alışverişinde Sürekli Başımıza Gelenler

Beyinler harika şekilde çalıştırılır ve en uygun kasanın yolu tutulur. O da ne! En az sırayı görüp gittiğiniz kasada bir anda işler uzayacaktır. Yandaki insanların işlerini halledip oradan ayrılmaları sizi bir hayli kötü hissettiriyor olsa gerek! :D

Mahalle bakkalının önünden geçememe

Gerilim ve Hayal Kırıklığının Bir Parçası: Market Alışverişinde Sürekli Başımıza Gelenler

Bu eskidendi artık yok kesinlikle. Ancak eskiden büyük alışveriş yapıldığında market poşetleri ile bakkalın önünden geçmek büyük bir gerilimdi. Çünkü bakkala belki de yazdırdığın bir borç vardı ama onu ödemek yerine markete gitmiştin... Üzücü :(

Paranın kasada yetmemesi de insanı derin düşünceler içine sokar o an.

Gerilim ve Hayal Kırıklığının Bir Parçası: Market Alışverişinde Sürekli Başımıza Gelenler

O an yine ince hesaplar peşine düşer insan. Şunu bırakalım lütfen deyip kasaya bırakırız... İnsan bu, vazgeçmek istemiyor hiçbir şeyden. İlk bırakılan ürünlerin kalbi olsa kırılırlar mıydı acaba bizlere? :D

Anne bundan da alalım diyen çocuğun isteğiyle yazdım bu yazımı. Allah kazancınıza bereket, vücudunuza sağlık sıhhat versin, selametle. :)

Gerilim ve Hayal Kırıklığının Bir Parçası: Market Alışverişinde Sürekli Başımıza Gelenler
Cevapla