Kaban veya monta ihtiyacım var, benim de ihtiyacım var diyorsan işte seçenekler burada!

Kaban veya monta ihtiyacım var, benim de ihtiyacım var diyorsan işte seçenekler burada!

1. Çok kötü. Krem kaban ise çok hoş. Hem de kullanışlı. Son kabanın da rengi güzel sadece. Uzun kabanları sevmiyorum. Onunda tek kusuru o.
Krem mont şahane...
Cevap
12Cevap
terletmeyen ve üşütmeyen modeller kaliteli kumaşlar
Her mont güzel ama ben sevmedim
Her mont guzeldir
Lacoste gerisine gerek yok
Alma bence kis bitti...1 ay bekle daha ucuz alirsin seneye giyersin.
Lacoste Kadın Kahverengi Mont harika 😎
Mont çok iyi harika
Kürk tercih ediyorum. Kaşelerden bıktım.
Mont Harika gözüküyor
Krem güzel
Krem güzel
2. şık gözüküyor
@arakne ye katılıyorum.
Lacoste timsah 🐊
Birincinin duruşu güzel ama iki numara daha kullanışlı tatlım 🌸
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar