1. “Bilgisayarından bir şey bakabilir miyim?” bahanesiyle tüm sekmelerde hediye alternatiflerini açı
Alışveriş & Hediyeler Erkek Arkadaşına Doğru Yılbaşı Hediyesini Aldırmak İçin 8 İpucu (Sayfa 7) Pandora Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 94 Erkek Arkadaşına Doğru Yılbaşı Hediyesini Aldırmak İçin 8 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 13 kişi beğendi
Pmbepanterizm Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Her şey çok güzel ama bir şey eksik. Sevgili 😂 1 0 Yorumla
TuzluSuu Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Erkek arkadasim yok bu soruda ne isim var 😒 0 1 Yorumla adanus001 +1 yıl Erkekler seni bulur Yorumla
SinirliBiber Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 664 cevap paylaştı. Bunların hepsi erkek düşmanı. :): 0 0 Yorumla
Tatlıbirüye Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl Yılbaşı için hediye almasada olur 0 4 Yorumla lucciola +1 yıl dun kzdırmak için oyle dedim 😄. kusura bakma 😊 Yorumla Tatlıbirüye +1 yıl @lucciola anlamadım? Yorumla lucciola +1 yıl erkeğe beziyorsun demiştim. unutmuşşun hatırlatmasaydın keşke😄 Yorumla 1 yorumu gör Tatlıbirüye +1 yıl @lucciola yooo hiç problem değil takmam ben öyle şeylere aldığım onca iltifat beni nasıl ilgilendirmiyorsa 28 yılda bir kez duyduğum bu benzetme de ilgilendirmedi beni Yorumla
rrevolutionn Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 353 cevap paylaştı. Taktikler, taktikler.. 0 0 Yorumla
gamzelihatun54 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Ya o ne alsa benim hosuma gider dusuncelidir:) 0 0 Yorumla
bedyellowman Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl yılbaşında hediye alma ve aldırma saçmalığı... 0 0 Yorumla
GoLD35 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 323 cevap paylaştı. Uzerimize oynuyorlar resmen 😃😂 0 0 Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kimseye bisey aldirmam kendim alirim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
586Cevap
Sevgilim olunca düşürüZ
Taktik maktik yok bunları direk uygula 😄
E güzel.. :) Hediye kabul edilir..
Bu adam kel değil miydi
Hahaha hi hos degil ama piskinlik resmen bu
Her şey çok güzel ama bir şey eksik. Sevgili 😂
hic hediye alinmasindan hoslanmiyorum yaa
Bence bırakalım o ne istiyosa onu alsin
Erkek arkadaşım yok😁
İç çamaşırı en iyisi😊
Cuzdan almayi dusunuyordum
Yıl başı hediyesi saçma bence
En guzel hediye icten bir sarilma
Yüzüğü aldı şimdi de kolye istiyorum :)
şampanya ve mum ışığı...
Hediyeden anlayan adam yok ya
İpuçları için teşkkrler
Amannnn, sevgiden büyük hediye yoktur.
Kizlar uygulayin tm sizlikbsjh
Olmadığı için sorun yok
Once erkek arkadaş lazım 😊
Sevgilim olduğunda denerim 😂
Bundan sonra bunları yapcagim😂😂
Erkeksiz kalin yollular
Hediyeye ne gerek var
Güzel buluyorum takılarını bende
Gönlünden geçeni alsın Bence
Erkek arkadasim yok bu soruda ne isim var 😒
Erkekler seni bulur
Bunların hepsi erkek düşmanı. :):
Yılbaşı için hediye almasada olur
dun kzdırmak için oyle dedim 😄. kusura bakma 😊
@lucciola anlamadım?
erkeğe beziyorsun demiştim. unutmuşşun hatırlatmasaydın keşke😄
@lucciola yooo hiç problem değil takmam ben öyle şeylere aldığım onca iltifat beni nasıl ilgilendirmiyorsa 28 yılda bir kez duyduğum bu benzetme de ilgilendirmedi beni
Evlensek de yüzük taksak 😄
Taktikler, taktikler..
Onun varlığı yeter 😊
ne alacağını iyi bilir
Olunca düşünürüm bunu.
süpriz yapsın hoşuna gider
Ya o ne alsa benim hosuma gider dusuncelidir:)
ah kızlar siz yok musunuz siz :D
bence en güzel hediye ona sevdiğinizi söylemek
Yılbaşı hediyesi saçma geliyor bana
yılbaşında hediye alma ve aldırma saçmalığı...
İşime yaradımı bilmiyorum :D
Bu yıl olmasa da seneye olur inş
Gece ilişki esnasında kulağına fısıldamak
yanına gidicem daha ne olsun😔
hediyeler yolda aldım
Erkeklerin peşini bırakın lütfen
Erkek arkadasim yok ki😂😂
Uzerimize oynuyorlar resmen 😃😂
kredi kartına el koyar, ne istiyorsam alırım ;)
Aynen birakin içimizden gelen birseyi alalım
Herşey dilde biter. Etki-tepki meselesi.
Baya eglenceli bir paylasim olmus :)
Baska gun alin.
Yilbasini ozel yapan sey ne?
Şu tektaş işine uyuz oluyorum
Hiç hediye aldırtmadım kimseye
Meselası sevgilim yok rahatım
Bilekler harika ama yaaa😍😍😍
Kimseye bisey aldirmam kendim alirim
Haha çok iyi ya bunlar :D
Ama sevgilim yok :(