ya da tamir etse daha iyi olur. Niye daha zor 1 duruma sokasın. Şimdilerde mac çok daha pahalı oldu. Bence elindekilerin değerini bilmek daha iyi olur.. ya da alırsın yeni 1 PC. Yokda mac alsın.
Hediye seçerken sevgilini de düşünmen gerek bu işler tek taraflı değil dir.. hediye isterken borç batağına atmayasin sonra elindekin den de olursun. O zamana anlarsın ama geç olur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
586Cevap
Çok güzel olmuş emeğine sağlık.
Sevgisini hissettirsin yanımda olsun yeter
denerim dicem de ne gerek var yaa
Direk istemek daha kolay olmaz mi
Uyguladığım şeyler 😂😂
Bana makyaj alsın :):):)
Sevgili olunca düşünürüz.
ilkokulda mıyız ya ne yılbaşı hediyesi?
Bu kadar ne uğrasacağım eksik kalsın
Keşke sevgilim olsada 😂
40 taklada atsan almazzz
Kendinde ara bence
@wanpersi neyi?
Neyi olacak neden istediğini aldıramadığını kendinde ara 40 takla değil 1 takla atsan yeter
Ne isterse onu alsın bulaşma bu işe
Bence erkeğe ipucu verin 😁😁
Erkek arkadaşım yokkjj
Bunlar hep kapitalizmin oyunları
Haha cok iyi taktikler var valla
içinden geleni yapsın yeter
Hediye almasa da olur. Öyle bir derdım yok.!
Yorgana uygun kılıf gibi bir sey9
Yılın basıda sonuda bır bızde
Olmadığından görüşümde yok açıkçası..😂
Bunlar mutlaka oluyor
bu kızlar çok çakal :D
Bence para kazanmak için böyle yapıyorsunuz.
Biz hediye sevmeyiz keşiz biz ponçik
Bu kadar zekilik akla zarar 😅😅 denemek lazım😂
ya erkek arkadas yoksa :d
Bunlar hep israil in oyunları
İşe yarayacağını sanmıyorum ama denemek lazım.
bir gülüşü ile anlarım ben
Maalesef erkek arkadaşım yok
Zorla güzellik, insanın içinden gelmeli.
Direk söyleyin bence ne istiyorsanız 😂
Eline sağlık kızlar görsünler :)
istedigim seyi direk soylerim
Kaliteli hatunların böyle şeyler yapacağını sanmam
Kapitalizmin nedenleri sıralanmış..
Gidip söylese daha mantıklı olur
sevgilim yokta olsada böyle şeylere gerek yok
Bizimde kız yok arkadaşlar
O zaten ne istediğimi iyi bilir :)
Biri de çıksın bize bir şey alsın
İpuçları için teşekkür ederiz
Güzel bence uygulucam
taktik var ama belki erkek arkadaş yok :))
geğikli don almayı düşünüyorum sadece :D
Belki deneyebilirim bu fikirleri.
İşe yarar ipuçları.
Teşekkürler
insan kendini bu duruma neden düşürür
Gerek yok böyle şeylere
Kadinlar alsin biraz da yeter
Daha sevgilim bile yok
Sinsice bü beğendim bak 😊
bir deneyelim bakalım einstein mode on
Maddiyata fazla giren hediyeleri sevmiyorum.
Neyse ki sevgilim yok djdkhjk
Ne gerek varki bunlara ya :D
Erkek arkadaşım falan yok.
Erkek arkadaşım yok 😅
alayım sana :D
@Saki90
Yok teşekkürler 😂😂
Bilgisayarim bozuldu mac pro alsa iyi olurdu😀
ya da tamir etse daha iyi olur. Niye daha zor 1 duruma sokasın. Şimdilerde mac çok daha pahalı oldu. Bence elindekilerin değerini bilmek daha iyi olur.. ya da alırsın yeni 1 PC. Yokda mac alsın.
Hediye seçerken sevgilini de düşünmen gerek bu işler tek taraflı değil dir.. hediye isterken borç batağına atmayasin sonra elindekin den de olursun. O zamana anlarsın ama geç olur.