Ben şunu anlamak istiyorum tek taş yüzük ama kızlar sinirlendiği zaman atıyorlar ama benim sevgilim olursa ona çok güzel beş taş yüzük alacağimçok mutlu edeceğimmm
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Takla atsakda erkekler anlamaz "aaaa sporamı başladın dur bende seninle beraber takla atayım "
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Benim sevgilim direkt sen seç dedi sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum
Valla insanın içinde olmadıktan sonra istersen amuda kalk gene fayda etmez almak isteyen kişi zaten sen hatirlatsan da hatirlatmasanda gider ince, zarif bir düşünce ile sana o hediyeyi alır.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yüzük fotoları gönderirim aa askim bak vok G uzel diye
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bence onu iyi tanıyorsam ipucuya bile gerek yoktur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
586Cevap
Bu kadar uğraşa ne gerek var içinden geçeni alsın
Daha kıymetli..
öyle imalara gerek olacağını sanmıyorum kesinlikle ne istediğimi ima etmeme fırsatt bulamadan hediyem elimde olur
bırakın da herkes gönlünden geçeni alsın böyle oyunlar oynayan sevgilim olsa çok tartışırdım bu konu için.. neyse ki yapmıyor
aldırmak nedir, abi ya içinden geleni alır adam zaten..
Başlık almak değil de aldırmak yalnız. :)))
Hata yapmamaya yönlendirme. :))
Neden aldırma çabası yaşasın ki kadın.
Onurlu bir davranış sergilemek ve beklenti içinde olmamak gerekir
Hediye Sünnetdir Hediyenin Büyü Kücü Olmaz Ve Sadece Hediye Özel Günler İçinde Verilmez Bilmenizi İstedim
hmm, laptopundan istediğim hediyeye bakarken sayfayı açık bırakır pc'yi kapatırım.
ilk açtıgında karsısına çıkınca anlar herhalde.
Kızlar taktikler işe yarıyor daha önce birçoğunu yaptım ve şu an elimde istediğim hediye bulunuyor ;)
Fazla değişik diye dışlanılabilirsiniz bunlarla. Sağlıklı mantıklı fikirler değiller
Hediye aldirilmaz hediye edilir birde hediyeden hediye edilir
Sık seçmeye gerek yok; Avm ye gidelim de ya da kartını al git,
Helal olsun kız milletine erkeklere herseyi yaptiriyor
Olsaydı alırdım ama olmadığı icin okumaya bile gerek duymadim
Bayanlar zaten neleri istedigini surekli dile getirirler. anlamak cok kolay
Bunları yapıp yine de anlamıyorsa 2018 e yalnız girin.
Bana göre de çekici bir ses tonu ile kulağımıza 🔥 li şekilde fısıldayın mesajı alırız.😉
Bunlara gerek yok AVM'de gezerken en çok baktığı şey en doğru hediye olur
direkt sölesin ne istedini hediye ne ya sonrada of bune die trip atar
Güzel bir romantik film izlet. sonra istediğini aldır :))
Beni tanıyorsa ne istediğimi de bilir sevgilim böyle numaralara gerek yok 😄
O benim ne istediğimi biliyor neye ihtiyacım oldugunuda alırsa alır
Ben kendimi çok seviyorum ve kendime hediye alacağım
Sevgilim yok varken de gözüne doka doka kar küresi iatiyorum dedim almadı öküz
Ben aldırdım bile :)) Tabi ne olduğunu bilmiyorum :P
Bütün sekmeleri açsanda hangini beğendi nerden bilecek
Burdakiler cok belli edici sekilde daha iyi yoldan hissetirebilirsiniz gibi yani baska yollari olmali
hatırlanmak en güzeli. uzaktaki bir arkadaşın bir dostunun bir yerlerde bir tabak çorba içecek yeri olduğunu düşünmek kadar güzeli yoktur bence.
Hiç yapmadım böyle. Ama lazım olur bir gün bu ip uçları
Bunları öğrendiğimiz iyi oldu hem tuzağa düşmeyiz hemde hatunun ks üyesi olduğunu öğrenmiş oluruz baya işe yaradı
telefondan bir arkadasının gıybetini yapmak için fotoğraf gösterirken telefon ekranının en sevdiğin ayakkabı görselinde kalmış olması.
Yönlendirmek istemem kendi istediğine göre istediğini alsin
Ben şunu anlamak istiyorum tek taş yüzük ama kızlar sinirlendiği zaman atıyorlar ama benim sevgilim olursa ona çok güzel beş taş yüzük alacağimçok mutlu edeceğimmm
Takla atsakda erkekler anlamaz
"aaaa sporamı başladın dur bende seninle beraber takla atayım "
Benim sevgilim direkt sen seç dedi sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum
Valla insanın içinde olmadıktan sonra istersen amuda kalk gene fayda etmez almak isteyen kişi zaten sen hatirlatsan da hatirlatmasanda gider ince, zarif bir düşünce ile sana o hediyeyi alır.
Yüzük fotoları gönderirim aa askim bak vok G uzel diye
Bence onu iyi tanıyorsam ipucuya bile gerek yoktur.
bir tek yılbaşı değil diğer günlerde de içinden gelerek yapması, almak zorunda değil
Sadece yılbaşı için değil hediye almak için güzel taktikler.
Bizim icinde biseyler dusünmeniz gerekiyior emegine saglik
Yani hediye aldıracağımız kimse yok ki en iyisi telefonuma not yazıp kendime hediye almak olacak :D
Bana ait olduğu sürece istediği her şeyi alırım sıkıntı yok
Hediye alsam ne olacak, benim sevgim onun herzaman yanında olmam bir hediye zaten
hediye almak için hediye almak çok saçma bişiey hiç sevmem
Bunlara ihtiyacim yok😄 benden daha dusunceli romantik ve zevkli bir sevgilim var😍
Bunlarin hicbirini yapmayacagim...
Seyyy. cunku gerek yok.
sıkıca sarıl ve ona beni sakın bıraakma de. sonra ne istersen alır
Ayrılmasaydık olurdu...
#SametSendenNefretEdiyorum
bir yarim altina cok daha memnun olacak bir cok arkadasim var ☺️☺️
Ben istedigim ya da begendim seyi ona gosteririm aa cok guzelmis diye oda anlarsa alir heralde🤣
Yilbasinda kiz arkadasim bana hediye alsa ayrilirim
Arkadasima soyledim o da bir sekilde ona soylemis benim haberim yokmus gibi..😂
Bunları yapabılırız ama bir anlamı olmaz içinden geleni alması daha önemli benim için...
Katılıyorum kendileri bizim için beynini yorsunlar biraz düşünsunler bu sene de zor kızı oynayalım 😂😂😂
Hediye alicak bir kisi olmasada olur mu? /:
Duzlugu de fazla mi vurguluyorum ben ya ):
Ayy zaten 10 bin küsürlük hediye mücevher takımım hazırmış bunlara gerek yok😊😊
ahaa 😂😂
Doğru canim şaka değil 😉
ben saka demedim zaten asdfghjk 😀😂
Şakaymış gibi gülmüşsün de 😛
yok canım olurmu hiç sen öyle diyosan öledir tabi 😀😂😂
😘😘😘
Güzel bir yeni yıl hediyesi bekliyorum çevremdeki insanlardan :)
Bence bayanlar şık giyinsin yanında şarap/vodka/rakı artık ne varsa kapsın getirsin gerisini bırakın akışına :)
Kızlar mücevher sever çünkü arkadaşlarına hava atıcaklar.
güzel bir algı yönetimi ile evin her yerıne istediğim hediyenin küçük fotoğraflarını koyarım.