1. “Bilgisayarından bir şey bakabilir miyim?” bahanesiyle tüm sekmelerde hediye alternatiflerini açı
Alışveriş & Hediyeler Erkek Arkadaşına Doğru Yılbaşı Hediyesini Aldırmak İçin 8 İpucu (Sayfa 5) Pandora Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 94 Erkek Arkadaşına Doğru Yılbaşı Hediyesini Aldırmak İçin 8 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 13 kişi beğendi
aşıkğım Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl erkekler sadece gül de alsa olur benim için önemli degildir böyle şeyler 0 0 Yorumla
Golgeadam12 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Sürekli kullanacağı ve sizi hatırlatacak bişey düşünün :) 0 0 Yorumla
Yiğitq Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Sevdiği rengide bir zahmet bilin ne giyiyor bilirsiniz kolye klişe şeyler alın 0 0 Yorumla
Woodpecker1903 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl Bunları paylaştığın İçin minnettarım hiçbiri bana artık sökmez 0 0 Yorumla
SabitFikirliAdam0 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 580 cevap paylaştı. Erkek arkadaşıma neden hediye alıyorum yahu totoş muyum 0 0 Yorumla
Musti18 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Arkadaşını iyi tanıyorsan ip ucuna gerek bile yokki 0 0 Yorumla
selcuk74 Takip Et Xper 4 Yaş: 51 +1 yıl Hediye aldirmaya calismak cok sacma. Adamin icinden geliyorsa alir... 0 0 Yorumla
owner34 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Ilki biraz sakincali. Bilgisayari karistirirken baska seyler gormekde var. :-) 0 0 Yorumla
şiyapanadam Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl kızlar forma alın erkekler başka bişey istemez erkekler hediyeye önem vermez 0 0 Yorumla
Doyumsuzcocuk Takip Et Xper 6 Yaş: 37 +1 yıl Zaten giren hep bize giriyo doğum günü yıldönümü yılbaşı ay başı 😀😀😀 0 0 Yorumla
Marslikiiz Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Ona ipici yaratmaya gerek yokki adam gibi adam düşunceli olur bilir nasıl mutlu edecegıni 👍 0 0 Yorumla
gokhanvadi Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl Bizim için yılbaşı diye birşey yok bana normal sıradan bir gün 0 0 Yorumla
Birbilenn Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Peki kızlar erkek arkadaşlarına ne alcak yılbaşında? 0 0 Yorumla
Elifesilasila Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Bende şu takıdan almak istiyorum de veya da işte bende sana en çok istediğin hediyeyi aldım demen yeterli olur umarım. 0 0 Yorumla
wanpersi Takip Et Xper 5 Yaş: 47 +1 yıl Ben o nun ruh halinden ne istediğini anlayacak tecrübeye sahibim zaten yeterki aldırtmayı bilsin alırım sorun yok subliminal msjada gerek yok 😀 0 0 Yorumla
Sinanbey38 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl İstediğin şeyden sende varmışda sanki bozulmuş gibi davran mesela aşkım telefonun bozuldu kazağım yırtıldı falan 0 0 Yorumla
AyseGüler34 Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Aşkım, "Şu şehir hakkında ne düşünüyorsun" dememle o şehiri sevdiğimi belli ederim. O da anlayışlı ise anlar ve bize 2 tane uçak bileti alır. 0 0 Yorumla
mlkaykn Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Avm de gezerken Atasay gibi bir yerin önünden geçerken ne kadar da güzeller diye bir laf atılırsa ortaya bence mesaj alınmış olur 0 0 Yorumla
Nightwing16 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Nedeniniz samimi olsun kizlar hediye mühim değil değer verin sevin zira bu günlerde hemcinslerimin sevilmeye ihtiyacı var 0 0 Yorumla
hhasanok Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Bu kadar zorlama bir durum olmasına gerek yok bence. Kendisi bir şeyler almak isterse alır zaten. Oyuna gerek yok :) 0 0 Yorumla
Josemo Takip Et Xper 7 Yaş: 43 +1 yıl Bir mağazaya gidin. O sana, sen ona, görerek, beğenerek hediyelerinizi seçin. 0 0 Yorumla
Hakandinler Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl En guzel hediye tatli bir tebessum tatli bir opustur 0 0 Yorumla
bdsmbdsmbdsm Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl içinden gelmeli.. bahane uydurmasına ne gerek var... sevgililer ölümü aşmışlar artık 0 0 Yorumla
ErsanAkkaya Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl İyi ki görmüşüm burayı bu taktiklere dikkat edeyim bari. :d 1 0 Yorumla
Misafir29 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Sizde ona küçük bir hediye alarak hatirlatabilirsiniz bence :) 1 0 Yorumla
TopalPire35 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Hediye almak için özel güne gerek yok... aksine özel günlerde almam... 0 0 Yorumla
fatihılgın Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 907 cevap paylaştı. Umarım zeki bir sevgilim olur da bu yollara başvurmaz. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl bu kadar yapmakla bana şunu al diye açık açık söylemek aynı şey fark yok 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Hediye işlerini hep bana soruyor zaten böyle olaylara ihtiyacım olmuyor 😎 0 0 Yorumla
Bodunum Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Neden hediye aldırmak için uğraşalım? 4 1 Yorumla Bodunum +1 yıl @SinirliBiber başlarım kapitalizmine Yorumla
Nego__bey Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Yahu seni iyi tanıyorsa doğru hediyeyi alır zaten :) 0 0 Yorumla
NazS- Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Ben ne istiyorum değil, o bana neyi yakıştırıyorsa onu almalı bence. 0 0 Yorumla
nane009 Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl doğru kişi bir ilk önce beni bulsun gerisi bendeeee 0 0 Yorumla
deweee Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Doğru hediyeyi almaya çalışıyorum zahmet olmazsa bana da bir el atın. 0 0 Yorumla
bugrayesil Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Güzel fakat sadece erkeklere yüklenmemek gerekirrr :) 0 0 Yorumla
Jeksin52 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Benden hediye isterse derim ki ben sana en güzel hediyeyim diye gecistirirdim 0 0 Yorumla
elumnide Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Ben bile lizin ama kizlari anliyamiyorum dhdhdhdhdh 0 0 Yorumla
emirsama Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Hediye ne ya beraber sarılıp oturalım ondan güzel hediye mi var? 0 0 Yorumla
Sert__ Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Hediyeye her baktığımda onun bana verdiği sevgiyi hatırlamalıyım 0 0 Yorumla
Kahve_külleri Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Keşke sevgilim olsa, hediye almasa da olur 2 1 Yorumla RB1905 +1 yıl Yok be sapız 😒 Yorumla
MsBesiktas Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Yılbaşında bana hediye alırsa ayrılıcam 😂😂😂 2 1 Yorumla MertAltunkynk +1 yıl Yilbasinda sana Ben hediye alcam Yorumla
blabla2 Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Once bir sevgili lazim. 2 1 Yorumla RB1905 +1 yıl Bizi bulmaz be 😂 Yorumla
kubranur92 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl adam yokki hediyesi olsun 1 1 Yorumla Yaşarkenölenler +1 yıl Vayyy hemen almam lazım 🙈 Yorumla
Yalnızkaranlıklar Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Almıcaksa almıyor içinde varsa zaten alır... 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
586Cevap
erkekler sadece gül de alsa olur benim için önemli degildir böyle şeyler
Sürekli kullanacağı ve sizi hatırlatacak bişey düşünün :)
Sevdiği rengide bir zahmet bilin ne giyiyor bilirsiniz kolye klişe şeyler alın
Bunları paylaştığın İçin minnettarım hiçbiri bana artık sökmez
Erkek arkadaşıma neden hediye alıyorum yahu totoş muyum
Arkadaşını iyi tanıyorsan ip ucuna gerek bile yokki
Hediye aldirmaya calismak cok sacma. Adamin icinden geliyorsa alir...
Ilki biraz sakincali. Bilgisayari karistirirken baska seyler gormekde var. :-)
kızlar forma alın erkekler başka bişey istemez erkekler hediyeye önem vermez
Zaten giren hep bize giriyo doğum günü yıldönümü yılbaşı ay başı 😀😀😀
Ona ipici yaratmaya gerek yokki adam gibi adam düşunceli olur bilir nasıl mutlu edecegıni 👍
Bizim için yılbaşı diye birşey yok bana normal sıradan bir gün
Peki kızlar erkek arkadaşlarına ne alcak yılbaşında?
Okuduğum bencelerden en güzellerinden biri teşekkürler
Bende şu takıdan almak istiyorum de veya da işte bende sana en çok istediğin hediyeyi aldım demen yeterli olur umarım.
Ben o nun ruh halinden ne istediğini anlayacak tecrübeye sahibim zaten yeterki aldırtmayı bilsin alırım sorun yok subliminal msjada gerek yok 😀
İstediğin şeyden sende varmışda sanki bozulmuş gibi davran mesela aşkım telefonun bozuldu kazağım yırtıldı falan
Aşkım, "Şu şehir hakkında ne düşünüyorsun" dememle o şehiri sevdiğimi belli ederim. O da anlayışlı ise anlar ve bize 2 tane uçak bileti alır.
Avm de gezerken Atasay gibi bir yerin önünden geçerken ne kadar da güzeller diye bir laf atılırsa ortaya bence mesaj alınmış olur
Nedeniniz samimi olsun kizlar hediye mühim değil değer verin sevin zira bu günlerde hemcinslerimin sevilmeye ihtiyacı var
Bu kadar zorlama bir durum olmasına gerek yok bence. Kendisi bir şeyler almak isterse alır zaten. Oyuna gerek yok :)
Bir mağazaya gidin. O sana, sen ona, görerek, beğenerek hediyelerinizi seçin.
En guzel hediye tatli bir tebessum tatli bir opustur
içinden gelmeli.. bahane uydurmasına ne gerek var... sevgililer ölümü aşmışlar artık
İyi ki görmüşüm burayı bu taktiklere dikkat edeyim bari. :d
Sizde ona küçük bir hediye alarak hatirlatabilirsiniz bence :)
Hediye almak için özel güne gerek yok... aksine özel günlerde almam...
Umarım zeki bir sevgilim olur da bu yollara başvurmaz.
bu kadar yapmakla bana şunu al diye açık açık söylemek aynı şey fark yok
Hediye işlerini hep bana soruyor zaten böyle olaylara ihtiyacım olmuyor 😎
Neden hediye aldırmak için uğraşalım?
@SinirliBiber başlarım kapitalizmine
Yahu seni iyi tanıyorsa doğru hediyeyi alır zaten :)
Ben ne istiyorum değil, o bana neyi yakıştırıyorsa onu almalı bence.
doğru kişi bir ilk önce beni bulsun gerisi bendeeee
Doğru hediyeyi almaya çalışıyorum zahmet olmazsa bana da bir el atın.
Güzel fakat sadece erkeklere yüklenmemek gerekirrr :)
Benden hediye isterse derim ki ben sana en güzel hediyeyim diye gecistirirdim
Ben bile lizin ama kizlari anliyamiyorum dhdhdhdhdh
Hediye ne ya beraber sarılıp oturalım ondan güzel hediye mi var?
Hediyeye her baktığımda onun bana verdiği sevgiyi hatırlamalıyım
Keşke sevgilim olsa, hediye almasa da olur
Yok be sapız 😒
Yılbaşında bana hediye alırsa ayrılıcam 😂😂😂
Yilbasinda sana Ben hediye alcam
Once bir sevgili lazim.
Bizi bulmaz be 😂
adam yokki hediyesi olsun
Vayyy hemen almam lazım 🙈
bence ipuçları hiç bir işe yaramaz
Hediyemi kendim alırım o adam olsun da
Erkek arkadaşım yok 😄
sagol belki seneye lazim olur
Varlığı yeter👍🏻👍🏻
İie yarar bunları denerim artık ☺
Kimse olmadığı için almıyorum
Hediyenin ne oldugunun hiç önemi. yok
1. Seçenek mantıklıymış ya aslında. :D
Almıcaksa almıyor içinde varsa zaten alır...
Baya mantıklı seçenekler var gibi.
Bunun dilenmekten ne farkı var?
Ben aldirdiktan sonra ne anlamı var ki
Beğendiğim şeyi onun aklına kazırım 😊
Güzel bence uygulucam
Güzel taktikler 😀elinize saglik