Pandora bilekliklere hayranım zaten, tek sorun erkek arkadaş :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Geçen yılbaşında lüks bir araba ve pırlanta almıştım ve ayrıca mekanda masaya gelen güllerde cabasıydı. Bu yılbaşında yalnızım, şu an için en güzeli bu.
Şahsi görüşüm hediye istenmez partneriniz sizinle cidden ilgiliyse sizin için doğru hediyeyi bulabilir, sizi mutlu edebilir. Bu tarz oyunlar daha çok yeni ilişkiler için olabilir.
İpucu vermeye gerek yok her ne olsa da kızlar'ın her yaptığı hareket'i erkekler farkediyor ve akıllarında tutmaktadırlar., yani hangi hediyeyi isteyeceğinizi siz daha düşünmeden anlıyoruz.
uzaklardan biraz zor oluyor ama elimden geleni o istemeden yapmaya devam etmek güzel bence erkegın önce düsünmesi lazım ayrıca her günde hediye istiyor kadınlar😆
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Dergileri karıştırırken karşına çıkan küpenin, yeni aldığın elbiseye ne kadar yakışacağından bahsetmek bunu yapardım herhalde en doğal bu duruyor gibi
Bence bir günlük tut yılbaşında istediğin seyi ona yaz sevgiline yatmaya gidiyorum de paranı yazdığın sayfanın arasına koy sevgilin yatağa geldiğinde elindekine bakıp elbetteki okuyacaktır sonrasında zaten alır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
586Cevap
Bilgisayaeında açıp bırakırım. Görürse anlar bence :)
Bence bırakın onun içinde bir istek varsa alsın. Yoksa gerçekten seviyorsan yanında bile olması hediye gibi gelir zaten.
Güzel fikirler, bu fikirlerin benzerlerini sürekli uyguluyorum.
1- Soracaksın. O da istediğini söyleyecek sen de alacaksın.
2- Kahin olmak lazım.
Imalarla ugrasmadan direkt begendigim ikk urunun fotografini gonderdim. Fakat nafile :)
Sipariş verir gibi hediye alınmasından hoşlanmıyorum, kafasına göre bir şey alsa daha iyi.
Ne yaparsam yapıyım anlamıcak 😁 ama denemek lazım bişey kaybetmeyiz.
Sevgilim yok da bırakın ne hediye alacağımıza biz karar verelim 😂😂
Kızlar aklınızda bulunsun; bir şeye sahip olmak için sahtelikler yapmak soğutucu olabilir.
Hiçbiri çünkü okadar samimi bir erkek arkadaşım yok ayol. . s :§.
Önce sevgili için ipucu vereydi. Sonra hedayesini düşünürdük 😅
kadinlar mukemmeliz yaaa, ipuclar akil kazimalar falan haha cok akilliyiz
Hediye etmem birine... Saçma bişi yılbaşından bir gün sonra veririm iandına.
Hic isim olmaz valla emri vakilerden nefret ederim 😒
Ben bu soruya cevap vermeyeyim en iyisi. Verirsem makaraya alınırım kesin. :)
Pandora bilekliklere hayranım zaten, tek sorun erkek arkadaş :D
Geçen yılbaşında lüks bir araba ve pırlanta almıştım ve ayrıca mekanda masaya gelen güllerde cabasıydı. Bu yılbaşında yalnızım, şu an için en güzeli bu.
Yaaa sevgilim olsa da bir Pandora'da ben aldırsammm.
Neyse kendi Pandora'nın kendim alırım 😁
Pandora'dan bana da hediye alınmıştı. Emeğinize sağlık :)
sevgilisi olmayanlar olarak "oooooaaah be bu senede yırttık"
Zarif hoş bir yüzük ama aile içinde takılmış olmalı
Sevgilimiz yok ki bize ipucu versin. Olsa zaten ipucuna gerek olmadan ne istese alırım
ne gerek var hediyeye yaa :) paramız cebimizde kalsin bu yıl :D
biz odun cemiyeti olarak pek analamayız anlasakta işimize gelmez :D...
Erkek arkadaşımız olmadığına göre bunlar işimize yaramayacak ama olsundu elinize sağlık...
Yilbasina sicak yaklasan biri degilim, hediyeylede isim olmuyor
Şahsi görüşüm hediye istenmez partneriniz sizinle cidden ilgiliyse sizin için doğru hediyeyi bulabilir, sizi mutlu edebilir. Bu tarz oyunlar daha çok yeni ilişkiler için olabilir.
İpucu vermeye gerek yok her ne olsa da kızlar'ın her yaptığı hareket'i erkekler farkediyor ve akıllarında tutmaktadırlar., yani hangi hediyeyi isteyeceğinizi siz daha düşünmeden anlıyoruz.
Bir erkek arkadasim olsaydı begendigim seyi aklina kazıtırddım :)
Alıcak kişi zaten kafasında ne alıcağını belirlemiştir bunlar boş
Gerçek Seven Adam Zaten Onu en iyi bilen olduğu en doğru Seçimi Yapacaktır
çikolata bir kaç güzellik sabunu birde kahve taze çekilmiş aldım.
😄 birlikte bakarız internet üzerinden ipucuna gerek yok
Önemli olan hediye mi yoksa hediye için ne kadar zahmet e girildiğimi?
Düşüncesiz biriyim anlamak istemeyince anlamıyorum :))
Hediye aldırttırmaya karşıyım gereksiz hem ben alamıyormuyumda elin insanı alsın 😊
@SuskunCicek
Hadi göriyim seni hediye istediğini alacağım sana
Kendi akıl edemiyorsa benim hatırlatmama gerek duyuluyorsa kalsın zaten. Önemli olan onun düşünmesi
BEN BISI aldirmam bisi alsn die beklemem de ama olurda alirsa elbette mutlu olurum
Nesliniz tükendi sanıyodum :)
hediyenin bu kadarda büyük bir önemi yok bence birlikte yapılacak herşey anlamlıdır yeter ki sevgiyle yapılsın
Bilgisayarından bir şey bakabilir miyim?” bahanesiyle tüm sekmelerde hediye alternatiflerini açık bırakmak
Valla direk söylense iyi olur
Ne hediye alacağız diye kafada binlerce sorular dolaşmaz
Kızlar direk söyleyin 😊🤗
Evet şimdi hediye alınması geteknelerin gizli gizli telefonları kurcalanıcak ve ona göre hediyeleri alıncak😃
uzaklardan biraz zor oluyor ama elimden geleni o istemeden yapmaya devam etmek güzel bence erkegın önce düsünmesi lazım
ayrıca her günde hediye istiyor kadınlar😆
Dergileri karıştırırken karşına çıkan küpenin, yeni aldığın elbiseye ne kadar yakışacağından bahsetmek bunu yapardım herhalde en doğal bu duruyor gibi
Ulan kadınlardaki uyanıklılık seviyesine bak abi odunuz biz bunlarında anlamayız. :D
bu kadar uğraşacağıma direk söylerim daha iyi açık sölzü olmak gerek
Evin çeşitli köşelerine küçük ipucu notları bırakarak istediğin hediyeyi anlamasını garantilemek...
Valla bir erkek yok ki söyle varlığının tiryakisi yokluğunu delisi olalım olsa keşke ben alırım ona 😂
Kendiniz olun bence yeter, birde küçük onu sevindirecek hediyeler alın yeter
Hediye sevmiyorum maddiyat önemsiz elleriyle hazırladığı bir yemek ya da hediye daha değerli :)
Aslında her ne istiyosak vasıtalarla gerçekleştirmeye çalışıyoruz ve sonuç mükemmel
Birbirimizin yaninda olalim o yeter ne gerek var hediyeye
Sevgilin olmayınca böyle dertlerin de olmuyor. Eski erkek arkadaşımın doğum günü 30 Aralıktı bide 2 hediye birden alırdım.
Ben anamdan baska kadina hediye almam sanirim erkek degilim.
eee o hediyenin püf noktasını verdikten sonra hediyenin ne anlamı kalıyoki
Bu bahanelerin hepsi bilindik. İçinden gelip almadıktan sonra hediyenin anlamı kalmaz.
Bence bir günlük tut yılbaşında istediğin seyi ona yaz sevgiline yatmaya gidiyorum de paranı yazdığın sayfanın arasına koy sevgilin yatağa geldiğinde elindekine bakıp elbetteki okuyacaktır sonrasında zaten alır
Başbaşa zaman geçirmek ve en çok sevdiği şeyi yapmak isterdim ve güzel bir elbise almak isterdim
Bana Hediye Alsın diye facebook hesabı açtım fake sevgilime bu soruyu gönderdim :D D: