Ben aldırmak istediğimde ona soruyorum, evet ona soruyorum ama öncesinden sanki ona hediye almış gibi yaparak, aslında almamış oluyorum ve istediğini alıyorum, şşok :D
Sevdiğin kişiye kendi sevdiğin hediyeyi aldırmak RUHSUZLUK içerir. Oysaki sevgilinin kendi düşüncelerine ve senin için özel gördüğü hediyelerdeki anlam ile bu anlamı çözmeyle ilişkiler RUH kazanır!!!
Açıkçası böyle oyunlara girmeme gerek kalmıyor. 'Taktik maktik yok bam bam' deyip ne istediğimi söylüyorum :))) almazsa canı sağolsun, takılmayız öyle şeylere...
Boş şeyler... Kişi karşı tarafı tanımıyor ise böyle şeyler yapar. Hem erkek arkadaşı olacak ama ona nasıl hediye alacak hoşlanacağı seçeceği ne bilemeyecek anlamayacak. Bu tarz şeyler erkek arkadaşı olacak bayana hakaret olur.
Yanı beğendiğim şeyleri bilip düşünerek alması benı daha mutlu eder
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
1. “Bilgisayarından bir şey bakabilir miyim?” bahanesiyle tüm sekmelerde hediye alternatiflerini açık bırakmak
yılbaşında kesin bana megan fox gelecek o zaman hediye olarak
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Keske onla birlikte olsaydik bu yilbasi malesef yeni yila ayrilmis olarak girecegiz onsuz bir yila girecegim icin cok uzgunum birsey istemezdim o olsaydi
Hediye almıyorsa iki seçenek var ya gerçekten durumu kötüdür para biriktirse de almak istediği şeylere parası yetmiyordur ya da sevgi eksikliği vardır.
@gulba o kadar bayan tanıdım ama içinden hediye alanını görmedim erkekler hediye olarak kızların tek taş isteği gibi git bana bir bmw al demez sen kalem bile alsan starbuckstan sevdiği kahveyi bile alsan hediye hediyedir jest de jesttir kişisel fikrime göre mesele para değil
Bence de mesele para değil seni düşündüğünü hissettirmesi ama herkes aynı düşünmeyebiliyor. Karşısındaki kişinin durumu çok iyiyse belki beğenmez diye düşünmüştür bilemiyorum kişiye de bağlı... Mesela dediğin gibi tek taş seven kızlar var bana saçma geliyor bir yüzüğe o kadar para vermek. Her insan aynı değil. Düşünceli olanlara da hep düşüncesizler geliyor maalesef.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
586Cevap
erkek arkadaşına verilebilecek en güzel hediye duygu dolu bir anda yanağına kondurdugun bir öpücükdür bundan daha güzel hediyemi olur
Aranızda yalnız olan varsa irtibata gecelim bakalım hangi madede bana aldırabilecek :D
Yol bulma cabaları vol1
Anlar ama almaz buda böyle bir model ben yüzüne hediye istiyorum desem de almaz😂 belli günlerde değil bize özel olmalıy (mış)😊
Bence an’ı yaşayabileceğiniz bir hediye olmalı. Mesela başbaşa açık havada sahilde yürüyüş, kamp vs hayat an yaşanınca güzel..
Bence bunlarla hiç uğraşmaya gerek yok direk söyle söyleyemeyen bir tipsen eğer bunları istediğin kadar yap anlamayan erkek anlamaz ki
Valla bence soracaksın ne alayım diye ole alacaksın. Obur türlü stres begenecekmi beğenmeyecekmi 😂😂
Karşımdaki sevgilim olduysa bu tür şeylere ihtiyacı yok onun ne istediğini ondan daha iyi bilirim zaten ;)
Oldu aslında kendine hediyesini alsın faturayı bana yollasın parasını ödiyim bu nasıl hediyeleşmek karne hediyesi mi alıyoz
Erkekleri bir hayvan eğitir gibi hediye konusuna meğilleme tekniği sadece kibarca söylenmiş :D ama hediye almam o kadar değerli görmüyorum çünkü :D
Bilgisayarını açıp tüm istediğim hediyelerin sekmelerini açık bırakırım. :D Bir kolye beğendim, umarım onu alır.
İçinden geldiği gibi yapsın hediye mühim değil maddiden çok maneviyat..
Burada yorum yazan %70 erkek ve kızların sevgilisi yok. Hepsi de çok yakiskli ve güzel arkadaşlar ama sevgilileri yok :D. (benimde yok)
sevgilimin bana icinden gelerek almadigi bir sey degersiz gelir istemem
Evin çeşitli köşelerine küçük ipucu notları bırakarak istediğin hediyeyi anlamasını garantilemek...
( anlamaz ki çöpe atar o noto :D )
Açık açık sorar işine yarayacak birşey alırım. Sürpriz hediye diyebilecek yaramayan şeyler alınmasına karşıyım.
İçinden gelen insan zaten alır böyle ucuz numaralara gerek yok..
Al (dır) mak nedir?
Kurnaz yollar bana göre değil kaldı ki öyle biri yok
Disney karakterlerine hayranlığını tüm tatlılığınla belli ederek, doğru hediyenin açık adresini vermek! good
Ben aldırmak istediğimde ona soruyorum, evet ona soruyorum ama öncesinden sanki ona hediye almış gibi yaparak, aslında almamış oluyorum ve istediğini alıyorum, şşok :D
Sevdiğin kişiye kendi sevdiğin hediyeyi aldırmak RUHSUZLUK içerir. Oysaki sevgilinin kendi düşüncelerine ve senin için özel gördüğü hediyelerdeki anlam ile bu anlamı çözmeyle ilişkiler RUH kazanır!!!
Açıkçası böyle oyunlara girmeme gerek kalmıyor. 'Taktik maktik yok bam bam' deyip ne istediğimi söylüyorum :))) almazsa canı sağolsun, takılmayız öyle şeylere...
Boş şeyler... Kişi karşı tarafı tanımıyor ise böyle şeyler yapar. Hem erkek arkadaşı olacak ama ona nasıl hediye alacak hoşlanacağı seçeceği ne bilemeyecek anlamayacak. Bu tarz şeyler erkek arkadaşı olacak bayana hakaret olur.
Yanı beğendiğim şeyleri bilip düşünerek alması benı daha mutlu eder
1. “Bilgisayarından bir şey bakabilir miyim?” bahanesiyle tüm sekmelerde hediye alternatiflerini açık bırakmak
yılbaşında kesin bana megan fox gelecek o zaman hediye olarak
Keske onla birlikte olsaydik bu yilbasi malesef yeni yila ayrilmis olarak girecegiz onsuz bir yila girecegim icin cok uzgunum birsey istemezdim o olsaydi
onu tanıyorsa zaten ne istiyeceğinide iyi biliyor olması lazım
ahah kolay gelsin size kız arkadaşım yok bu yılbaşı gene rahatım :D
Çoğu bayan bizleri çok yanlış algılar. Oysa ki yüreğimize dokunup ta bir tatlı söz söyleseler neler yaparız...
Hediyeye gerek yok başbaşa bir gün geçirin yanyana olmanız yeter de artar bile
bence içinden ne geliyosa almak yani özellikle yılbaşı diye değil sevgilin için almak
Ya şey eksik erkek arkadaş en iyisi kendi kendini şımartmak kendime hediyeler almak 😂
Istemesini bilince aldırırsın zaten taktiğe falan gerek yok
Açıkça söyleyiverse n'olur sanki... İlla puzzle mı çözeceğiz?
İpucuna gerek yok direkt olarak söyleyin alırsa senin almazsa zaten hiç senin olmamıştır.
Kendim bile ne istediğimi bilmiyorum başkasına nasıl alıcam :)
Bence 8 numara küçük ip
ip uçları daha da heyecanlandırır.
inceden inceden ne istediğinizi belli edin.. şu ne kadar güzel bu ne kadar güzel gibi :D
Hediye alacaksa içinden gelmeli bunun için bir yöntem bulmaya gerek olmamalı :)
Niye uğraşıyorsunuz hediye için almak istiyorum derse alır adam 🙄
Kararı karşı tarafa bırakıp zevkini öğrenmek daha doğru olur bence.
Hediyelerle aram pek iyi değildir. Takılardan pek hoşlanmam, manevi değeri daha yüksek olan hediyeler tercihimdir. Eline sağlık...
Yılbaşında hediyeyi geçtim tebrik mesaji bile bekleyenler var🙄
Bu kadar dolayli anlatima ne gerek varki açık açık soyleyelim ne istiyosak ne biz kasılalim ne o
Sevgilim de yok yılbaşı falanda saçma hayat saçma boşver
amarikanın oyunları bunlar ben bu oyunu bozarııım :D
neden sadece erkekler hediye alıyor kızlardan böyle bir jest görmedim bunun erkek için karı nedir?
Hediye almıyorsa iki seçenek var ya gerçekten durumu kötüdür para biriktirse de almak istediği şeylere parası yetmiyordur ya da sevgi eksikliği vardır.
@gulba o kadar bayan tanıdım ama içinden hediye alanını görmedim erkekler hediye olarak kızların tek taş isteği gibi git bana bir bmw al demez sen kalem bile alsan starbuckstan sevdiği kahveyi bile alsan hediye hediyedir jest de jesttir
kişisel fikrime göre mesele para değil
Bence de mesele para değil seni düşündüğünü hissettirmesi ama herkes aynı düşünmeyebiliyor. Karşısındaki kişinin durumu çok iyiyse belki beğenmez diye düşünmüştür bilemiyorum kişiye de bağlı... Mesela dediğin gibi tek taş seven kızlar var bana saçma geliyor bir yüzüğe o kadar para vermek. Her insan aynı değil. Düşünceli olanlara da hep düşüncesizler geliyor maalesef.
@gulba nın dedikleri tüm kızlar camıasına duyurulur
Her kadının haytının bir yerinde yaptığı hareketler bunlar 😂😂
Çok iyi abi ya. Hınca klima gelmemişti bunlar kajsjsjs
Bunlara gerek yok direk söylerim şunu gördüm cok bayildim diye
Hediye sevginin simgesidir. Ama eğer sevgi gerçekse bir öpücük bile hediyelerin en iyisidir
Hiçbiri.. Bunların hepsi bir erkek için itici hareketler
Bir erkek arkadaşım olsaydı belki işe yarardı bu ipuçları
PAndora'nın kutusu açılmış ne güzel hediyeler, taktikler sunuyor kızlara :D
Hatuna iphone x ne kadar güzelmiş desem yıl başında hediye olarak ondan alır mı acaba :)
Açık açık şöyle şunu istiyorum diye ki sonra sürprizle karsilasma
Ben bu ucuz numaraları yemem ki! Gıcıklığına almam. :))
ben olsam bunlara pek fazla güvenmem dünyada bunlar ise yarayabilie ama burası türkiye ters tepebilir
Hediye içten gelerek uğraşılarak alınmaı. Böyle ipuçarına ihtiyaç olmamalı
ohaa neler yapıormus elalem tabı bı sevgılımız olmayınca bunlardan geri kalıyoruz :D:D:D:D
Zavalli bizler😄Daha dogrusu zavalli sevgilisi olan bizler😃