Sorular
Yapay Zekaya Sor
Erkeklerde bayan reyonundan alınan skinny jean yakışır mı, sence nasıl duruyor?
Bayan reyonundan skinny alıyorum ve giyiyorum yakıştığını düşünüyorum sence de iyi durmuyor mu? Jeansları da rahat
75B sütyen bile olmuyorsa göğüs bedenimi nasıl doğru ölçebilirim?
75 B sütyen bile tam olmuyor ne yapabilirim ya
Çok güzel olmak çok güzel bir şey ama kendimi çok kısa hissediyorum çok mu kisayim 165 ayakkabıyı 170?
bugün sokakta dolaştım çoğu erkekle aynı boydaydım ya da benden çok uzunlar onlar da nadir
Eski sevgilim bana mini etek giydirmezdi ayrıldık mini eteklileri takip ediyor neden?
Benimle ciddi düşünüyordu ve zaten normalde de açık giyinmem, onun demesiyle giyinmiyor değilim
Hadise’nin konser kostümü sizce abartılı mı yoksa sahne sanatı için normal mi?
Konser kostümü nedeniyle Hadise yine hedef oldu. Bence konseri izlemesinler yeterli.
Hamileliğinin ilk aylarında crop giysem sıkıntı olur mu?
Yaza giriyoruz, sonlarda giymem de üstlerim croplarım dışında genelde dar body gömlek dar tarzı şeyler, üst dar alt bol giymeyi sevdiğim için kendimi böyle rahat hissediyorum tarzım bu. Hep dolabım böyle. Yeni şeyler şu...
Bin lira bir elbise için pahalı mı, düğün elbisesine o kadar para verilir mi?
Elbiseler çok pahalı geliyor bana ya, bir düğün için elbise baktım, bir tane beğendim bin lira, daha önce de 3 bine almıştım bir tane, sırf pahalı diye almak istemiyorum, gitmem herhalde düğüne sizce pahalı mı çok
Düğünde topuklu giymek zorunlu mu, spor ayakkabı giysem garip mi olur?
Topuklu ile yürüyen kadınları tebrik etmek istiyorum, çok zor, benlik değil.
Belim çok ince, fiziğim güzel; belimi ön plana çıkaracak ne giysem?
Arkadaşlar egolu değilim ama fiziğim gerçekten çok iyi, bunu kullanmak istiyorum. Özellikle belimin görünmesini istiyorum, çok ince. Ne giyeyim sizce
Tüylerini hiç almayan kadınlar gerçekten var mı yoksa herkes sürekli temiz mi?
Yoksa herkes titiz ve temiz mi sürekli
Bu parfümlerden hangisini önerirsiniz ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
1- Avon Attraction Instinct (Bundan birkaç ay önce 1 şişe aldım ve bitmesine yakın bir süre annem ayak gibi koktuğunu söylediği için kullanmayı bıraktım, ama Trendyol'daki reklamında farklı tanıtıldığı için bugün tekrar...
Gri eşofman giyen kızlara aşırı çekilmek normal mi, bende mi sorun var?
Gri eşofman giyen kızlara bayılmam anormal bir durum mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


