Eski sevgilimle 8 ay sonra yeniden görüştük ama sevgili olmak istemiyor, sizce tekrar barışma umudu var mı?

Merhaba. Eski sevgilimle 8 ay sonra barıştım. Aslında hiç zorlanmadım barışırken çünkü o da konuşmaya istekliymiş ki konuşuyor ama eskisi gibi değiliz. Konuşurken reels yolluyor, yılbaşı akşamı evinden videolar yolladı, iş yerinden videolar yolluyor, yediği yemeği falan yolluyor ama şu anda sevgili olmak gibi bir isteği yok. Sebebi ise biz sevgiliyken biraz üzdüm onu, ağlattım, yalvarttım, gururu kırıldı en sonunda da uzun bir ayrılık yazısı yazarak ayrıldı benden. Ona değiştiğimi söylemiştim. Bugün bana dedi ki: Değiştim diye adım attın, bende bakıyorum ne değişti diye. Belki ilerde bu konu hakkında konuşurum. Sonra ise şunu dedi: İnsan değiştim dediği için bende değiştiğini görmek istiyorumdur. Ben eskisi gibi şeyler yaşamak istemiyorum, yaşamam da. Yorulmadum ben artık böyle ilişkiden bıktım. Tabi doğal olarak eski sevgililik dönemimizdeki tatsız olaylar için söylüyor.

Sizce umut var mı? İnanın ben akıllandım. Onu gerçekten seviyorum.

Eski sevgilimle 8 ay sonra yeniden görüştük ama sevgili olmak istemiyor, sizce tekrar barışma umudu var mı?
Cevapla