Sevgili değiliz, ama sıkça görüşüyoruz benden ayrı yılbaşı planı yapması normal mi?

Sevgili değiliz ama her gün konuşuyoruz ve haftada 2-3 defa görüşüyoruz. Yılbaşı planını bensiz yaptı. Mekandayken ve gün içerisinde bana mesaj attı durdu Ben yazmayınca neden yazmıyorsun dedi 12'den önce ve 12'den 16 dakika sonra falan aradı eğlencedeyken Yeni yılımı kutladı sonraki gün özür diledi kırıldığım için ben tavır yapmadım ama rahatsız oldum tutumundan bu yüzden biraz mesafeli davrandım görüşelim falan dedi kibar bahanelerle reddettim. Sizce nasıl davranmalıyım
Sevgili değiliz, ama sıkça görüşüyoruz benden ayrı yılbaşı planı yapması normal mi?
Cevapla